Hyvä tästä tulee, pelko pois -possut ja haukut
Helsingin ”walk-in-rokotusten” suosio yllätti, kaupunki aikoo laajentaa ajanvarauksetonta rokottamista
https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000008131498.html
Täytyy kyllä myöntää, että ajanpuutteesta johtuen en ole itse perehtynyt koronarokotteen vaikutusmekanismeihin yms. sellaisella teholla kuin se pitäisi tehdä, jotta voisin muodostaa omakohtaisen käsityksen rokotteen haitoista vastaan hyödyistä. Tässä tapauksessa olen luottanut alan ammattilaisten laatimaan viralliseen ohjeistukseen ja esimerkiksi lähipiiriini kuuluvien muiden kemistitaustaisten henkilöiden käsityksiin rokotusten järkevyydestä. Omat vanhempani, sukuni iäkkäämpi polvi ja tietyt vanhemmat työkaverit saivat rokotuksensa ennen minua, joten tuli tarkkaan kyseltyä heiltä, millaisia tuntemuksia esiintyi rokotustilanteen jälkeen. Ihan levollisin mielin menin rokotettavaksi, kun kuulin, ettei ollut pelkoa joutua rokotetuksi AZ:n rokotteella. Olen omat kaksi piikkiäni saanut ja toivon, että minulla olisi aikaa perehtyä tähän mielenkiintoiseen aiheeseen syvällisemmin ennen mahdollisia tulevia jatkorokotuksia. Minusta on hyvä, että koronarokotuksen ottaminen perustuu täällä vapaaehtoisuuteen.Tähdet kertovat kirjoitti: La Heinä 17, 2021 3:57 pm Avointa ja validia dataa on paljon saatavilla, ilman kenenkään henkilökohtaisia angsteja, pelkoja, asenteita tai hihhuloivien marginaaliryhmien keskuudessa kehittämiä huru-ukkojen ja jooga-akkojen harrastuksiin sopivia itseriittoisia (super-voima) uskomuksia tai hokemia.
Nyt on oma nuoriso käynyt piikillä ja itse alan soittelemaan ensiviikolla toisesta piikistä, jos sen saa jo aikaisemmin kun joillekin ei nyt oman terveyden tai edes se isompi kuva, se koko väestönsuojelu maistu![]()
mRNA rokotteet joilla on siis ehdollinen myyntilupa eivät ole käyneet läpi niitä kliinisiä kokeita joten ne ovat nimenomaan kokeellisisa rokotteita.Tähdet kertovat kirjoitti: La Heinä 17, 2021 3:57 pm82CB2339-C0E1-407F-8C5C-AC8D03850EC3.jpegABC kirjoitti: La Heinä 17, 2021 4:32 amKuten useat asiantuntijat ovat todenneet, kyseessä on kokeellinen rokote. Siksi EU linjasi keväällä, ettei rokotuspakkoa esimerkiksi työpaikoille ole tulossa. Tätä linjausta Ranska nyt kovin venyttää, kun se sallii kyllä käydä töissä ilman rokotusta, mutta on tekemässä muun elämän aivan mahdottomaksi.MikaK kirjoitti: Ke Heinä 14, 2021 11:17 pm
Täysin väärää tietoa. Ei todellakaan ole mikään "kokeellinen rokote" vaan rokotteilla on EU:n ehdollinen myyntilupa, jonka kaikki uudet lääkkeet ja rokotteet saavat ensin ja saavat vasta käytyään läpi kaikki testivaiheet. Rokotteiden haittavaikutukset tulevat tavallisesti esiin puolen vuoden kuluessa ja näitä on valtavia määriä annettu maailmalla ilman mitään merkittäviä haittoja. Toistaiseksi rokotteen hyödyt voittavat moninkertaisesti sen haitat. Ja "vakaviksi" haitoiksi en laske näitä mitä mm. Suomessa jokainen saa itse oman tunnon mukaan raportoida että "ai ai kun heikottaa tai päätä särkee" joka voi johtua ties mistä muustakin ja tämä sitten kirjataan sinne viralliseen rekisteriin niin eipä ihme että siellä on lukumäärällisesti paljon tällaista täysin subjektiivisia "haittoja" että mitähän nuo mainitut vakavat haittailmoitukset ovat jos niistä ei uutisoida?
Rokotteilla on tällä hetkellä määräaikainen myyntilupa, joka uusitaan joka kuukausi. Tämä joukkorokottaminen käytännössä korvaa rokotteelle yleensä kuuluvat vuosien testit ihmisillä. Mielestäni valvonta on tähän asti toiminut varsin hyvin, kun AZ vedettiin pois veritulppien ilmaannuttua. MRNA-rokotteiden osalta ne ovat osoittautuneet varsin hyvin siedetyiksi, joskin nuorilla (miehillä) on jonkinlainen riski svt-ongelmiin. Tämä on jokaisen rokotteen ottavan syytä tiedostaa ja päätöstä tehdessä on myös syytä tiedostaa, että itse on vastuussa omasta päätöksestään, kun kyseessä on kokeellinen rokote. En itse pidä minkäänlaista painostamista rokotteen ottamiseen sopivana tässä vaiheessa, kun riskeistä ei ole vielä varmaa kvantitatiivista tietoa olemassa.
https://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/ko ... kysymykset
Avointa ja validia dataa on paljon saatavilla, ilman kenenkään henkilökohtaisia angsteja, pelkoja, asenteita tai hihhuloivien marginaaliryhmien keskuudessa kehittämiä huru-ukkojen ja jooga-akkojen harrastuksiin sopivia itseriittoisia (super-voima) uskomuksia tai hokemia.
Nyt on oma nuoriso käynyt piikillä ja itse alan soittelemaan ensiviikolla toisesta piikistä, jos sen saa jo aikaisemmin kun joillekin ei nyt oman terveyden tai edes se isompi kuva, se koko väestönsuojelu maistu![]()
Minkä ikäiset lapset katsot sellaisiksi, joilla ei ole mitään riskiä taudista? Minkäikäisten lasten vanhemmat kuuluvat mielestäsi mainitsemaasi vastuuttomien vanhempien kategoriaan, jos sallivat lastensa rokottamisen? Minkäikäinen lapsi on mielestäsi kykenevä päättämään itse, ottaako koronarokotuksen vai ei? Kerrotko muille, jos käyt ottamassa koronarokotuksen?sikakoira kirjoitti: La Heinä 17, 2021 8:42 pm
Se että jotkut ovat rokottamassa lapsiaan joilla siis ei mitään riskiä taudista muutenkaan käytännössä ole on silkkaa typeryyttä ja täysin vastuutonta toimintaa.![]()
Vaikka Venäjällä on ilmoitusten mukaan tooosi vähän tapauksia, niin ei vaan oma lääkinnällisen hapen tuotanto (yli 1500 tonnia per pv) riitä niiden hoitamiseen. Joudutaan haalimaan lisää mistä vaan saadaan. Esim. Suomen kanssa neuvotellaan nyt 8 lisätonnista per pv, joka olisi noin 0,5% lisäys Venäjän omaan tuotantoon. Vai mihinköhän sitä nyt niin kovasti kuluu, että noin mitättömistäkin lisäeristä on pakko olla kiinnostuneita?sikakoira kirjoitti: La Heinä 17, 2021 1:45 pmVenäjä ei ole lähellekkään kärkikastia ilmoitetuissa Coronaan liitetyissä kuolemissa taikka tapauksissa yleensäkään.jhou kirjoitti: Pe Heinä 16, 2021 11:06 pm Kappas, nyt on Venäjä ostanut mm. Suomesta lääkinnällistä happea, kun oma tuotanto ei enää riitä. Jatko-ostoista on neuvottelut meneillään. Jostain kumman syystä sitä tämän "flunssan" hoitoon vaan näyttää kuluvan Venäjälläkin.
https://tass.com/economy/1314787
Nyt vaan kaikki täältäkin kiireesti informoimaan venäläisiä lääkäreitä, että ei tässä taudissa kuulkaa lisähappea tarvitse kuin vanhat ja monisairaat. Nehän nyt muutenkin joutaa kuolla pois vaikka heti tänään eikä esim. vasta viiden vuoden päästä. Ja kuollaanhan sitä influenssaankin. Ihan turhaa paniikin lietsontaa tällainen hapen ostelu.
Venäjä ei poikkea agendassaan muista maista joilla on tismalleen samat tavoitteet Coronahysterian kanssa.
Voit pyörittää negatiiviseksi tai ihan miten haluat, meidän viranomaisten helpot virkkeet, asialliset tarkoitusperät tai avoimen datan. Ei vaikuta minun mielipiteeseen paskan vertaa. Ja voit myös uskoa informaatioon tai lukuihin joita syötetään ”jonkin” toisen ideaalin maan ”viranomaisilta” ja silläkään ei ole minkäänlaista vaikutusta minun mielipiteeseen. Ei siis sen paskan vertaa. Äläkä missään nimessä opeta minua vastuusta, mikä liittyy minun lapsiin. Kun katson tuota sun avataria, missä on silmät päästä pullottava nenätön koira, jolle on puettu vielä sikapuku kuristamaan päälle, niin osaan jokseenkin arvioida sinun arvostelukykyä vastuusta, ja se rajoittuu sinun omaan utopiaansikakoira kirjoitti: La Heinä 17, 2021 8:42 pmmRNA rokotteet joilla on siis ehdollinen myyntilupa eivät ole käyneet läpi niitä kliinisiä kokeita joten ne ovat nimenomaan kokeellisisa rokotteita.Tähdet kertovat kirjoitti: La Heinä 17, 2021 3:57 pm82CB2339-C0E1-407F-8C5C-AC8D03850EC3.jpegABC kirjoitti: La Heinä 17, 2021 4:32 am Kuten useat asiantuntijat ovat todenneet, kyseessä on kokeellinen rokote. Siksi EU linjasi keväällä, ettei rokotuspakkoa esimerkiksi työpaikoille ole tulossa. Tätä linjausta Ranska nyt kovin venyttää, kun se sallii kyllä käydä töissä ilman rokotusta, mutta on tekemässä muun elämän aivan mahdottomaksi.
Rokotteilla on tällä hetkellä määräaikainen myyntilupa, joka uusitaan joka kuukausi. Tämä joukkorokottaminen käytännössä korvaa rokotteelle yleensä kuuluvat vuosien testit ihmisillä. Mielestäni valvonta on tähän asti toiminut varsin hyvin, kun AZ vedettiin pois veritulppien ilmaannuttua. MRNA-rokotteiden osalta ne ovat osoittautuneet varsin hyvin siedetyiksi, joskin nuorilla (miehillä) on jonkinlainen riski svt-ongelmiin. Tämä on jokaisen rokotteen ottavan syytä tiedostaa ja päätöstä tehdessä on myös syytä tiedostaa, että itse on vastuussa omasta päätöksestään, kun kyseessä on kokeellinen rokote. En itse pidä minkäänlaista painostamista rokotteen ottamiseen sopivana tässä vaiheessa, kun riskeistä ei ole vielä varmaa kvantitatiivista tietoa olemassa.
https://www.fimea.fi/tietoa_fimeasta/ko ... kysymykset
Avointa ja validia dataa on paljon saatavilla, ilman kenenkään henkilökohtaisia angsteja, pelkoja, asenteita tai hihhuloivien marginaaliryhmien keskuudessa kehittämiä huru-ukkojen ja jooga-akkojen harrastuksiin sopivia itseriittoisia (super-voima) uskomuksia tai hokemia.
Asiahan ei tästä muutu vaikka sitä kuinka yritetään pyöritellä.![]()
Se että jotkut ovat rokottamassa lapsiaan joilla siis ei mitään riskiä taudista muutenkaan käytännössä ole on silkkaa typeryyttä ja täysin vastuutonta toimintaa.![]()
Näinhän nämä asiat ”taipuu”, ja onhan tuo ihan ihme juttu? Miksei lampailta jalosteta nenää poies, että loppuu se syöpään sairastuminen, ihme mielivaltaajhou kirjoitti: La Heinä 17, 2021 9:51 pmVaikka Venäjällä on ilmoitusten mukaan tooosi vähän tapauksia, niin ei vaan oma lääkinnällisen hapen tuotanto (yli 1500 tonnia per pv) riitä niiden hoitamiseen. Joudutaan haalimaan lisää mistä vaan saadaan. Esim. Suomen kanssa neuvotellaan nyt 8 lisätonnista per pv, joka olisi noin 0,5% lisäys Venäjän omaan tuotantoon. Vai mihinköhän sitä nyt niin kovasti kuluu, että noin mitättömistäkin lisäeristä on pakko olla kiinnostuneita?sikakoira kirjoitti: La Heinä 17, 2021 1:45 pmVenäjä ei ole lähellekkään kärkikastia ilmoitetuissa Coronaan liitetyissä kuolemissa taikka tapauksissa yleensäkään.jhou kirjoitti: Pe Heinä 16, 2021 11:06 pm Kappas, nyt on Venäjä ostanut mm. Suomesta lääkinnällistä happea, kun oma tuotanto ei enää riitä. Jatko-ostoista on neuvottelut meneillään. Jostain kumman syystä sitä tämän "flunssan" hoitoon vaan näyttää kuluvan Venäjälläkin.
https://tass.com/economy/1314787
Nyt vaan kaikki täältäkin kiireesti informoimaan venäläisiä lääkäreitä, että ei tässä taudissa kuulkaa lisähappea tarvitse kuin vanhat ja monisairaat. Nehän nyt muutenkin joutaa kuolla pois vaikka heti tänään eikä esim. vasta viiden vuoden päästä. Ja kuollaanhan sitä influenssaankin. Ihan turhaa paniikin lietsontaa tällainen hapen ostelu.
Venäjä ei poikkea agendassaan muista maista joilla on tismalleen samat tavoitteet Coronahysterian kanssa.
Luin muuten tutkimuksesta, jonka mukaan kaikki syöpäpotilaat ovat ennen sairastumistaan hengittäneet happea. Kaikki! Happi on kamala myrkky! Miksi valtamedia vaikenee hapen haitallisuudesta ihmisille? Lampaat vaan hengittelee sitä, kun on kauhea painostus päällä.![]()
Itse tulen vaihtamaan kunniallisen työn väiittömästi "rikollisille" urille jos ja kun näin käy. On meitä 15-20 prossaa. Kun samat terroristivaatimukset tulee kuin Ranskassa, on silti 10 - 15 prossaa. Eiköhän me jotain saada tehtyä, eikö? Kannattaa lyöttäytyä yhteen viimeistään tuolloin.Karl-Erik Törppö kirjoitti: La Heinä 17, 2021 11:00 am Nyt kun rokotetta aletaan pakottamaan ja rupeaa olla hankala rokottamattomilla liikkua, niin mistäs saisi rokotetodistukset rahalla?
Virossa on kuulemma selkeät markkinat satasella saa todistukset.
Suomessa ei ole tervettä korruptioperinnettä ja jos lähestyy väärää hoitajaa voi saada jopa merkinnän Kantaan, että "yritti lahjomalla saada rokotetodistusta". Itse voisin jopa muutaman satasen maksaa todistuksesta. Tässä tulisi rokotteen ja rokottamattomuudenedut.
Vaihtoehtomediaa seuraavista varmaan kukaan ei uskalla rokotettaviksi.
Rokotehan se virus on.sikakoira kirjoitti: Su Heinä 18, 2021 4:10 am Robert Malone jälleen kerran esittää huolestuneisuutensa Covid tartuntojen räjähtämisestä käsiin kaikkein rokotetuimmissa maissa samaan aikaan kun vähiten rokotetut ovat pärjänneet ilman huolia.
https://www.zerohedge.com/covid-19/worr ... surge-most
"This Is Worrying Me Quite A Bit": mRNA Vaccine Inventor Shares Viral Thread Showing COVID Surge In Most-Vaxxed Countries

No meitä jää silti 80 prosenttia jäljelle, eiköhän meidän joukosta tarvittaessa löydy porukkaa joka alkaa netissä mainostamaan väärennettyjä rokotustodistuksia, ja rokottaa kaikki sellaista hakemaan tulevat 9mm lyijyrokotteella suoraan otsaan annosteltuna.jotunheimen kirjoitti: Su Heinä 18, 2021 1:05 amItse tulen vaihtamaan kunniallisen työn väiittömästi "rikollisille" urille jos ja kun näin käy. On meitä 15-20 prossaa. Kun samat terroristivaatimukset tulee kuin Ranskassa, on silti 10 - 15 prossaa. Eiköhän me jotain saada tehtyä, eikö? Kannattaa lyöttäytyä yhteen viimeistään tuolloin.Karl-Erik Törppö kirjoitti: La Heinä 17, 2021 11:00 am Nyt kun rokotetta aletaan pakottamaan ja rupeaa olla hankala rokottamattomilla liikkua, niin mistäs saisi rokotetodistukset rahalla?
Virossa on kuulemma selkeät markkinat satasella saa todistukset.
Suomessa ei ole tervettä korruptioperinnettä ja jos lähestyy väärää hoitajaa voi saada jopa merkinnän Kantaan, että "yritti lahjomalla saada rokotetodistusta". Itse voisin jopa muutaman satasen maksaa todistuksesta. Tässä tulisi rokotteen ja rokottamattomuudenedut.
Vaihtoehtomediaa seuraavista varmaan kukaan ei uskalla rokotettaviksi.
Minua väsyttää aina töiden jälkeen, useimmiten myös seksin jälkeen, ja hyvin usein myös syömisen jälkeen väsyttää... pitäisikö huolestua ja lopettaa nuo väsymystä aiheuttavat toiminnat?Karl-Erik Törppö kirjoitti: Su Heinä 18, 2021 4:46 am Hirvittävää nähdä miten porukka luottaa viranomaisiin koronarokoteasiassa, joiden toiminta on täysin poikkeavaa normaalista. Kaikki varotoimenpiteet ja järkevyys on heitetty nurkkaan. Rokote on saneltu jostain ylempää eikä kenelläkään hälytyskellot soi.
Mielenkiintoista, että 60% on uupunut toisen piikin jälkeen (ks. taulukko alla). Tämä vastaa aika hyvin tri Hoffen havaintoja, että 63% hänen potilaillaan on merkkejä laajasta elimistön veritulppakylvöstä ja epäilee, että vauriot on pysyviä.
https://www.bitchute.com/video/794EtgyIMyC9/
OpenVAersin mukaan jenkeissä kuolee rokotteeseen väkeä kuin pipoa ja viranomaiset seisoo tumput suorina.
https://www.openvaers.com
Tässä taulukko sivuvaikutuksista kliinisessä tutkimusessa:
![]()