Mistähän tämän viestin sanoma kumpusi?groot kirjoitti: Kun olet tutkinut tata Bodomia ihan kaytannossa ja reaalielamassa
Ala ota tata vaarin:
Kai ymmarrat etta vaikka kuinka paiskit, niin Bodomia ei pysty kukaan ratkaisemaan?
Eika myoskaan jo tapahtuineta vaaryyksia kukaan korjaamaan?
Vai onko tama vain pelkka harrastus?
Bodom - keskustelut huomautuksista
-
Urho
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Et ymmartanyt luovaa vertaustani eli:Urho kirjoitti:Luin sen viestin vasta nyt, eli en ole mitenkään viitannut siihen. Tarinassa ei ole myöskään mitään pilkkaamisen aihetta.groot kirjoitti:
Mita tulee taas noihin todellisuudesta irtoamisineen, niin tarkoitatko toista viestiketjua talla foorumilla, jossa puhutaan "ruumiista irtaantumisesta"![]()
todellisuudesta irtaantunut ääliö groot = ruumiistairtautumiskokemus?
PS. Loistava termi tama todellisuudesta irtaantunut ääliö groot
PPS. Joskus hippiaikoina kylla, nyt aikuisena pitaa hieman jo hillita
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
-
Urho
Mites paljon itse hoidat asioita tolla tavalla? Kohtalaisen kovaa puhetta (taas kerran) "mieheltä" joka on töissä salaattitehtaalla!Herkkis kirjoitti:lil bitches, stfu hoitakaa tää kuin miehet! Sopikaa paikka, aika ja säännöt. Tuon popcornii.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am
Ah Sqeeze, pahin "vihamieheni"!
En rupea lapsellisiin tappeluihin jossa kilpaillaan siitä kuka solvaa ja soimaa toista pahemmin. Tuo ei ole enää väittelyä vaan tappelua. Ja niin kuin sanotaan, on sama tapella netissä ja kilpailla paraolympialaisissa. Vaikka voittaisitkin, olet silti kehari.
Ja kaikki asiat hoidan tolla tavalla enkä katkerasti solvaa toisia netin kautta. Jos taas sinulla on pahaa pihviä mun kanssa, niin ilmottelehan aika ja paikka. Ja miten työskentely salaattitehtaalla liittyy kovaan puhumiseen?
En rupea lapsellisiin tappeluihin jossa kilpaillaan siitä kuka solvaa ja soimaa toista pahemmin. Tuo ei ole enää väittelyä vaan tappelua. Ja niin kuin sanotaan, on sama tapella netissä ja kilpailla paraolympialaisissa. Vaikka voittaisitkin, olet silti kehari.
Ja kaikki asiat hoidan tolla tavalla enkä katkerasti solvaa toisia netin kautta. Jos taas sinulla on pahaa pihviä mun kanssa, niin ilmottelehan aika ja paikka. Ja miten työskentely salaattitehtaalla liittyy kovaan puhumiseen?
I am an African!
-
Urho
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Kuinka sairaalloisen lapsellinen voit ollakaan?Urho kirjoitti:Noin siis kirjoitteli grootUlvila ei tule koskaan selviamaan.Ammattilaisen tyota.![]()
![]()
![]()
Hienoa groot. Päättelykykysi on juuri niin huono kuin kirjoituksistasi on paistanut aina jarre-ajoista lähtien. Osaat peesata poliisia, mutta ajatteluhommat kannattaa jättää muille.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
-
Urho
Kuka tässä oikein on lapsellinen? Tuolla varsinaisessa keskusteluosoiossa julistat itsesi tietäjäsi, ja väität vastakkaista kantaa olevia perustelematta ties miksi. Ja lopuksi vielä kerrot kuin joku suuri tietäjä mitä mieltä muut oikeasti ovat.groot kirjoitti: Kuinka sairaalloisen lapsellinen voit ollakaan?
Tarkoitus oli provosoida sinut nokittelemaan tänne, minne piikittely kuuluu. Ylläpito ei sitä sinun kohdallasi jostain käsittämättömästä syystä tee ja pilaat Bodom-osiota ihan tarpeettomilla vieteillä, jotka selkeästi kuuluvat tänne. Milloin olet viimeksi Bodom-otsikkojen alla perustellut kantojasi?
Tuon lauseesi otin ihan huvin vuoksi esille, vaikkei siinä asiassa vielä mitään lopullista tuomiota olekaan tiedossa, minkä jopa grootkin tajunnee. Olemmehan jo oppineet, että poliisi on varsin erehtyväinen. Tuo päätelmä Ulvilan teon selviämättömyydestä vain jotenkin kuvaa hyvin kirjoittajan alakoulutasoista päättelykykyä.
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Tiedatko mista erottaa alykkyyden? Huumorintajusta. Tuo vaivalla kaivamasi kommentti oli vitsi, huumoria, mutta et sita ymmarra?Urho kirjoitti:Kuka tässä oikein on lapsellinen? Tuolla varsinaisessa keskusteluosoiossa julistat itsesi tietäjäsi, ja väität vastakkaista kantaa olevia perustelematta ties miksi. Ja lopuksi vielä kerrot kuin joku suuri tietäjä mitä mieltä muut oikeasti ovat.groot kirjoitti: Kuinka sairaalloisen lapsellinen voit ollakaan?
Tarkoitus oli provosoida sinut nokittelemaan tänne, minne piikittely kuuluu. Ylläpito ei sitä sinun kohdallasi jostain käsittämättömästä syystä tee ja pilaat Bodom-osiota ihan tarpeettomilla vieteillä, jotka selkeästi kuuluvat tänne. Milloin olet viimeksi Bodom-otsikkojen alla perustellut kantojasi?
Tuon lauseesi otin ihan huvin vuoksi esille, vaikkei siinä asiassa vielä mitään lopullista tuomiota olekaan tiedossa, minkä jopa grootkin tajunnee. Olemmehan jo oppineet, että poliisi on varsin erehtyväinen. Tuo päätelmä Ulvilan teon selviämättömyydestä vain jotenkin kuvaa hyvin kirjoittajan alakoulutasoista päättelykykyä.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
-
Urho
Itse olet vitsi. Viimeksi, kun jäit kiinni housut kintuissa valehtelemisesta, sössötit sen olleen kirjoitusvirheen. Nyt kun osoitin sormella olematonta päättelykykyäsi, sanot sen olleen vitsi.groot kirjoitti: Tiedatko mista erottaa alykkyyden? Huumorintajusta. Tuo vaivalla kaivamasi kommentti oli vitsi, huumoria, mutta et sita ymmarra?
-
Urho
Tällainen aatoksen Tonavakin löytyi:
Kannattaako grootia ottaa milloinkaan todesta? Aina on kye jostain muusta kuin siitä mitä oikeasti kirjoitti.
Luuletko jotenkin ovelasti provosoineesi minua? Kyse oli siitä, että luettuani viikkokausia lukuisia Bodom-viestejäsi päädyin siihen lopputulemaan, että olet niin PIIIP, ettei sen sanominen ole enää edes epäkohteliasta tai hyvien tapojen vastaista. Jos näit kaiken sen vaivan, niin onneksi olkoon.Ja vielakin olet katkera? Provosioin sinut hankkimaan huomautuksen itseelsi? Olinko mina syypaa siihen etta provoisuit? Mieti.
Kannattaako grootia ottaa milloinkaan todesta? Aina on kye jostain muusta kuin siitä mitä oikeasti kirjoitti.
-
groot
- Andy Sipowich NYPD
Jos olen niin PIIIP, niin miksi vastaat kysmyksiini? Oletk itse PIIIP?Urho kirjoitti:Tällainen aatoksen Tonavakin löytyi:
Luuletko jotenkin ovelasti provosoineesi minua? Kyse oli siitä, että luettuani viikkokausia lukuisia Bodom-viestejäsi päädyin siihen lopputulemaan, että olet niin PIIIP, ettei sen sanominen ole enää edes epäkohteliasta tai hyvien tapojen vastaista. Jos näit kaiken sen vaivan, niin onneksi olkoon.Ja vielakin olet katkera? Provosioin sinut hankkimaan huomautuksen itseelsi? Olinko mina syypaa siihen etta provoisuit? Mieti.
---------
Allekirjoitus.
Allekirjoitus.
-
Urho
En ole, minkä kai jopa sinä olet pystynyt tajuamaan. Vastailen sinulle samasta syystä kuin olen jumittunut vastaamaan muillekin. Kyse on Nissen oikeusmurhasta. Tällä palstalla tulee onneksi enimmäkseen asiaa, ja asioita voidaan joten kuten käsitellä, mutta esim. Suomi24:sta ei uskalla edes avata kuin kerran kaksi kuukaudessa ja häipyä saman tien pahoilla mielin pois. Siellä keksitään jatkuvasti asioita, jotka riittävästi toistettuna muuttuvat ainakin monille totuudeksi. Ehkä räikein esimerkki oli se yhteen aikaan pyörinyt väite, jonka mukaan Nisse olisi ollut valmis tunnustamaan teot tappoina. Tämä täysin absurdi ja Suomen lakiin perustumaton väite eli Suomi24:ssa omaa elämäänsä, ja on aivan varma, että osalle ihmisistä siitä muodostui "totuus". Niille en mahda mitään, mutta tällä palstalla, jonka ainakin oli tarkoitus olla asiaptioinen, jonkinlainen puolustaminen kai onnistuu.groot kirjoitti: Jos olen niin PIIIP, niin miksi vastaat kysmyksiini? Oletk itse PIIIP?