Meidän kuvat/avattaret :)
-
Maxwell Smart
- Nikke Knatterton
-
white_trash
- Lauri Hanhivaara
uhEd kirjoitti:^Mieleen tulee lähinnä René Angélil kädessään jonkinlaisen kumituumorin saastuttama seksilelu Celinelle.
http://platenkast.web-log.nl/platenkast ... ngelil.jpg
"Ei uskoon tulo anna sulle mitään anteeksi, haulikko suuhun, syö pillereitä tarpeeksi"
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Nii-i, ihan itsestään on hävinnyt. Mä en ole muuta kuin käynyt vaihtamassa uuden allekirjoituksen, mutta kuvaa en taatusti poistanut...
Vai oliskohan Raid onnistunut tumpeloimaan sen pois, kun on muuttanut erääseen ketjuun lähettämäni kuvan linkiksi?
-joskuskylläottaapannuunkuneitästätekniikastamitäänymmärrä-
Vai oliskohan Raid onnistunut tumpeloimaan sen pois, kun on muuttanut erääseen ketjuun lähettämäni kuvan linkiksi?
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
Kyllä sinun avasi minulla ainakin näkyy juuri nytkin, sama kuin vielä tänä aamuna oli.maija turjukka kirjoitti:Nii-i, ihan itsestään on hävinnyt. Mä en ole muuta kuin käynyt vaihtamassa uuden allekirjoituksen, mutta kuvaa en taatusti poistanut...![]()
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Ei minunkaan avatar näy aina itselläni kun koneella olen, mutta sitten kun kirjaudun ulos ja katson muuten niin näkyy. En osaa selittää mistä se johtuu.maija turjukka kirjoitti:Miksi ihmeessä mulla itsellä ei sitten näy? kaikkien muiden kuvat kyllä näkyy...
susse, sinunkin avatar näkyy ihan hyvin.
- Pitäisiköhän vaihtaa oma avatar taas, tuo nykyinen ei tunnukaan enää omalta
MUOKS. No nyt tuntuu omalta. Muillakin foorumeilla on joku tämän ko. aiheinen kuva, joten saatte nyt kestää tuota. Ja nyt lupaan etten vaihda kuvaa pitkään aikaan.
Viimeksi muokannut Howler, Ke Touko 21, 2008 3:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi