Ampumavälikohtaus Englannin Plymouthissa - 6 kuollutta

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
Tarkastaja Levisi
James Bond (David Niven)

Re: Ampumavälikohtaus Englannin Plymouthissa - 6 kuollutta

Viesti Kirjoittaja Tarkastaja Levisi »

Tuolla Telegraphin jutussa on ampujasta kuva, ei kovin terveeltä näytä.

https://www.telegraph.co.uk/news/2021/0 ... ube-video/
– Touhumme eteni yhä pitemmälle, ja kun aloimme suoraan sanoen nussia lauteilla sylikkäin, Kari Tapio räjähti, Frederik muistelee kirjassa.
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja poikani »

dazu kirjoitti: Pe Elo 13, 2021 9:53 pmTällä hetkellä Suomessakin jo lähes puolet kolmekymppisistä miehistä on parisuhteeseen kelpaamattomia.
Onko tähän joitakin lähteitä?
dazu kirjoitti: Pe Elo 13, 2021 9:53 pmSamaan aikaan sataprosenttia seksuaalirikollisista ja väkivaltarikollisista pyörittää yli sataa naista kerralla.
Tähän en edes pyydä lähdettä.
????? ?? ??????.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Rasvamaha kirjoitti: Pe Elo 13, 2021 6:02 am Poliiseilla ei ole aseita, ja tilanteen vaatiessa pyytävät paikalle aseistetut "erikois"joukot
Tarkoitat varmaan aseistettua poliisia.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
RL11/6
Watson itse

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Tarkastaja Levisi kirjoitti: Pe Elo 13, 2021 10:15 pm Tuolla Telegraphin jutussa on ampujasta kuva, ei kovin terveeltä näytä.

Minusta on ihan perinteinen ylipainoinen metroseksuaali, joita tapaa mm. rautakaupan myyjinä. Juuri pari viikkoa sitten vastaavanlainen palveli minua eräässä k-raudassa. Ulkonäöllisesti aivan tavallinen tuulitukka. Ilme on vain poimittu videolta samalla tavoin, mitä mv-lehti tekee.
Itsenäisen Suomen Kansallisen Taistelujoukon Rintaman kunniajäsen jo vuodesta 1997. Tarkemmin alkukesästä, kun Captain Jack soi listahittinä radioaalloilla ja maailmassa oli vielä kaikki hyvin.
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

RL11/6 kirjoitti: Pe Elo 13, 2021 10:54 pm
Tarkastaja Levisi kirjoitti: Pe Elo 13, 2021 10:15 pm Tuolla Telegraphin jutussa on ampujasta kuva, ei kovin terveeltä näytä.

Minusta on ihan perinteinen ylipainoinen metroseksuaali, joita tapaa mm. rautakaupan myyjinä. Juuri pari viikkoa sitten vastaavanlainen palveli minua eräässä k-raudassa. Ulkonäöllisesti aivan tavallinen tuulitukka. Ilme on vain poimittu videolta samalla tavoin, mitä mv-lehti tekee.
incelmies ei sitten ilmeisimmin ollutkaan äärioikeistolainen. lehden otsikoinnin perusteella olisi niin voinut kuvitella.
Martti
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Martti »

RL11/6 kirjoitti: Pe Elo 13, 2021 10:54 pm

Aivan, kyllähän videosta saa ei-niin-terveeltä-näyttäviä stillejä otettua ihan jokaisesta. Ihan suht normaalin näköinen tyyppi, ei mun makuun tolla parralla ja tukalla

Mutta esim. Mirrorin artikkelin viimeinen kuva hänestä on ihan ok näköisen hemmon kuva.
https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/ ... 751427.amp

Näin vastakkaisen sukupuolen edustajana en itse koe, että mulla olisi mikään velvollisuus ”auttaa” ainuttakaan inceliä. Musta säälittävimpiä on ne tapaukset, jotka ensin lähestyy hirveellä innolla ja sit kun saa kylmää olkapäätä niin aletaan haukkumaan huoraksi, rumaksi, läskiksi ja ties mitä. Tiedän, että en ole noista mitään, toka on tietty vähän mielipidekysymys.

Jokaiselle löytyy kyllä yhden yön seuraa jos haluaa, ottaa vaan niitä oman tasoistaan eikä kitise ja syytä muita. Se joka, valkkaa runkkaa…
dazu
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja dazu »

poikani kirjoitti: Pe Elo 13, 2021 10:45 pmOnko tähän joitakin lähteitä?
Onhan siihen mm. Yle ja hesari. Tällä hetkellä 40% suomalaisista 30-35-vuotiaista miehistä on vailla parisuhdetta.

Nykyajan ongelmana on se, että 40% miehistä on ilman parisuhdetta ja, että työttömyysprosentti on 15 tietämillä, mutta samaan aikaan viimeiset 20 vuotta ylivoimaisesti äänekkäimmät kannat asioihin ovat pyrkineet nojaamaan 90-luvun lamaa edeltävään todellisuuteen, jolloin työttömiä oli alle prosentti työikäisistä ja, jolloin ilman parisuhdetta oli ehkä muutama prosentti kolmekymppisistä miehistä. Sitten on esitetty, että kaikki työttömät olisivat nykyäänkin tuilla loisivia päihdeongelmaisia ja, että ilman parisuhdetta olevat miehet olisivat jotain Kyllikki Saaren surmanneen Vihtori Lehmusviidan kaltaisia tyyppejä.

Feministit ovat viimeiset 15 vuotta hokeneet harhaista mantraa siitä, kuinka sinkkumiehet ovat uhka naisille, vaikka todellisuudessa 99% naisiin kohdistuneesta väkivallasta tapahtuu parisuhteessa olevien miesten toimesta ja, vaikka 90% ei-parisuhdekumppaniin kohdistuvista seksuaalirikoksista tapahtuu parisuhteessa olevien miesten toimesta. Näistä tosiasioista huolimatta mediassa ääneen päässeet feministit ja vauvafoorumi ovat huutaneet vuositolkulla yhtäjaksoista vauvanpillunkiljuntaa sinkkumiesten kasvavasta uhasta.

poikani kirjoitti: Pe Elo 13, 2021 10:45 pmTähän en edes pyydä lähdettä.
Lähteitä löytyy vaikka millä mitalla. Kyseessä on tietysti vaiettu asia, mutta asian voi huomata, kun alkaa tarkistelemaan näiden seksuaalirikollisten ja väkivaltarikollisten elämää.
Itse olen ihan sukupuolisuhdekokemusta omaava mies, mutta olen törmännyt siihen, että nykyään on niin sanotusti avoimet parisuhdemarkkinat, mikä tarkoittaa sitä, että mieheen kohdistuu jatkuva kilpailu toisten miesten toimesta ja tässä kilpailussa on mukana kaikki maailman miehet, joilla on internet käytössään. Tässä systeemissä naiset kerääntyvät pikkuhiljaa niille parisuhdemarkkinoiden kaikista kovimmille kavereille. Tämä tarkoittaa viime kädessä Charles Mansonin kaltaisia miehiä, joiden ympärillä pyörii tällainen kultti... Omat parisuhdehaaveet pyssäsivät tällaiseen sarjaraiskaajaan, jonka ympärillä pyörii useista naisista koostuva kultti. Nämä naiset olivat uudelleennimettyjä musiikkikappaleiden mukaan, kuten Manson -kultissa ja naiset tekivät, mitä mies käski heidän tehdä. Naiset eivät olleet mitään narkomaaneja, vaan joukossa on ollut erikoissairaanhoitajaa ja psykologia...

Itse olisin eniten huolissani siitä, että sataprosenttia länsimaisista naisista on tällä hetkellä tällaisia mansonlapsia, jotka suhtautuvat ylimielisesti normaaleihin miehiin ja rinnastavat heitä Vihtori Lehmusviitaan...

Ne tahot, jotka ovat saaneet nykytilanteen aikaiseksi, pyrkivät manipuloimaan näitä psyykkisesti sairaita tekemään joukkomurhia, jotta Lehmusviita-viittauksille tulisi enemmän katetta ja, jotta parisuhdehierarkian huipulla olevat Mansonit saisivat kukoistaa... Täytyy muistaa, että vapaamuurarius perustuu pyramidihierarkioiden kehittelemiseen ja ei valoa ilman varjoa filosofiaan, jonka mukaan hierarkioiden huipulla on Lucifer, jonka valo voi loistaa vain pimeyttä vasten. Ilman joukkomurhia ei ole tätä pimeyttä.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
Martti
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Martti »

dazu kirjoitti: La Elo 14, 2021 8:40 amOnhan siihen mm. Yle ja hesari. Tällä hetkellä 40% suomalaisista 30-35-vuotiaista miehistä on vailla parisuhdetta.
Osa tuosta on varmaan ihan omasta halusta vailla parisuhdetta. Osalla taas on niin epärealistiset odotukset kumppanista (kummassakin sukupuolessa), että ei ihmekään jos ei kumppania löydy. Toki olisihan se kiva jos kaikille miehille löytyisi se ihana luonteinen, kuvankaunis puoliso, oli se mies sitten itse millainen tavoittaa, käytökseltään ja minkä näköinen tahansa.

Ja varmasti on myös naisia, jotka ovat ihan samassa tilanteessa esim. tuon viimeisimmän incelampujan kanssa mutta harvemmin naiset yrittää ratkoa näitä ongelmia ampumalla viattomia sivullisia.
dazu
Ainesta Watsoniksi

Nämä blackpill -filosofiat juontavat USA:n äärioikeistosta, joka on yksi vapaamuurareiden poliittisista siivistä. Pilleri-ideologiat on alunperin kehitetty juurikin lietsomaan joukkomurhia ja manipuloimaan mielisairaita joukkomurhiin...

Martti kirjoitti: La Elo 14, 2021 9:09 amOsa tuosta on varmaan ihan omasta halusta vailla parisuhdetta. Osalla taas on niin epärealistiset odotukset kumppanista (kummassakin sukupuolessa), että ei ihmekään jos ei kumppania löydy. Toki olisihan se kiva jos kaikille miehille löytyisi se ihana luonteinen, kuvankaunis puoliso, oli se mies sitten itse millainen tavoittaa, käytökseltään ja minkä näköinen tahansa.

Ja varmasti on myös naisia, jotka ovat ihan samassa tilanteessa esim. tuon viimeisimmän incelampujan kanssa mutta harvemmin naiset yrittää ratkoa näitä ongelmia ampumalla viattomia sivullisia.
Hyvin olet sinäkin sisäistänyt nämä vapaamuurareiden kehittämät tasoideologiat sun muut... pitäisi niin kuin ottaa oman tasoisensa kumppani, eikä kilpailla pyramidin huipulla olevan raiskaaja-Manson-Luciferin kanssa kaikkein kauneimmista. Ja joukkomurhaajat ovat tietysti pyramidin pohjalla olevia...

Itsellä ei ainakaan ole juuri muita vaatimuksia naiselle, kuin, että ei käytä huumeita ja, että ei ole alkoholisti, mutta näin se vain on, että häviän joka naisen osalta kilpailussa aina samoille psykopaattimiehille. Asiaa ei ole auttanut myöskään se, että kohtelen naisia aika paljon paremmin, kuin nämä väkivalta -ja seksuaalirikolliset, eikä se, että olen ulkonäöltäni ja elämäntavoiltani ja muutenkin heihin verrattuna ihan eri tasolla.

Parisuhdemarkkinoiden ainoa todellinen ongelma on naisten kerääntyminen yksinomaan persoonallisuushäiriöisille miehille.

Joukkomurhien kohdalla ei ole kyse mistään tyytymättömyydestä omaan tasoon, vaan yksinkertaisesti psyykkisesti sairaista henkilöistä, joihin tämä internetissä pyörivä aivopesu pilleri-ideologioineen on vaikuttanut. Tällainen tyyppi, jota äänet käskevät, ryhtyy tähän tekoon, kun hän joutuu riittävän syvälle näihin juttuihin...
Kun katsoo tämänkin teon toteutustapaa ja valittuja uhreja, niin psyykkisesti sairaastahan tässä on ollut kyse.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden
Aatami
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Aatami »

Martti kirjoitti: La Elo 14, 2021 9:09 am Ja varmasti on myös naisia, jotka ovat ihan samassa tilanteessa esim. tuon viimeisimmän incelampujan kanssa mutta harvemmin naiset yrittää ratkoa näitä ongelmia ampumalla viattomia sivullisia.
Nämä vastaavat naiset kääntyvät telaketjufeministeiksi.
viinitty
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja viinitty »

Miltei allekirjoitan dazun kommentin. Oma kokemus deittailusta on kuitenkin osoittanut tietyt asiat toisin.
Itse olen aikuisiällä hakeutunut suhteisiin nimenomaan tavallisen näköisten miesten kanssa(esim. suurin osa mies"hottiksista" ei näytä silmääni millään tapaa hyvältä).

Se, mitä kokemusta minulla on näiden incelien kanssa, jokainen on ollut täysin samaa paskaa ja vielä samassa paketissa muiden kaltaistensa kanssa. Usealla on niin huono hygienia, että käryää baarin toiseen päähän. Ollaan ylipainoisia, huolimattomasti pukeutuneita(kuka helvetti pistää reikäset ja likaset vaatteet baariin ja kuvittelee saavansa sieltä jonkun mukaansa?) liimalettejä.
Joku voisi varmasti sivuuttaa ulkonäkö- ja elämänhallintaongelmat, mutta kun se ulosantikin on jotain niin luotaantyöntävää, että tekee pahaa. Usein näiden äiti on täys pirttihirmu, joka käy siivoamassa aikuisen poikansa kotona ja nämä "miehet" tekevät sen kyllä heti selväksi, että halutaan kotiorja.
Harrastuksiakaan näillä ei tyypillisesti ole, vaan kaikki vapaa-aika roikutaan koneella runkaten hentaille, pelaten ja edgelordaillen foorumeilla.
Samaan aikaan kriteerit naiselle ovat aivan tolkuttomat. Halutaan mieluiten parinkympin alkupuolella oleva, laiha, isotissinen, isoperseinen(muttei liian) itsestään huolta pitävä pitkätukkainen nainen/tyttö.
Kyllä, tämä on sanottu minulle livenä muodossa "muuten panisin ku sun tukka on tosi seksikäs mut voisit kyl laihduttaa pari kiloo". Ei siinä, mutta jos mitat on 173/70, niin en koe itseäni lihavaksi. Tälle maailman lahjalle naisille naurahdettuani tämä päätti alkaa kiljumaan pienen lapsen tavoin kutsuen minua mm. rumaksi huoraksi, jota ei haluaisi muutenkaan panna. :D
Tälle ihmistyypille on todella tärkeää, ettei nainen myöskään sano mitään vastaan ja olen esim. redditissä törmännyt siihen, että todella suuri osa havittelee postimyyntimorsiamia juurikin näiden kriteeriensä vuoksi.

Redditin AskMeAnything-subissa oli taannoin lanka, jossa entinen incel vastaili kysymyksiin ja se lanka oli todella avaava, sillä tämä oli viettänyt yli 10 vuotta noissa ympyröissä.
Inceliyden alkulähteen hän antoi ala- ja yläkouluaikoihin. Reipas ylipaino, huono hygienia ja huonot sosiaaliset taidot eivät tehneet häntä suosituksi ikäistensä parissa.
Parit pakit saatuaan hän kävi läpi aivan uskomattomia ajatusketjuja ja päätti alkaa googlettelemaan sitä, miten voisi "pokata itselleen muijan". Tämä googlailu johti sitten incel-foorumeille, ja samaistui näihin elämänhylkäämiin miehiin. Heiltä sai myös hyväksyntää, sillä heidän mukaansa he eivät ole vastuussa omasta toosansaannistaan. Pakit ovat aina poikkeuksetta naisen vika, joka johtuu heidän omasta pinnallisuudestaan. Tämä kyseinen incel kehitti muiden tavoin aivan helvetillisen kompleksin siitä, kuinka on itse parempi kuin muut miehet, mutta naiset ovat liian typeriä nähdäkseen sitä ulkonäön vuoksi.
Vuosien saatossa miehen kaikki keskustelut pyörivät enemmän tai vähemmän naisissa ja pillun puutteessa. Tämä yllättäen johti siihen, että pian ympärillä ei ollut muita kuin muita inceleitä, sillä eihän kukaan terve tuollaista jaksa pitkään kuunnella. Herääminen todellisuuteen alkoi siinä kohtaa, kun yksi viimeisistä normaaleista ystävistä sanoi tälle miten asiat todellisuudessa ovat ja latoi kortit eteen.
Siinä langassa tämä mies kertoi käyvänsä terapiassa purkamassa näitä yhteisön jättämiä jälkiä ja kertoi noiden foorumeiden olevan niin läpeensä täynnä vihaa _kaikkea_ kohtaan, että ihmettelee suuresti, ettei tämän motiivin joukkomurhia ole enempää.

Se ei ole kenenkään vika, jos sinä et saa pillua. Joko voit tyytyä kohtaloosi tai voit katsoa itseäsi oikein tarkasti peiliin ja miettiä, että ehkä sä voisit tehdä asialle jotain. Hyvä neuvo on myös tuo jo aiemmin mainittu "se joka valkkaa, runkkaa".

Herranjumala mikä romaani, tsori hei. :D Ilmiönä todella mielenkiintoinen ja olen sitä useamman vuoden seurannut.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!
viinitty
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja viinitty »

Aatami kirjoitti: La Elo 14, 2021 9:50 am
Martti kirjoitti: La Elo 14, 2021 9:09 am Ja varmasti on myös naisia, jotka ovat ihan samassa tilanteessa esim. tuon viimeisimmän incelampujan kanssa mutta harvemmin naiset yrittää ratkoa näitä ongelmia ampumalla viattomia sivullisia.
Nämä vastaavat naiset kääntyvät telaketjufeministeiksi.
Tää on itseasiassa kans tosi mielenkiintoinen ilmiö. Ei välttämättä telaketjufeministeiksi(varmasti osa kuitenkin), mutta hyvin samantyyppiseksi kuin miehet vastaavasti. Naistermi on femcel.
https://screenshot-media.com/visual-cul ... d-femcels/ Se, mikä nais- ja miesinceleissä eroaa ulkoisesti ehkä eniten on se, että miehet heittävät vihansa enemmän ulospäin, kun taas naisilla viha kohdistuu enemmän itseään kohtaan.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!
dazu
Ainesta Watsoniksi

Laitanpa viinitylle muutamat kommentit. Itse en ole koskaan pyörinyt netissä missään Incel-sivustoilla, tai Incel-keskusteluissa. Muutenkin tuo Incel -homma on aika uusi juttu. Se tais tulla pintaan Suomessa vasta joskus 2014 aikoihin... Omat kokemukset asioista pohjaavat lähinnä käytännön kokemuksiin vuosilta 2000-2015.

Jos miehiä aletaan tuollain kategorisoimaan, niin olen 2000-2015 välillä törmännyt nuorissa miehissä lähinnä seuraaviin miestyyppeihin:

1. Kiltti ja ujo, hiukan nörttimäinen miestyyppi, yleensä pukeutumiseltaan tyylitön ja omaa rajatun määrän kavereita, tai ei ollenkaan kavereita. Näitä on sekä amiksissa, että korkeasti koulutetuissa. - nämä eivät kelpaa naisille

2. Kiltti ja ystävällinen, urheilullinen ja hieman nörttimäinen miestyyppi. Nämä ovat yleensä hyvän näköisiä ja korkeasti koulutettuja ja käyvät myös baareissa ja tutustuvat aktiivisesti naisiin. - nämä eivät kelpaa naisille

3. Pintaliitäjätyyppi, jolla on todella laaja tuttavapiiri ja superaktiivinen sosiaalinen elämä. Nämä viettävät runsaasti aikaa klubeilla ja joka viikko on vähintään yhdet bileet, joissa on mukana suuri määrä ihmisiä. - nämä ovat yleensä aina suhteessa, suhteet kestävät huonosti, usein suhteita ketjussa

4. Perusnarsistikyrvät, jotka ovat lauman johtajia, ilkeitä ihmisiä. Näillä on yleensä ympärillään heille uskollinen hovi ja laaja kaveripiiri ja tuttavapiiri. Nämä levittävät paskaa sosiaalisesti heikommassa asemassa olevista miehistä ja pyrkivät aina sosiaalisen hierarkian huipulle. Näitä on sekä amiksissa, että korkeakoulutetuissa. Kohtelevat naisia, kuin paskaa. - näillä on aina pitkäaikainen parisuhde, parisuhteet kestävät ja suhteen päättyessä uusi alkaa parin viikon sisällä vanhan päättymisestä ja synnytyshaluisia naisia pyörii ympärillä runsaasti.

5. Psykopaattiset johtajatyypit, jotka ovat sosiaalisen elämän keskipisteitä. Näillä vaikeasti päihdeongelmaisilla miehillä on taipumusta monipuoliseen rikollisuuteen, mutta he pyörittävät ympärillään kaupungin sosiaalista elämää. Heillä on kaksikerroksinen hovi, johon kuuluu käskyläiskerros, eli sisäpiiri ja kaveripiiri, eli ulkopiiri. Halveksuva asenne naisia kohtaan. - näillä miehillä on yleensä kymmeniä naisystäviä samanaikaisesti, naiset ovat heille roskia, joille he nauravat kavereittensa kanssa, tekevät naisille seksuaalisia tekoja, jotka traumatisoivat naisia, mutta näistä miehistä ei koskaan ilmoiteta poliisille heidän sosiaalisen asemansa takia

Itselläni ei varsinaisesti ollut naisen puutetta ennen, kuin sarjaraiskaaja iski/vei ja sitten raiskasi naisystäväni ja alkoi levittämään minusta pedofiilijuttuja verkossa. Sama mies tutustui myöhemmin myös pariin muuhun naistuttavaani, käänsi heidät minua vastaan ja sitten raiskasi nämä. Tekijällä oli ympärillään kymmeniä musiikkikappaleiden mukaan uudelleennimettyjä käskyläisnaisia... Miehen asenne naisia kohtaan on erittäin ylimielinen ja hän kerskailee raiskauksillaan avoimesti verkossa ja vittuilee niistä naisille. Silti hänellä riittää naisia ympärillään ja naiset ovat vittuilleet lähinnä minulle ja esittäneet minut Incelinä.
Uskottu mies
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Uskottu mies »

Mikä on incel?
Gentle kirjoitti: Ti Heinä 13, 2021 1:51 pm Miksi ne pitäis sanoa päin naamaa? Kuinka monelle itse olet ladellut syytöksiä päin naamaa?
Frost
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Frost »

Uskottu mies kirjoitti: La Elo 14, 2021 11:04 am Mikä on incel?
Incelit ovat nettiyhteisö, jossa heikot sosiaaliset taidot omaavat ja niiden johdosta nais-/ihmissuhteiden vähyydestä kärsivät miehet ovat löytäneet toisensa ja kehittäneet ideologian joka auttaa heitä pärjäämään oman riittämättömyytensä kanssa syyttämällä muita (naisia, ihmissuhdemarkkinoilla menestyviä miehiä ja omaa perimäänsä/vanhempiaan) naisettomuudestaan. Termi "incel" tulee sanoista "involuntary celibate", eli tahdonvastaisesti selibaatissa oleva henkilö.

Tunnetuin kyseisen alakulttuurin edustaja lienee Elliot Rodger joka tappoi kuusi ja haavoitti 14:ää ennenkuin lopulta tappoi itsensä vuonna 2014.

https://en.wikipedia.org/wiki/2014_Isla_Vista_killings

Some say the world will end in fire,
Some say in ice.
From what I’ve tasted of desire
I hold with those who favor fire.
But if it had to perish twice,
I think I know enough of hate
To say that for destruction ice
Is also great
And would suffice.
Vastaa Viestiin