moni ottaa sen kun ei ole vaihtoehtoa jos haluaa työskennellädamfin kirjoitti: La Elo 14, 2021 9:55 am
Tuohon nyt on pakko näin rokotettuna maskin käyttäjänä kommentoida kun väite oli niin yliampuvaa yleistämistä ja silmien ummistamista.
Ensinnäkin en usko juuri kenenkään ottavan rokotetta siksi kun on käsketty,
kyse on juurikin uskon asiasta, ihan kuin kaikessa tieteessädamfin kirjoitti: La Elo 14, 2021 9:55 am
itse otin rokotteen koska uskon nykyaikaiseen lääketieteeseen ja alan asiantuntijoihin,
enemmistö on aina väärässä, ihan aina, tästä ei ole historiassa poikkeustadamfin kirjoitti: La Elo 14, 2021 9:55 am
en ole kallistunut salaliittoteorioihin maailmanlaajuisesta valehtelusta jossa 99% lääketieteen tutkijoista ja asiantuntijoista valehtelisi koska Bill Gates käskee valehtelemaan... minä olen ehkä sinisilmäinen ja uskon ennemmin 20 000 suomalaista lääkäriä tai asiantuntijaa sen sijaan että uskoisin yhtä ortopedia ja muutamaa hörhöä jotka väittävät päinvastaista.
(vrt kopernikus & galileo)
kaikki ne 20000 suomalaista lääkäriä on lukenut samoja papereita jotka on akateemisen vertaistutkimuksen (jota voi hyvin verrata paskan kierrättämiseen lingossa) ja maksetun epärehellisen tutkimuksen tuotosta
kyllähän näitä vakuuttavia kippuroita käyttää kaikki väitteidensä tueksi, niinkuin esimerkiksi petostutkijat joiden perustietämykseen kuuluu väärennetyn kippuran erottaminen todennäköisesti aidosta, se on muuten yllättävän helppoa:damfin kirjoitti: La Elo 14, 2021 9:55 am
Toki näiltä ortopedeilta sun muilta löytyy vakuuttavan näköisiä kaavioita ja käyriä väitteidensä tueksi, mutta jos siitä huolimatta ne 20 000 muuta asiantuntijaa ovat eri mieltä niin jätän kyllä nuo hauskat ja värikkäät kaaviot ja käyrät huomiotta.
jos kippura on lätkämaila se on väärennös, tämä pitää paikkansa noin 100% tapauksista
kannattaa nyt lomailla kun saa vapaasti vielä liikuskelladamfin kirjoitti: La Elo 14, 2021 9:55 am Mitä tulee tuohon kotiin jäämiseen, niin en ole kyllä vuosikausiin nähnyt Suomessa niin paljon ihmisiä liikenteessä ja lomailemassa kuin tänä kesänä, ei kumise kaupat eikä matkakohteet tyhjyyttään.
hyvää päivänjatko sinne