Mikä ilahduttaa tänään?
Nyt kyllä ottaa päähän pahasti. En tajunnut katsoa digikamerastani, että mikä muistikortti siinä on (xD) ja kävin sitten alennuksesta ostamassa 2Gt:n ja 1Gt:n muistikortit. No ne tietysti oli MicroSD:tä, ja täten vääriä. ARGH. Vituttaa suunnattomasti... mutta ikuisena optimistina täytyy todeta, että ehkä noillekin käyttöä löytyy. Enkä köyhtynyt kuin 13 euron verran.
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Enpä olisi uskonut tätä koskaan kirjoittavani, mutta mikä ilahduttaa? Ihmiset. Tietyt ihmiset, jotka eivät näe metsää puilta. Itseasiassa, jos rehellisiä ollaan, minua ilahduttaa aina kun ihmiset ns. kyrpiintyvät minuun ja antavat sen näkyä. Ainakin tulee kerrankin rehellisiä tunteita, eikä mitään semmoista yhteiskuntapaskaa vain, että hymyillään vaikka ei hymyilytä. Lisää sitä, kiitos.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Aurinko paistaa, on lämmin ja kesän maku leijuu ilmassa... Niin kuin tuossa jonkun foorumilla hassuttelijan siguna oli: "Kesällä kaikki on sallittua..." 
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Mulla on vaan vesi, kalja ja viina. Mielikuvitus myös, mutta juuri nyt ne kirkuu ja on se kesän merkki!Mariella kirjoitti:Otitko varmasti aamulla sinisen, vihreän ja keltasen pillerin?rapier kirjoitti:Tervapääskyt kirkuu! Ne tuli taas. Kohta ne taas lähtee, kun kesä on ohi, mutta nyt ne on täällä!![]()
![]()
Ilahduttaa kaunis päivä, ja kivaa ohjelmaa suunniteltuna.. Autoja, humalaisia ystäviä, hauskoja juttuja ja aurinkoa, illaksi euroviisukisastudiota ja puhtaat lakanat yöksi. Tästä tulee hyvä päivä