damfin kirjoitti: Ti Elo 17, 2021 8:05 am
nipsunapsu kirjoitti: Ti Elo 17, 2021 7:42 am
...
Vittu tämä vänkääminen teikäläisen kanssa on sitten ärsyttävää. Kun et tajua, niin et sitten tajua.
...
No kun ei sinun tarvitse vängätä, kerrot vain ihan selkeästi mikä tuossa Amnestian esille tuomassa asiassa ei pitänyt paikkaansa, ja mikä sen esille tuomisessa sinua häiritsi?
...
JOHAN TÄMÄ ON TUOTU ESILLE HETI KÄTTELYSSÄ.
(ja KYLLÄ tämän viestissä, kuten sinunkin, asiaa kaadetaan Trumpin syyksi...tämäkin on JO käyty läpi...)
Aloita lukemaan tuosta (kerta toisten nikkiesi sanomiset ahdistaa näin vitusti sinua, että vänkäät seuraavat +900 sivua asian kanssa kuten korona-ketjussa ja monessa muussa...)
viewtopic.php?p=1195354#p1195354
TOTEUTUKSESTAHAN tässä on kyse (^kuten tuossa heti alkuun on mainittu) - suunnitelmia näitä varten tehdään vitusti enemmän kuin yksi - Commander In Chief (Biden) tekee kuten parhaaksensa näkee ja vituiksi meni tällä kertaa - paska homma. Voi voi. mut ku, mut ku Trump™...ymymmymmymymyy...
TOTEUTUS KUSI nilkoille, eikä se ollut Trump kuka sen tien valitsi millä suunnitelmalla poistutaan.

- eka nootti.JPG (53.75 KiB) Katsottu 969 kertaa
Mikä saatana tässä on teille näin hankalaa? Tarvitsetko vielä apuja? Sitä joudut etsimään jostain ammattiauttajalta, itse en siihen pysty...liian hapokasta...ei pyge...
Tossa vielä wikisanakirjasta lisää apuja:

- ymymymmy.JPG (36.69 KiB) Katsottu 969 kertaa
https://fi.wiktionary.org/wiki/toteutus
damfin kirjoitti: Ti Elo 17, 2021 8:05 am
...
Siitä minulla ei ole tietoa kuinka paljon aseita ja kalustoa jenkit kerkesi afganistaniin toimittamaan vielä Bidenin kaudella.
Ei mulla tähän mitään, mut hienosti sä vedät aina lauseen loppuunkin vielä tälläisen kieron kääntämisen (pois se Bidenista- tyylisen) sanoman

Ei tällä ole mitään vitun merkitystä tilanteelle. Ei yhtään mitään. Ainoastaan sillä miten vitusti sitä jätettiin sinne "kohtalaisen kyseenalaisille" tahoille noukittavaksi.
Mikä siinnä Bidenissa kiihottaa ihmistä näin paljon, että sen touhut tekee totaalisen sokeaksi?

(tämä on niitä retorisia kysymyksiä tjsp.)