Arvoituksia ja pulmia
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Opetetaan groot vittuilemaan part 2.
Peipe. Sun vittuilu on rimaa alittamassa. Mua lähinnä naurattaa sun yritys seurailla mun kirjotuksia ja vittuilla perässä.groot kirjoitti:Huomasi olevansa edelleen Kajaanissa?
edit. Anteeksisaanti peruttu. Matele.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Ime omaas.groot kirjoitti:Korjausta edelliseen: en ole suuttunut eika Loka ole tehnyt mitaan mista olisi ollut aihetta suuttua. Aikuinen ihminen, joka tekee omat ratkaisunsa.
MSN-viestit ei oikeastaan sisaltanyt mitaan dramaattista.
Se tässä vielä puuttuski, että Minä tähän paskaan syyllinen olisin.
Msn -viestit oli mitä oli, mä en edes halua muistella niiden sisältöä, groot.
Lapset lapset, asiaan...
En muista ihan eksaktia tarinaa tähän mutta arvoitus meni jotenkin näin:
Kaksi miestä saa eteensä täysin samanlaiset juomat. Ensimmäinen mies juo lasinsa tyhjäksi kahdella kulauksella, lyö lasin pöytään ja kävelee pois. Toinen mies alkaa nautiskella juomaansa hiljalleen, ja hetken kuluttua kaatuu yllättäen kuolleena maahan. Miksi?
En muista ihan eksaktia tarinaa tähän mutta arvoitus meni jotenkin näin:
Kaksi miestä saa eteensä täysin samanlaiset juomat. Ensimmäinen mies juo lasinsa tyhjäksi kahdella kulauksella, lyö lasin pöytään ja kävelee pois. Toinen mies alkaa nautiskella juomaansa hiljalleen, ja hetken kuluttua kaatuu yllättäen kuolleena maahan. Miksi?
Helvetti on toiset ihmiset. (Jean-Paul Sartre)
-
Tiina
- Sherlock Holmes
No tulikos sitä nyt esitettyä aivan liian kinkkinen arvoitus, kun edes riidan ainoat osapuolet eivät tiedä oikeaa vastausta.Tiina kirjoitti:^Arvoitus:
Mitä Loka teki, että Groot suuttui?
Mitä Grootin mystinen msn-viesti sisälsi?
Odotan mielenkiinnolla vastausta/ratkaisua tähän mysteeriseen
intohimodraamaan?![]()
Hmm..Jotenkin kummalla tavalla tuo Kajaani-kortti tähän kuitenkin liittyy...
Toivottavasti ratkeaa huomiseen mennessä kun nyt täytyy alkaa seuraamaan miten käy miehille jotka ratsastaa siellä missä lampaat ei voi laiduntaa...
Lasissa oleva myrkky tappaa hitaasti?Spider kirjoitti:Kaksi miestä saa eteensä täysin samanlaiset juomat. Ensimmäinen mies juo lasinsa tyhjäksi kahdella kulauksella, lyö lasin pöytään ja kävelee pois. Toinen mies alkaa nautiskella juomaansa hiljalleen, ja hetken kuluttua kaatuu yllättäen kuolleena maahan. Miksi?