Haarahaukka kirjoitti: La Elo 21, 2021 9:29 pm
Kun täällä selvästi keskustelee pari asiantuntijaa meidän maalikkojen kanssa niin minulla on kysymys paremmin tietäville! Minä olen hieman huolissani, että otinko rokotteen turhaan, koska en asu 5-g verkon vaikutusalueella ja jotkut asiantuntijat netissä kertovat, että rokotetteen teho vaatii 5-g yhteydet? Vaikutus tulisi sitä kautta ja siksi rokotetta ei tulisi ottaa turhaan. Joku Bill Gates olisi Rohdon kehittäjä. Onko tämä totta? Pitäisikö muuttaa maalikylille, että yhteydet toimisi?
pahimmat vaikutukset tulee sisätiloissa jos siellä on antenni joka nurkassa ja pääsee syntymään beamforming efekti
kyseinen efektihän on sisään rakennettu antennin toimintaan ja tällä oikein kehutaan kuinka hienoa se on, parhaimpiin nopeuksiin päästään kun sinuun kohdistetaan vähintään viisi antennia tjsp
normaali säteily myrkytyksen oireet, keuhkovauriot päänsäryt ynm (vrt flunssan oireet)
tätä efektiä ei myöskään pääse syntymään kun tehdään turvallisuus testejä kyseisille antenneille niin että käytetään yhtä antennia
epäilijöille tiedoksi, kaikki turvallisuuteen viittavat kokeet on tehneet ja tai rahoittaneet samat firmat jotka näitä myy
ja loppuja ei julkaista koska ne on vain salaliittoteorioita