Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
hutkivajournalisti
Adrian Monk

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Pitääkö täällä alkaa tavuttamaan kaikki linkatut uutiset muutaman "erityistapauksen" vuoksi?

Jälkitauti vei nimittäin juuri siihen hengityskoneeseen, ei päinvastoin.
Jälkitauti vei teholle
Kuopiolainen Nikkanen oli sairaalassa koronan vuoksi vain yhden yön. Hänen vointinsa parani nopeasti ja hänet päästettiin kotieristykseen toipumaan.

Kun koronaoireet olivat hävinneet kolmen viikon eristyksen jälkeen, Nikkanen sai infektiolääkäriltä luvan palata töihinsä. Sairastaminen ei kuitenkaan päättynyt siihen.

Hän ehti olla töissä viisi päivää, kun yhtäkkiä kaulan imusolmukkeet alkoivat turvota ja korkea kuume nousi jälleen. Vaimo ajoi Nikkasen päivystykseen kolmelta aamuyöllä.

Sairaalassa kuume nousi entisestään ja hänelle todettiin nielupaise, joka vaikeutti jo hengittämistä. Paise päätettiin leikata.

Hänet nukutettiin leikkauksen vuoksi, minkä jälkeen hänen tilansa heikkeni entisestään. Hän joutui teho-osastolle useiksi päiviksi.

– Kun minua heräteltiin siellä teho-osastolla niin sitten tuli lääkäri kertomaan, että nyt on ollut tilanne tosi huono, että sinulle on tullut keuhkokuume ja sinun omat keuhkosi ovat painuneet kasaan ja lakanneet toimimasta. Ja olet nyt ollut 8 päivää nukutettuna tässä hengityskoneessa, Nikkanen muistelee.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
ExPussinKäyttäjä
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja ExPussinKäyttäjä »

hutkivajournalisti kirjoitti: Ke Elo 25, 2021 11:18 pm
Tutkimus: Pfizerilla ja Astra Zenecalla tuplarokotettujen suoja alkaa laskea kuudessa kuukaudessa
Tutkimuksessa oli mukana yli miljoona ihmistä.

Kaikkien rokotteiden suojateho laskee ajan kuluessa, se on tiedossa. Nyt on paremmin tiedossa myös se, kuinka paljon erityisesti koronarokotteiden tarjoama suoja laskee.

Britanniassa selvitettiin 1,2 miljoonalla tupla-annoksen saaneella Pfizerin ja Astra Zenecan rokotteiden tehon kestoa.

Pfizerin teho laski 88 prosentista 74 prosenttiin neljän, viiden kuukauden kuluessa. Astra Zenecalla teho laski 77 prosentista 67 prosenttiin.

Tulos oli sinänsä odotettu, mutta nyt tehon putoamisesta on siis olemassa ”tosielämän” lukuja.

Rokotusten teho on todennäköisesti pudonnut eniten vanhuksilla ja terveydenhuollon työntekijöillä, koska heidät rokotettiin ensin.Rokotusten teho on todennäköisesti pudonnut eniten vanhuksilla ja terveydenhuollon työntekijöillä, koska heidät rokotettiin ensin.

Hyvä suoja vakavaa tautia ja kuolemaa vastaan
Tuplarokotettuja on sairastunut COVID-19 -tautiin ja näin tulee jatkossakin tapahtumaan, kertoo tutkimusta johtanut professori Tim Spector BBC:lle.

Hän muistuttaa, että rokotteet tarjoavat edelleen erittäin hyvän suojan vakavaa tautimuotoa ja kuolemaa vastaan.

– Rokotteen tehon laskeminen ajan myötä ei missään tapauksessa ole syy olla ottamatta rokotteita. Rokote suojaa erityisesti deltavariantilta, joten meidän on saatava mahdollisimman moni ihminen rokotettua, sanoo Spector.

Britannian julkinen terveydenhuoltojärjestelmä NHS arvioi, että tähän mennessä maassa on koronarokotteella estetty 23 miljoonaa tartuntaa ja 84 000 kuolemaa.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/43d ... 2b88e1195e
uutisessa on taas hienosti käytetty tilastollista potaskaa

kun kuolleisuus suomessa on laskenut kahdessa vuodessa ja tämän uutisen mukaan ennen joka kuudes, nyt joka viides sairastuu vakavasti, niin kuinka moni näistä rokotetuista kuolee?
nähdään seuraavassa elämässä, ilmanpussia
hutkivajournalisti
Adrian Monk

ExPussinKäyttäjä kirjoitti: Ke Elo 25, 2021 11:50 pm
kun kuolleisuus suomessa on laskenut kahdessa vuodessa ja tämän uutisen mukaan ennen joka kuudes, nyt joka viides sairastuu vakavasti, niin kuinka moni näistä rokotetuista kuolee?
Miksi sinua vaivaa noin kovasti muiden ihmisten (rokotettujen) asiat?
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

damfin kirjoitti: Ke Elo 25, 2021 11:18 pm
sikakoira kirjoitti: Ke Elo 25, 2021 11:06 pm
hutkivajournalisti kirjoitti:
Mitä rokotteen määritelmiä koronarokotteet eivät täytä ja miksi ei?
Ennemmin pitää kysyä mitä rokotteen määritelmiä nyt jaeltavat täyttävät.Otappa selvää ei pitäisi olla kovin haastavaa. :wink:
No katsotaanpa tuota Fimean määritelmää...
Rokotteet ovat lääkevalmisteita, joilla ennaltaehkäistään tartuntatauteja sekä niihin liittyviä jälkitauteja, vammautumisia ja kuolemia. Rokotuksilla suojataan yksilöä infektiotaudeilta ja siten myös vähennetään taudinaiheuttajien leviämistä väestössä. Rokotuksen tuottama yksilöllinen suoja riippuu monesta tekijästä, joita ovat muun muassa taudinaiheuttajan, rokotteen ja rokotettavan ominaisuudet. Joskus rokotettu voi sairastua rokotuksesta huolimatta, mutta yleensä oireet ovat tällöin lievempiä.
- lääkevalmiste = ✓
- ennaltaehkäisee = ✓
- suojaa yksilöä infektiotaudeilta = ✓
- rokotettu voi sairastua mutta oireet yleensä lievempiä = ✓

eli johtopäätös, täyttää Fimean määritelmän rokotteelle = ✓

otin selvää eikä ollut kovin haastavaa osoittaa sikakoiran höpinät jälleen pelkäksi sianpaskaksi.
Lääkevalmiste= x
Ennaltaehkäisee=x
Suojaa yksilöä infektiotaudilta=x

Elikkä johtopäätös ei täytä määritelmää.

Edes valmistajat eivät itse puhu rokotteista puhuessaan tuotteestaan kuten esim Moderna :wink:
https://www.modernatx.com/mrna-technolo ... evelopment

Tässäkin määritelmässä on käynyt samanlainen ihme kuin laumaimmuniteetinkin kanssa joka selittämättömästi viimevuoden aikana muutti kummasti luonnettaan :lol:
Minkään näköistä selitystä tapahtuneelle ei koskaan WHO:n puolelta ole tarjottu.

Kuva
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
hutkivajournalisti
Adrian Monk

sikakoira kirjoitti: To Elo 26, 2021 12:22 am
Lääkevalmiste= x
Ennaltaehkäisee=x

Todisteet? Esim.uskottava tieteellinen tutkimus, ettei rokotteet ennaltaehkäise koronavirustartunnalta.

Jos väitteesi pitäisi paikkansa niin esim. Pfitzerin kohdalla tuo luku ei olisi 88% vaan 0.
Britanniassa selvitettiin 1,2 miljoonalla tupla-annoksen saaneella Pfizerin ja Astra Zenecan rokotteiden tehon kestoa.

Pfizerin teho laski 88 prosentista 74 prosenttiin neljän, viiden kuukauden kuluessa. Astra Zenecalla teho laski 77 prosentista 67 prosenttiin.
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

hutkivajournalisti kirjoitti: To Elo 26, 2021 12:30 am
sikakoira kirjoitti: To Elo 26, 2021 12:22 am
Lääkevalmiste= x
Ennaltaehkäisee=x

Todisteet? Esim.uskottava tieteellinen tutkimus, ettei rokotteet ennaltaehkäise koronavirustartunnalta.

Jos väitteesi pitäisi paikkansa niin esim. Pfitzerin kohdalla tuo luku ei olisi 88% vaan 0.

Todisteet että suojaa yksilöä infektiotaudilta,esimerkiksi uskottava tieteellinen tutkimus viimeajoilta. :wink:
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
ExPussinKäyttäjä
Theo Kojak

hutkivajournalisti kirjoitti: Ke Elo 25, 2021 11:53 pm
ExPussinKäyttäjä kirjoitti: Ke Elo 25, 2021 11:50 pm
Miksi sinua vaivaa noin kovasti muiden ihmisten (rokotettujen) asiat?
koska rokotettuja näyttää vaivaavan rokottamattomien asiat

koita ettiä vaihtoehtoisista lähteistä mitä australiassa tapahtuu, "oikeista" uutisista vaikeampaa löytää mitä siellä tapahtuu
hutkivajournalisti
Adrian Monk

ExPussinKäyttäjä kirjoitti: To Elo 26, 2021 12:58 am
Koska rokottamattomat levittävät tautia, niin, että tautia ei saada tukahdettua. Kyseessä on aivan erilaisilla perusteilla olevat asiat. Mikä on sinun syysi, että sinua kiinnostaa paasata rokotevastaista propagandaa murha.infoon sivu toisensa jälkeen, jos et aio ottaa rokotetta?
hutkivajournalisti
Adrian Monk

sikakoira kirjoitti: To Elo 26, 2021 12:57 am
Todisteet että suojaa yksilöä infektiotaudilta,esimerkiksi uskottava tieteellinen tutkimus viimeajoilta. :wink:
Eipä murre jatketa kiemurtelua. Todistetaakka on väitteen esittäjällä.
ExPussinKäyttäjä
Theo Kojak

hutkivajournalisti kirjoitti: To Elo 26, 2021 1:32 am
ExPussinKäyttäjä kirjoitti: To Elo 26, 2021 12:58 am
Koska rokottamattomat levittävät tautia, niin, että tautia ei saada tukahdettua. Kyseessä on aivan erilaisilla perusteilla olevat asiat. Mikä on sinun syysi, että sinua kiinnostaa paasata rokotevastaista propagandaa murha.infoon sivu toisensa jälkeen, jos et aio ottaa rokotetta?
varmasti mennyt kaikki mitä tiedetään rokotteista täysin ohitse, myöskin kaikki mitä aikasemmilla sivuilla tai kaikki mitä virallisissa lähteissä kerrotaan siitä miten rokotetut levittävät tautia

se miten joku voi ottaa todesta telkussa tai sosiaalisessa mediassa esitetyn väitteen siitä ettei rokotetut levittäisi tautia vaikka samaan aikaan sanotaan että levittävät tautia menee minulla jotenkin ymmärryksen yli

miten se nyt sitten menikään? jos kaikki ottavat rokotteen ja silti levittävät tautia niin kaikkien pitää ottaa uusi rokote ettei levittäisi tautia jota silti levittää? eiku mitävittua?

otetaan nyt vielä kerran tämä

jos ottaa rokotteen ettei levittäisi tautia mutta silti levittää tautia niin miksi kaikki pitäisi rokottaa ettei levittäisi tautia jota silti levittää?

kyllä luulisi että pahimmankin aivopesun jälkeen nyrjähtäisi jotain tuollaisesta
hutkivajournalisti
Adrian Monk

Eikä pidä tosiaan unohtaa niitä julmettuja kustannuksia veronmaksajille, mitä rokottamattomien sairaalahoidot maksavat. Asia olisi OK, jos rokottamattomat maksaisivat itse hoitonsa. Jos ei fyrkaa löydy, niin sitten jäävät potemaan kotiinsa. Riskit on tiedossa ja ilmaiseksi on tarjottu rokotteita, mutta kun haluaa ottaa riskin, niin omalla vastuulla sitten.
hutkivajournalisti
Adrian Monk

ExPussinKäyttäjä kirjoitti: To Elo 26, 2021 1:40 am
miten se nyt sitten menikään? jos kaikki ottavat rokotteen ja silti levittävät tautia niin kaikkien pitää ottaa uusi rokote ettei levittäisi tautia jota silti levittää? eiku mitävittua?

Mutta rokottamattomana ne vakavat tautimuodot jäävät pois. Ei kuormitusta sairaaloille ja he pääsevät hoitamaan muitakin potilaita, ei myöskään ylimääräisiä kustannuksia yhteiskunnalle ym.
TAMPEREEN yliopiston epidemiologian professorin Pekka Nuortin tiedossa on ollut, että rokotettukin voi saada tartunnan ja tartuttaa. Silti uusi raportti on huolestuttava, Nuortti sanoo.

”Mikään rokote ei ole sata­prosenttisen tehokas, mutta täytyy pitää mielessä, että läpäisy­infektiot ovat harvinaisia. Valtaosa tartunnoista tulee rokottamattomilta henkilöiltä. Tällä hetkellä tärkeintä olisikin nostaa kakkosrokotteen saaneiden määrää nopeasti.”

Rokotetut levittävät infektiota siis silti selvästi vähemmän ja todennäköisesti lyhyemmän aikaa kuin rokottamattomat. Siitä huolimatta uusi tieto asettaa tällä hetkellä yhä rokottamattomat ihmiset entistä suurempaan vaaraan, The Washington Postin uutisessa todetaan.
https://www.hs.fi/hyvinvointi/art-2000008158057.html

Sinä et muuten vieläkään ole kertonut, mikä sinun motiivisi on paasata rokotevastaista propagandaa murha.infoon sivu toisensa jälkeen? Kantasi tulisi selväksi yhdellä viestillä, jos sen haluat kertoa murha.infon lukijoille. Ei siihen tarvita 24/7 viestitykitystä murha.infon koronavirusketjuun.
Viimeksi muokannut hutkivajournalisti, To Elo 26, 2021 1:53 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ExPussinKäyttäjä
Theo Kojak

hutkivajournalisti kirjoitti: To Elo 26, 2021 1:45 am Eikä pidä tosiaan unohtaa niitä julmettuja kustannuksia veronmaksajille, mitä rokottamattomien sairaalahoidot maksavat. Asia olisi OK, jos rokottamattomat maksaisivat itse hoitonsa. Jos ei fyrkaa löydy, niin sitten jäävät potemaan kotiinsa. Riskit on tiedossa ja ilmaiseksi on tarjottu rokotteita, mutta kun haluaa ottaa riskin, niin omalla vastuulla sitten.
husin jonossa 25000 testeihin ala 145e laaki, rokotettu naapuri kävi kolmessa testissä ennekuin todettiin positiiviseksi ja määrättiin eristykseen ettei levittäisi tautia

kyllä hävettäisi olla huumekauppias kun katsoo mitä rahoja isot pojjaat tekee päivässä
ExPussinKäyttäjä
Theo Kojak

hutkivajournalisti kirjoitti: To Elo 26, 2021 1:48 am
Mutta rokottamattomana ne vakavat tautimuodot jäävät pois. Ei kuormitusta sairaaloille ja he pääsevät hoitamaan muitakin potilaita, ei myöskään ylimääräisiä kustannuksia yhteiskunnalle ym.
juuri hetki sitten oli linkattu virallisista lähteistä tieto että ennen joka kuudes ja nyt joka viides rokotettu saa vakavan taudin

niistä kolmestakymmenestä(30) jotka mun ympärillä sairasti koranan yksikään ei joutunut teholle, tosin silloin ei ollut rokotteitakaan
Viimeksi muokannut ExPussinKäyttäjä, To Elo 26, 2021 1:56 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
hutkivajournalisti
Adrian Monk

ExPussinKäyttäjä kirjoitti: To Elo 26, 2021 1:51 am
husin jonossa 25000 testeihin ala 145e laaki, rokotettu naapuri kävi kolmessa testissä ennekuin todettiin positiiviseksi ja määrättiin eristykseen ettei levittäisi tautia

kyllä hävettäisi olla huumekauppias kun katsoo mitä rahoja isot pojjaat tekee päivässä
Taas näitä "rokotettuja naapureita". :mrgreen:
Vastaa Viestiin