Eura: Poika murhasi äitinsä julmasti - tuomittiin pakkohoitoon

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1346
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja viinitty »

Kauheesti sanoja mut ei mitään uutta. Surullista kyllä, ettei voi nähdä omaa osuuttaan tekemisissään ja edelleen halutaan vaan sääliä ja keulitaan sillä kuinka "vitun kova jätkä mä oon ettei kannata ruveta vittuileen". Pls lopeta:DDDD
Surullinen ja nolo moniongelmainen, jolla ei ole enää ketään.

Joo, hoito ja kakku tekee sulle varmaan ihan hyvää. Ehkä opit myös reflektoimaan tekemisiäsi ja ehkä jopa kasvat tuosta murrosiän uhostasi ulos.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!
Lauri Rantajoki
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: La Syys 04, 2021 2:10 pm

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja Lauri Rantajoki »

Onha tääl ny pelkkii pellei. Voit säki vittu miettii ku sanoin et kestää ikuisuus saada kiinni ja 15 päät et vittu mite seki nyt meni ku et lähellekkää päässy. Mä oon huomannu teist "normaali" ihmisist sellasen et te ette o lainkaan siinä mis olette vaan iha jossai muual, niinku nytki selität miten mä olen sitä sun tätä. vittu pelkääks itte myöntää itelles mitä sä olet ja sit tääl tuomitsemas muit ihmisii. Oon vissii ensimmäine ketä tulee sul vastaamaa. Mut tiedän ja ymmärrän et mul on omat ongelmani, ja mun ois sun mielest pitäny niist vaan kertoo. Vittu te olette sakkii, vitun vasikat. Poliisit vittu, ei se sit o yhtää säälittävää niinkö? Vittu jos en jaksanu kattoo valehteluu ja sitä et must tehdää joku huonompi jonku mennee perusteel eikä sitä pysty muuttaa.. vitun pelle yritän ol niin et näytän jonkunäköst arvostust ilma et se katse hakee koko aja maast ja sä tulet selittää et mä haen säälii ja olen säälittävä. Ok, pitää pistää korva taa ja miettii et en vittu ole säälittävä millään tavalla. Tarkotus oli selvittää mitä ne vitun totuudet taas oli. Tuut vissii vitun rotta kertoo mulle et valehtelen ja taas voin mennä takas siihen et sä ite näät niis väreis ja olet. Mieti sä mitä se valehtelemine on, ja tiedän et vitut sä rotta mitään mieti ku valehtelet jatkuvasti. Onko se et kusettaa itteään ja sil taval on muka niin vitun "pyhä"
Lauri Rantajoki
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: La Syys 04, 2021 2:10 pm

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja Lauri Rantajoki »

Tappaa sut, olet niin vitun jonne. Me tsekkaa johonki kadulle toimiiko toi sun pätemises vitun pelle, sun vitun triggeröintis ansioist su vitu rispektis hipoo maat
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Antaa pojan purkaa pahaa oloansa. Parempi tämä kuin se että tappaisi äitinsä. Ai niin... :roll:
"Those who want respect, give respect."
napalanko
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1308
Liittynyt: La Marras 05, 2016 6:52 pm

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja napalanko »

Hienoo monologi jou, synkkä yksinpuhelu, mut melko raskaslukuista love piis👍
Kyllä se siitä
Neuvostoliitto 💯 1922-2022
Lauri Rantajoki
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: La Syys 04, 2021 2:10 pm

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja Lauri Rantajoki »

jepulis82 kirjoitti: La Syys 04, 2021 5:27 pm Antaa pojan purkaa pahaa oloansa. Parempi tämä kuin se että tappaisi äitinsä. Ai niin... :roll:
Joo. näinhä se meni.. vituttaa vaan kun ois voinu järkiis tulla ku ei ois ollu sitä ilmapiirii ja joku ois sanonu jotain järkevää eikä koittanu pelotel, tietysti omil ajatuksil on kans merkityst mut siin mielentilas mis mä olin hyvi vähä.. Nähny mutsii unis, paljo ne on väkivaltasii. Jotenki just sitä et mä en kestäny yhtää ivaamist mitä se nyt oli.. Mut jännää et ne on iha todentuntusii, ihan ku eläis siel vieläki.
Lauri Rantajoki
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: La Syys 04, 2021 2:10 pm

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja Lauri Rantajoki »

napalanko kirjoitti: La Syys 04, 2021 5:29 pm Hienoo monologi jou, synkkä yksinpuhelu, mut melko raskaslukuista love piis👍
Kyllä se siitä
Thänks. Peace
VastarannanKiiski
Axel Foley
Viestit: 2445
Liittynyt: La Helmi 08, 2020 6:24 pm

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja VastarannanKiiski »

Lauri Rantajoki kirjoitti: La Syys 04, 2021 5:37 pm
jepulis82 kirjoitti: La Syys 04, 2021 5:27 pm Antaa pojan purkaa pahaa oloansa. Parempi tämä kuin se että tappaisi äitinsä. Ai niin... :roll:
Joo. näinhä se meni.. vituttaa vaan kun ois voinu järkiis tulla ku ei ois ollu sitä ilmapiirii ja joku ois sanonu jotain järkevää eikä koittanu pelotel, tietysti omil ajatuksil on kans merkityst mut siin mielentilas mis mä olin hyvi vähä.. Nähny mutsii unis, paljo ne on väkivaltasii. Jotenki just sitä et mä en kestäny yhtää ivaamist mitä se nyt oli.. Mut jännää et ne on iha todentuntusii, ihan ku eläis siel vieläki.
Vaikeita perhesuhteita on monella ja valitettavasti ne välillä tilanteet päätyy jonkun kuolemaan asti, kun ei ymmärretä tehdä selkeää pesäeroa, vaan roikutaan puolin ja toisin jonkinlaisessa sairaassa riippuvuussuhteessa.
Muistelen, että tässä tapauksessa tapetuksi tullut äiti oli tullut (pyytämättä?) tekijän kotiin tuomaan ruokaa, siivoamaan tms. Oliko näin vai muistanko väärin? Jos joku haluaa juoda rahansa ja asua siivottomassa kämpässä, hänelle tulee se vapaus antaa, eikä apuaan (ivan kanssa tai ilman) kannata tyrkyttää, jos sitä ei kaivata tai arvosteta.

Jos perhesuhteissa esiintyy jatkuvaa kontrollointia, riitelyä, rahan kinuamista ja sen antamista, hermojen kiristymistä ja nyrkkien puristelua, suosittelen vaihtamaan maisemaa ja pitämään etäisyyttä. Itselläni on tullut aikaa siten mitta täyteen varsinkin äitini jatkuvasta iseeni ja elämääni kohdistuvasta arvostelusta ja olen vetäytynyt koko kuviosta.. ja tadaa, elo on paljon kevyempää, sekä plussana se, ettei kenekään ole tarvinnut leipoa ketään kuonoon, saati riistää henkeä.
Viisas väistää, sanoisin näin ja väistää ajoissa.
Sheriflock
Lauri Hanhivaara
Viestit: 137
Liittynyt: Ti Kesä 20, 2017 12:48 pm

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja Sheriflock »

Don Rantajoki :lol: Todellinen elämässä epäonnistuja.
Angela Lansbury
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: Ma Kesä 07, 2021 1:56 pm

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja Angela Lansbury »

Puuttuko tuolta välistä viestejä vai keskenäänkö Lauri juttelee? 🤔

On kyl niin sekavaa settiä, että suomennos olis paikallaan 😬
Aivokasvain
Alibin satunnaislukija
Viestit: 54
Liittynyt: To Tammi 02, 2020 8:41 pm

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja Aivokasvain »

Taitaa olla joku trolli. Eikai nyt pöpilästä nettiin pääse kirjotteleen valvomatta mitä sattuu :|
Aivokas Vain
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5356
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

Aivokasvain kirjoitti: Su Syys 05, 2021 5:12 am Taitaa olla joku trolli. Eikai nyt pöpilästä nettiin pääse kirjotteleen valvomatta mitä sattuu :|
Valitettavasti nykyään pääsee!!

Vanhat hyvä ajat, luurit veks, vai pitäiskö sanoa v*ttuun ovat mennyttä.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Barbosa
Scooby-Doo
Viestit: 25
Liittynyt: Su Helmi 16, 2020 6:48 am
Paikkakunta: Paskakönkäänkuru

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja Barbosa »

Aivokasvain kirjoitti: Su Syys 05, 2021 5:12 am Taitaa olla joku trolli. Eikai nyt pöpilästä nettiin pääse kirjotteleen valvomatta mitä sattuu :|
Kaikenlisäksi näitä päästetään sairaalan ulkopuolelle kauppa ym reissuille.
Nippa nappa ja niukalla marginaalilla.
Staff Meeting
Hetty Wainthropp
Viestit: 488
Liittynyt: Ke Helmi 10, 2021 8:51 pm

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja Staff Meeting »

Lauri Rantajoki kirjoitti: La Syys 04, 2021 4:39 pm Enemmä te vitun kiusaajat ja teist välittämine tekee kipeeks ku tää sairaala, mitä te tiedätte vankilast/sairaalast, huutelette sielt niinku tietäisitte kaiken kaikest vittu ahaha
Älä vaan luovu itsemurha-aikeistasi. Koskaan ei ole liian myöhäistä!
jepulis82
Perry Mason
Viestit: 3918
Liittynyt: Ma Kesä 19, 2017 5:28 am

Re: Eura: Yksi henkilö kuollut perheen sisäisessä välienselvittelyssä

Viesti Kirjoittaja jepulis82 »

Barbosa kirjoitti: Su Syys 05, 2021 8:37 am
Aivokasvain kirjoitti: Su Syys 05, 2021 5:12 am Taitaa olla joku trolli. Eikai nyt pöpilästä nettiin pääse kirjotteleen valvomatta mitä sattuu :|
Kaikenlisäksi näitä päästetään sairaalan ulkopuolelle kauppa ym reissuille.
Niin kun siinä vois murhaajapsykolle tulla paha mieli jos ei saa Mehukattia hakea K-marketista silloin kun haluaa. Elämme kyllä erikoisia aikoja. :lol:
"Those who want respect, give respect."
Vastaa Viestiin