Brittityttö oli isänsä seksiorjana 16 vuotta

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
combat18
Martin Beck

Brittityttö oli isänsä seksiorjana 16 vuotta

Viesti Kirjoittaja combat18 »

"Olin isäni seksiorja 16 vuotta"
27.5.2008 12:15

Isä raiskasi tyttärensä 800 kertaa ja teki tämän toistuvasti raskaaksi saadakseen lapsilisät.

Brittiläisen Anne Marie Wilsonin elämä tuo karmivasti mieleen itävaltalaisen Elisabeth Fritzlin tapauksen.

Anne Marien 16 vuotta kestänyt painajainen alkoi 11-vuotiaana. Tytön isä raiskasi tämän ainakin kerran viikossa ja teki tämän raskaaksi kuusi kertaa saadakseen lapsilisät.

Neljä lapsista kuoli jo kohtuun, yksi syntyi kuolleena ja yksi lapsista eli kahdeksankuiseksi.

Isä varasti elämän

Daily Mail -lehden mukaan Anne Marie halusi kertoa tarinansa luettuaan Elisabteh Fritzlin kohtalosta.

- Elisabeth oli kuin minä ja hänen isänsä kuin minun isäni. Ällöttävät yksityiskohdat palauttivat kaiken mieleeni, Anne Marie kertoo Daily Mailille.

Isä ei kuitenkaan sulkenut Anne Marieta mihinkään kellariin, mutta piti tytön orjanaan pelon, uhkailujen ja väärinkäytön avulla.

- Hän varasti elämäni, hän ryösti minulta kaiken.

Anne Marien mukaan äiti tai hänen veljensä eivät tienneet hyväksikäytöstä mitään. Kun Anne Marie tuli ensimmäisen kerran raskaaksi, isä väitti tytön häilänneen jonkun epämääräisen tyypin kanssa.

Kolme vuotta vankeutta

Lopulta Anne Marie pääsi pakoon, rakastui ja meni naimisiin. Menneisyys painoi mieltä, ja Anne Marie päätti tehdä rikosilmoituksen isästään.

Syyskuussa 2007 John McMillan joutui oikeuteen syytettynä insestistä. Isä myönsi syyllisyytensä ja hänet tuomittiin kolmeksi vuodeksi vankilaan.

Anne Marien avioliitto päättyi, mutta nyt hän on löytänyt uuden onnen.

- Olen lopultakin vapaa ja voin alkaa elää.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
joey
Angus MacGyver

Re: Brittityttö oli isänsä seksiorjana 16 vuotta

Viesti Kirjoittaja joey »

Onneksi tytär on päässyt isänsä vallan alta pakoon kuitenkin kohtalaisen nuorena, eikä niin, että elämästä suurin osa olisi jo ohi.
combat18 kirjoitti: Syyskuussa 2007 John McMillan joutui oikeuteen syytettynä insestistä. Isä myönsi syyllisyytensä ja hänet tuomittiin kolmeksi vuodeksi vankilaan.
KUINKA voi olla mahdollista, että isää syytettiin vain insestistä?
Bambinos
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Bambinos »

Kolme vuotta tuomiota. Kolme vuotta! :shock:
aoitora
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja aoitora »

joey kirjoitti: KUINKA voi olla mahdollista, että isää syytettiin vain insestistä?
Sunday Mailin jutussa kerrotaan, että isän on kovien todisteiden edessä ollut pakko tunnustaa syyllisyytensä tyttärensä saattamiseen raskaaksi vuonna 1995.

Anne Marie on tänä vuonna jutun pohjalta 38-vuotias, eli on tuolloin ollut 25-vuotias. Tämä raskaaksi saattaminen, johon tuomio perustuu, on siis tapahtunut tuon 16-vuotta kestäneeksi "väitetyn" kauden loppuvaiheella, jolloin kyse ei ole enää ollut alaikäisen hyväksikäytön. Jutusta ei ilmene, miten juridisesti on käynyt niille lähempänä 11 vuoden ikää olleille tapauksille, tai mahdolliselle raiskaussyytteelle. Vanhentuneita tapauksia kaikki?
Ihmistä etsimässä.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

combat18 kirjoitti: Anne Marien mukaan äiti tai hänen veljensä eivät tienneet hyväksikäytöstä mitään.

Tämä tuntuu käsittämättömältä, että miten tytär ei voi muka kertoa äidilleen asiasta?
Jotain kieroutunutta pitää olla äiti-tytärsuhteessakin kyllä.... :roll:
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Tiina kirjoitti: Jotain kieroutunutta pitää olla äiti-tytärsuhteessakin kyllä.... :roll:
Miksi?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Tiina
Sherlock Holmes

^Marsalkka kultaseni..hyvässä äiti-tytärsuhteessa äityliinille voi kertoa aivan kaiken. 8)
Jopa sen, että isä sattuu olemaan perverssi. Niin.
Ymmärretty? :)
Piksutus
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Piksutus »

Tiina kirjoitti:^Marsalkka kultaseni..hyvässä äiti-tytärsuhteessa äityliinille voi kertoa aivan kaiken. 8)
Ei näinkään. hyvässä suhteessa tytär ei halua vahingoittaa äitiä tiedolla. Vaikka lasta kohdellaan kaltoin, hän pelkää että jos hän kertoo vanhemmat eroavat tai äiti suuttuu tai ei usko. Nuo ovat vain sellaisia asioita joita ei niin vaan kerrota. Niistä nousee kamala häpeän tunne, vaikka uhri ei syyllinen missään nimessä mihinkään olekkaan. Näin se vain lapsen ja aikuisenkin mieli toimii.
- Paha saa palkkansa-
lost
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja lost »

Näitähän alkaa tulemaan kuin sieniä sateella. Jos tuota Itävallan jutusta jotain "hyötyä" on ollut niin ainakin se, että nyt nämä insestin kohteeksi joutuneet ovat uskaltaneet tehdä rikosilmoituksia. Olisi kuitenkin kaikki nämä jutut voineet jäädä tapahtumatta :evil:
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.
Marsalkka
Horatio Caine

Tiina kirjoitti:^Marsalkka kultaseni..hyvässä äiti-tytärsuhteessa äityliinille voi kertoa aivan kaiken. 8)
Sana kieroutunut on silti mielestäni tässä yhteydessä erikoinen valinta.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Tiina
Sherlock Holmes

Marsalkka kirjoitti:Sana kieroutunut on silti mielestäni tässä yhteydessä erikoinen valinta.
Mutta ei puoliksikaan niin erikoinen kuin käyttäjänsä, usko pois. :lol:

Mutta keksi sinä joku parempi sana, niin käytän sitä sitten.
Nyt kun ollaan taas välilöissä, niin en missään tapauksessa halua tuhota sitä väärillä sanavalinnoilla. :mrgreen:
Marsalkka
Horatio Caine

Tiina kirjoitti:
Mutta keksi sinä joku parempi sana, niin käytän sitä sitten.
Itse en olisi ottanut kantaa asiaan, josta meillä ei ole varmaa tietoa.
Tiina
Sherlock Holmes

Marsalkka kirjoitti:Itse en olisi ottanut kantaa asiaan, josta meillä ei ole varmaa tietoa.
^On se niin suloinen kun on aina NIIN tosissaan. :)

Mutta jos nyt ihan totta puhutaan, niin oikeastaan emme voi täällä olla varmoja mistään asioista, kun harva on ollut tapahtumissa itse paikalla ja vaikka olisikin ollut, niin voihan silmä, korva tai muisti valehdella. :wink:
Marsalkka
Horatio Caine

Tiina kirjoitti:
Mutta jos nyt ihan totta puhutaan, niin oikeastaan emme voi täällä olla varmoja mistään asioista, kun harva on ollut tapahtumissa itse paikalla ja vaikka olisikin ollut, niin voihan silmä, korva tai muisti valehdella.
Monista asioista voimme puhua silti vaikkapa lähteisiin viitaten ja voimme arvioida niiden uskottavuutta, luotettavuutta jne. Tuo sinun kommenttisi nyt vain ei sattunut perustumaan mihinkään järkevään ja se oli siksi jossain määrin turha. Mutta jokainen tyylillään ja annetuilla resursseilla.

Tämä on siis vain minun mielipiteeni. :)
Tiina
Sherlock Holmes

Marsalkka kirjoitti:Tuo sinun kommenttisi nyt vain ei sattunut perustumaan mihinkään järkevään ja se oli siksi jossain määrin turha. Mutta jokainen tyylillään ja annetuilla resursseilla.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Niinpä. Kun on lusikalla annettu, niin ei voi kauhalla vaatia.
Mutta onneksi sinä olet noin ymmärtäväinen sentään. :mrgreen:
Vastaa Viestiin