Parvekemurha Mikkelin Tuppuralassa 2008
Miten tuo Siitarin Antti kuulostaa noin tutulta..Voisiko joku paikallinen valottaa asiaa hieman tarkemmin? Kinkan ja Sannan tiedän kyllä. Sanna asui joskus naapurissa ja Kinkan muistan sen niskan tatuoinnista. Olen siis paljasjalkainen mikkeliläinen, tosin jo muuttanut pois, enivei.
Jostain kuulin, että joku "Pommi" Pulkkinen olisi ollut asunnossa myös missä tämä tapahtui..huhuja ne vain varmaan on mutta se kertokoon joka paremmin tietää.
Jostain kuulin, että joku "Pommi" Pulkkinen olisi ollut asunnossa myös missä tämä tapahtui..huhuja ne vain varmaan on mutta se kertokoon joka paremmin tietää.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
- Jack Handy -
-
PaikallaJack the Ripper
- Jessica Fletcher
Tunnen Pulkkisen. Potentiaalia kaverissa on vaikka mihin. Ei ole mikään alamaailman mies vaikka tunnettu tapaus Mikkelissä onkin. Pommi-lisänimen mies sai kaupiteltuaan dynamiittia Tampereen torilla ohikulkijoille. Poliisin pommiryhmä sitten tunkeutui Pulkkisen asuntoon näyttävähköllä operaatiolla miehen itsensä ollessa vielä Tampereen poliisin suojissa. Pommi on hyvä mies, kerrankin pelasti luultavasti meikäläisen hengen. 
EDIT: Pulkkinen on aiemminkin ollut samassa asunnossa kuolleen miehen kanssa. Tällöin hän soitti hätäkeskukseen havaittuaan kaverin elottomaksi. Pulkkisen osuutta tapahtuneeseen syynättiin tarkasti vaikka kuollut oli ottanut yliannoksen lääkkeitä muilta salaa itsemurhatarkoituksessa.
EDIT: Pulkkinen on aiemminkin ollut samassa asunnossa kuolleen miehen kanssa. Tällöin hän soitti hätäkeskukseen havaittuaan kaverin elottomaksi. Pulkkisen osuutta tapahtuneeseen syynättiin tarkasti vaikka kuollut oli ottanut yliannoksen lääkkeitä muilta salaa itsemurhatarkoituksessa.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
vai että sellanen kaveri tuo pommi pulkkinen. Mikkelissähän on vaikka minkäsorttista jengiä, jotkut harmittomampia kuin toiset. 
Tietääkö kukaan mitenkä tämän puukotus -jutun käsittely etenee? Ei ole iltalehdessä tai vastaavassa uutisoitu ollenkaan eikä paikallista lehteä tule joten olen hieman pihalla. Kiinnostaa kuitenkin vanhan ja alkuperäisen kotipaikkakunnan tapahtumat, varsinkin kun on tuttuja nimiä mukana..
Tietääkö kukaan mitenkä tämän puukotus -jutun käsittely etenee? Ei ole iltalehdessä tai vastaavassa uutisoitu ollenkaan eikä paikallista lehteä tule joten olen hieman pihalla. Kiinnostaa kuitenkin vanhan ja alkuperäisen kotipaikkakunnan tapahtumat, varsinkin kun on tuttuja nimiä mukana..
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
- Jack Handy -
- Jack Handy -
Syyte on näillä näkymin tulossa murhasta kaikille kolmelle. Vangittuna ovat kaikki. En tiedä milloin juttua aletaan puimaan oikeudessa. Eiköhän siitä jotain sitten ajallaan mainita lehdissäkin.
Uhrin hautajaiset oli muutama viikko sitten. Paljon oli mukana vanhoja ystäviä, jotka olivat jääneet kuvioista pois Miikan alettua pyöriä huumeporukoissa.
Olen joskus ollut Pulkkisella istumassa iltaa. On kyllä sen verran hämärä ja omituinen äijä, että en haluaisi hänen kanssa kaksin mihinkään jäädä.
Puhuu hiukan erikoisia ja katse on oudon pälyilevä.
Uhrin hautajaiset oli muutama viikko sitten. Paljon oli mukana vanhoja ystäviä, jotka olivat jääneet kuvioista pois Miikan alettua pyöriä huumeporukoissa.
Olen joskus ollut Pulkkisella istumassa iltaa. On kyllä sen verran hämärä ja omituinen äijä, että en haluaisi hänen kanssa kaksin mihinkään jäädä.
hehe, ehkä rikollisuus saa jätkän hieman vainoharhaseks.
en yhtään ihmettele.. luuli varmaan että puolilla sen kavereilla on mikki. En tiedä, en tuntenut, kuullut vaan sillon tällön juttuja.
Tällasia juttuja lukee vähän väliä lehdistä, mutta niitä vain lukee. Kun samanlaista tapahtuu tutuille ihmisille, sitä ajattelee aivan eri tavalla. Jännää. No, Sannassahan oli jo yläasteella kuulemma ihan psykopaatin merkkejä. Väijymistä, riehumista yms. Ainakin aina kun ihmissuhteista oli kyse.
Ihan kamalaa noin Miikan iän puolesta ajatella hänen kuolemaansa. Nyt on lyhyen ajan sisällä Mikkelissä lähtenyt melko paljon nuoria ihmisiä, joko toisen tai oman käden kautta.
"Tervetuloa Mikkeliin, täällä nuoret voivat hyvin!" olis oiva iskulause Mikkelin rajalle mainokseks.
Tällasia juttuja lukee vähän väliä lehdistä, mutta niitä vain lukee. Kun samanlaista tapahtuu tutuille ihmisille, sitä ajattelee aivan eri tavalla. Jännää. No, Sannassahan oli jo yläasteella kuulemma ihan psykopaatin merkkejä. Väijymistä, riehumista yms. Ainakin aina kun ihmissuhteista oli kyse.
Ihan kamalaa noin Miikan iän puolesta ajatella hänen kuolemaansa. Nyt on lyhyen ajan sisällä Mikkelissä lähtenyt melko paljon nuoria ihmisiä, joko toisen tai oman käden kautta.
"Tervetuloa Mikkeliin, täällä nuoret voivat hyvin!" olis oiva iskulause Mikkelin rajalle mainokseks.
- Jack Handy -
- Jack Handy -
-
PaikallaJack the Ripper
- Jessica Fletcher
Pulkkinen on mielenterveydeltään järkkynyt. Mies on kunnostautunut mm. heittämällä hieromasauvalla tuttavaansa päähän Black Out-ravintolassa. Viimeksi kun näin miehellä oli sähköinen lyhty (sellainen öljylampun muotoon tehty valaisin) mukanaan samaisessa ravintolassa. Paikallinen psykiatrinen sairaala on Pulkkiselle tuttu. Pulkkinen on rikkaan suvun vesa. Hänen isoisänsä mukaan yksi tienristeys tunnetaan Mikkelissä Pulkkisenkulmana.Turri kirjoitti: Olen joskus ollut Pulkkisella istumassa iltaa. On kyllä sen verran hämärä ja omituinen äijä, että en haluaisi hänen kanssa kaksin mihinkään jäädä.
Häiriintyneitä ovat myös Pommin kaverit, yksikin sytytti Pulkkisen asuntoon tulipalon tahallaan. Hasardia touhua kun kerrostalokämppä kyseessä, tällä kertaa paloi vain keittiö...
Mies on senverran omituinen että on vaikea uskoa faktaa että hän on reservin vänrikki. Aselajina muistaakseni pioneeri että pommihommat on siis siltäkin kannalta hallussa...
Sorry OT, eihän Pulkkinen ole edes syytettynä tässä tapauksessa.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
"Hänen isoisänsä mukaan yksi tienristeys tunnetaan Mikkelissä Pulkkisenkulmana. "
Ihan totta on isoisä höpötellyt. Mikkeliläiset tietävät mistä kulmasta on kyse, juurihan siitä vähän aika sitten oli kohu että puretaanko se vai ei. Jotain vanhoja puutalojahan siinä on. En tosin tiedä, että mistä se on saanut nimensä..
Ihan totta on isoisä höpötellyt. Mikkeliläiset tietävät mistä kulmasta on kyse, juurihan siitä vähän aika sitten oli kohu että puretaanko se vai ei. Jotain vanhoja puutalojahan siinä on. En tosin tiedä, että mistä se on saanut nimensä..
- Jack Handy -
- Jack Handy -
Kuka Pulkkinen nyt on kyseessä, itse tunnen tasan yhden Pulkkisen mikkelistä ja tällä kaverilla on kyllä hieman mielenterveys+huume ongelmaa, myös tuo hieromasauva juttu osuisi aika nappiin... On muuten hiton veikeä jätkä luonteeltaan.
Kerran olin sen luona ja pyyteli yöksi, piti pahoitella että oli muuta menoa
Tosiasiassa en kyllä uskaltanu jäädä sinne...
Kerran olin sen luona ja pyyteli yöksi, piti pahoitella että oli muuta menoa
Tosiasiassa en kyllä uskaltanu jäädä sinne...
-
TomOfFinland
- Alokas
-
TomOfFinland
- Alokas
Niin kyllä Siitarin Antti vielä varmasti hengissä on. En ainakaan ole kuolinilmoitusta lehdestä bongannut..Goat kirjoitti:Antilla on alkanut vissiin pieni alamäki, joskus sen näin ja ei se silloin mielestäni mitään kamoja vetänyt. Harmi sinäänsä, vaikutti ihan mukavalta ihmiseltä.
EDIT: Kuulin just että Antti olisi tappanut viikolla itsensä. Kuka tietää enemmin kertokoon!
Ja sain asialle varmuuden Antin läheisemmiltä kavereilta, sanoivat myös epäilevänsä Antin tappavan itsensä jos hänet elinkautiseen tuomitaan, sillä hän ei vankilaa niin pitkään kestäisi... Että lieneekö tuosta sitten huhuja lähtenyt kiertämään että Antti olisi jo niin tehnyt ?