Yle:n Kadonneet- sarja
-
Fredriikka
- Alokas
Tuhka tuuleen. Avovaimo saapuu kotiin ruokaostosten kanssa. Takassa palaa tuli ja televisio on päällä. Mika on kuitenkin kadonnut kuin tuhka tuuleen.lost kirjoitti:Kenenkäs juttu huomenna ruudussa? Ja niin, millos ne uudet jaksot alkavat?![]()
(Toivottavasti joskus tulisi taas se jakso tätä sarjaa, jossa kerrotaan miten tutkinnat ovat edenneet kunkin tapauksen suhteen)
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
(B.Springsteen - Youngstown)
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
(B.Springsteen - Youngstown)
http://www.yle.fi/kadonneet/
tästä ei oo kauaa kun katsoin netistä piia ristikankareesta kertovan jakson, nyt en vaan millään muista mistä sen löysin. yritin noita ylen sivuja selailla mutta ei.. ei löydy arkistonkaan puolelta, höh! telkkua mulla ei ole.
tästä ei oo kauaa kun katsoin netistä piia ristikankareesta kertovan jakson, nyt en vaan millään muista mistä sen löysin. yritin noita ylen sivuja selailla mutta ei.. ei löydy arkistonkaan puolelta, höh! telkkua mulla ei ole.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Voi perhana että ottaa päähän, kun jäi tämä tallentamatta. Jos vain suinkin, esmes-, muistat, missä olet noita jaksoja netissä nähnyt, niin kerro ihmeessä. Tulihan tuo nähtyä jo kerran, mutta en muista jaksosta juuri mitään. Oliko tästä herrasta omaa topiikkia olemassa?
Keep the city clean, keep the trash in jail.
Minä kiinnitin huomiota tuohon, että Mäenpää oli kutsuskellut tuttuja saunomaan katoamisiltanaan, turhaan. Vaikutti siltä että avo ei ollut olettanut sen kuuluvan saunaillan ohjelmaan, siis saunavieraiden.
Turvaksiko mies yritti kutsua kavereita, olisiko kuitenkin ounastellut vaikeuksia?
Turvaksiko mies yritti kutsua kavereita, olisiko kuitenkin ounastellut vaikeuksia?
Nothing is quite what it seems
laitan linkin tänne jos löydän, mitään muistikuvaa ei osoitteesta ole. joku muukin jos tietäis ni vois ohjelman nettisaitin laittaa tänne. verkossa se varmasti on, olen pari jaksoa koneelta katsonut.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
En nyt enää osaa sanoa miksi, mutta jotenkin itsekin sain sen vaikutelman, että saunavieraiden kutsuminen oli odottamatonta. Ei tuosta taidettu kuitenkaan suoraan mainita mitään?Maybrick kirjoitti:Minä kiinnitin huomiota tuohon, että Mäenpää oli kutsuskellut tuttuja saunomaan katoamisiltanaan, turhaan. Vaikutti siltä että avo ei ollut olettanut sen kuuluvan saunaillan ohjelmaan, siis saunavieraiden.
Toisena asiana jäi mieleen se, että hänellä oli tapana tyhjentää auto heti töistä tultuaan. Nyt takassa oli tuli ja televisio päällä olohuoneessa eli jossain määrin on ainakin kotiuduttu, mutta siitä huolimatta auton tyhjennys oli jäänyt kesken. Ikäänkuin hän olisi tarkoituksella halunnut antaa sellaisen vaikutelman, että on kohta tulossa takaisin ettei puoliso huolestuisi liian pian.