https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c5da ... eee61fc583
Koulubussin kuski käytti lasta hyväkseen – joutui sitten itse kirveshyökkäyksen kohteeksi
61-vuotias mies oli suudellut ja kosketellut tyttöä koulukyydityksen yhteydessä.
Mies myöntää viestit tytölle mutta kiistää kaikki fyysiset teot.
Itä-Suomen hovioikeus piti tytön kertomusta tapahtumista kuitenkin uskottavana.
Pian hyväksikäytön jälkeen bussinkuljettaja joutui puolisoineen yöllisen hyökkäyksen kohteeksi.
Teot tapahtuivat Pohjois-Karjalassa bussin tai pienoisbussin ollessa pysähtyneenä. Rikosaika ulottuu maaliskuulta 2019 heinäkuulle 2019.
Pohjois-Karjalan käräjäoikeus tuomitsi linja-autonkuljettajan lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä yhden vuoden ehdolliseen vankeusrangaistukseen, jonka ohessa tuomitun tulee suorittaa 30 tuntia yhdyskuntapalvelua.
Uhrilleen miehen pitää korvata mielenterveyden häiriöiden aiheuttamasta tilapäisestä haitasta 1500 euroa, henkisistä kärsimyksistä 2 000 euroa sekä asianomistajan oikeudenkäyntikuluja runsaat 4 000 euroa.
Viisi vuorokautta hyväksikäytön päättymisen jälkeen koulubussin kuljettaja joutui itse vaimonsa ja kahden asunnossaan olleen lapsen kanssa rikoksen kohteeksi.
38-vuotias päihtynyt mies saapui yöllä kuljettajan ja tämän vaimon talolle. Miehellä oli kirves mukanaan. Hän kävi se kädessään bussinkuljettajan henkilöauton kimppuun ja aiheutti ajoneuvolle yli 10 000 euron vahingot.
Raivoava mies huusi uhkauksia ja nimitteli bussikuljettajaa halventavalla tavalla. Mies myös heitti kiviä ja muita esineitä.
Hän hakkasi kirveellä talon ovea päästen sen kuistille.
Toistakymmentä talon ikkunaa rikkoontui. Rakennus kärsi noin 5 000 euron vahingot. Jälkien siivoaminen oli niin ikään työlästä.
Iltalehden juttu pitempi, tässä oli vain osa siitä.
----------------------------------
Olikos tällä pedofiililla nimeä ja kuinkahan ruma mahtaa olla? Kuva olis kiva.
-Todella harmi ettei kirvesmies päässyt taloon sisälle asti. Hän olisi mitä ilmeisimmin lausunut muutaman painavan sanan tälle 61- vuotiaalle pedofiili-limasialle.
Täydet pisteet kuitenkin toiminnasta vaikkakin joutuu siitä pienet korvaukset maksamaan.
Koulubussin kuski käytti lasta hyväkseen - joutui itse kirveshyökkäyksen kohteeksi
Koulubussin kuski käytti lasta hyväkseen - joutui itse kirveshyökkäyksen kohteeksi
Oulun_Kungas kirjoitti: To Elo 28, 2025 8:35 pm täh? elää kerrostalossa. varmaan yli puolet suomalasista elää. tekeekö se heistä huonoissa oloissa eläviä? itekeki asun vittu
Re: Koulubussin kuski käytti lasta hyväkseen - joutui itse kirveshyökkäyksen kohteeksi
No en antais täysiä pisteitä, koska paikalla oli syyttömiä!!
Varmaan olis ollut tilaisuus kurmoottaa jossain kahden kesken!
Varmaan olis ollut tilaisuus kurmoottaa jossain kahden kesken!
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Re: Koulubussin kuski käytti lasta hyväkseen - joutui itse kirveshyökkäyksen kohteeksi
Ainoastaan reilu pari kertaa sen mitä kuskisetä. Sehän meni hyvin.Kummisetä kirjoitti: Ke Syys 29, 2021 6:04 pm Täydet pisteet kuitenkin toiminnasta vaikkakin joutuu siitä pienet korvaukset maksamaan.
Olisipa hienoa jos joku tietäisi tämän paskiaisen nimen.
Vaimo idiootti ilmeisesti seisoo kusipään takana...