SKINIT
-
Ylälibadon
- Hercule Poirotin viikset
Re: SKINIT (ketju 2)
Hellyyttävää, että 2021 jotkut muistelevat lämmöllä internetissä moniongelmaisten ongelmaperheiden heikkolahjaisten häirikköteinien pikkurikoksia. Muistelijoiden kirjoitusasusta voi päätellä, että ainakaan koulutukseen ja työelämään ei elämän kultavuosia olla käytetty. Nykypäivän Stadissa mamut pyörittävät menestyviä firmoja, opiskelevat yliopistossa, pukeutuvat merkkivaatteisiin ja ajavat edustusautoja. Raikuva huutonauru on taattu, jos joku keski-ikäinen narkki erehtyy laittamaan vanhat ysärin skinivaatteet päällensä
näitähän ne
esitiedot
kyseessä on 19-vuotias mies, taustalla useiden päihteiden käyttöä, määrittämätön psykoottinen häiriö. toistuvia lakkaintoksikaatiota tänä vuonna.
kaikkee paskaa lisää, harva pääsee eroon, sinänsä harmi
siksi kinnostaa mitä heille kuuluu, onko pohjalla, kuollut, muuttunut.
yleensä virtsan huumeseulassa on useita tuotteita jep.
esitiedot
kyseessä on 19-vuotias mies, taustalla useiden päihteiden käyttöä, määrittämätön psykoottinen häiriö. toistuvia lakkaintoksikaatiota tänä vuonna.
kaikkee paskaa lisää, harva pääsee eroon, sinänsä harmi
siksi kinnostaa mitä heille kuuluu, onko pohjalla, kuollut, muuttunut.
yleensä virtsan huumeseulassa on useita tuotteita jep.
mä muistan nää 90 luvun skiniajat, juke ja reko hakkas mun parhaimman kaverin ravintola fingerin eteen koska eivät päässeet sisälle skini taustansa takia. siitä vittuuntuneena tämä kaksikko löi kaverin katuun ja jatkoivat potkimalla päähän varmaan minuutin ajan. 2-3 portsaria katto vierestä puuttumatta tilanteeseen. tämä kertoo kaiken näiden sankareiden ajatus maailmasta. sitten tuli David Maclellan katutappelija new yorkista ja antoi kunnolla runtua lähestulkoon kaikille skineille jotka kiinni sai, propsit Davidille!! david Maclellan oli muuten pikimusta.
"If you aim for a king, you better not miss"
-
Ylälibadon
Tämä Maclellan ei ihan pelkkä katutappelija ollut, vaikka siitäkin epäilemättä oli kokemusta. Daneja löytyi useammasta lajista ja veteli näitä pikkukylän juntteja niin yksitellen, kuin porukassakin. Sen jälkeen David olikin yllättäen hyvä neekeri jolle ei vittuilla. Myöhemmin Stadissa eräs puolivietnamilainen kundi, joku treenasi kanssani samaan aikaan potkunyrkkeilyä löi tältä Rekolta tajun pois. Kovasti tuli tappouhkauksia, mutta tietääkseni siihen se jäi. Yksinäänhän nämä olivat suurin osa täysiä ressukoitaDope Boy kirjoitti: Ma Loka 04, 2021 6:04 pm mä muistan nää 90 luvun skiniajat, juke ja reko hakkas mun parhaimman kaverin ravintola fingerin eteen koska eivät päässeet sisälle skini taustansa takia. siitä vittuuntuneena tämä kaksikko löi kaverin katuun ja jatkoivat potkimalla päähän varmaan minuutin ajan. 2-3 portsaria katto vierestä puuttumatta tilanteeseen. tämä kertoo kaiken näiden sankareiden ajatus maailmasta. sitten tuli David Maclellan katutappelija new yorkista ja antoi kunnolla runtua lähestulkoon kaikille skineille jotka kiinni sai, propsit Davidille!! david Maclellan oli muuten pikimusta.
-
Twinkiestomper
Sittenhän siinä kävi niinkuin romanien kanssakin
Ensin skinit huutelivat ja uhkailivat , sitten Nikkiset pisti sairaalaan pari skiniä ja skinit halusivat tehdä sovinnon 
Onkos Reko jo mullan alla?? Ei näy ainakaan somessa olevan.
On helposti havaittavissa, ettei ketjun henkilöt ole/ olleet mitenkään tuttuja. Oma tarinanne on tuskin tarinan arvoinen.
-Kaikki on nykyään ok-
-
Ylälibadon
Harva tahtoo kovin läheisesti tuntea, jonkun alkoholisoituneiden lähiöhuorien äpäröitä, jotka aina tosipaikan tullen saivat turpaansa. Sinun kirjoitustaidoistasi taas on havaittavissa, että peruskoulu kului tarkkailuluokallaEricBlair kirjoitti: Ma Loka 04, 2021 6:51 pm On helposti havaittavissa, ettei ketjun henkilöt ole/ olleet mitenkään tuttuja. Oma tarinanne on tuskin tarinan arvoinen.
-
Ylälibadon
Mitä haluat sanoa? Kyllä minä olen näitä Stadissa vaikuttaneita tiennyt aikanaan. Oletko sinä muuten sellaisen alkoholisoituneen ja kierosilmäisen lähiöhuoran äpärä, jonka isäksi epäiltiin varttimannea? Miksi muuten nämä isänmaan soturit eivät nykyään hiihdä siinä koomisesta uniformussa tuolla? Monta minuuttia luulet, että selviäisivät tajuissaan esim. lauantai iltana Helsingin keskustassa? Tämä Reko oli kovasti aikoinaan tulossa treenaamaan Savate Clubille. Kehotettiin poistumaan pakkaseen ennen ensimmäisiä treenejä, roskasakkia ei siellä kaivattu
En taida olla sama henkilö ja hyvin olen pärjännyt.Ylälibadon kirjoitti: Ma Loka 04, 2021 8:21 pmMitä haluat sanoa? Kyllä minä olen näitä Stadissa vaikuttaneita tiennyt aikanaan. Oletko sinä muuten sellaisen alkoholisoituneen ja kierosilmäisen lähiöhuoran äpärä, jonka isäksi epäiltiin varttimannea? Miksi muuten nämä isänmaan soturit eivät nykyään hiihdä siinä koomisesta uniformussa tuolla? Monta minuuttia luulet, että selviäisivät tajuissaan esim. lauantai iltana Helsingin keskustassa? Tämä Reko oli kovasti aikoinaan tulossa treenaamaan Savate Clubille. Kehotettiin poistumaan pakkaseen ennen ensimmäisiä treenejä, roskasakkia ei siellä kaivattu
-Kaikki on nykyään ok-
-
Ylälibadon
Kaikki te suurinpiirtein sovitte tuohon profiilin. Ehkä lähiöhuoralla ei ole kieroja silmiä, mutta sinne päin kuitenkinEricBlair kirjoitti: Ma Loka 04, 2021 8:31 pmEn taida olla sama henkilö ja hyvin olen pärjännyt.Ylälibadon kirjoitti: Ma Loka 04, 2021 8:21 pmMitä haluat sanoa? Kyllä minä olen näitä Stadissa vaikuttaneita tiennyt aikanaan. Oletko sinä muuten sellaisen alkoholisoituneen ja kierosilmäisen lähiöhuoran äpärä, jonka isäksi epäiltiin varttimannea? Miksi muuten nämä isänmaan soturit eivät nykyään hiihdä siinä koomisesta uniformussa tuolla? Monta minuuttia luulet, että selviäisivät tajuissaan esim. lauantai iltana Helsingin keskustassa? Tämä Reko oli kovasti aikoinaan tulossa treenaamaan Savate Clubille. Kehotettiin poistumaan pakkaseen ennen ensimmäisiä treenejä, roskasakkia ei siellä kaivattu
Eikös kauppakadun pitserian pitäjäkin tarjonnut lihakirvestä näille kun meinasivat remontoida paikan.Twinkiestomper kirjoitti: Ma Loka 04, 2021 6:40 pm Sittenhän siinä kävi niinkuin romanien kanssakinEnsin skinit huutelivat ja uhkailivat , sitten Nikkiset pisti sairaalaan pari skiniä ja skinit halusivat tehdä sovinnon
Onkos Reko jo mullan alla?? Ei näy ainakaan somessa olevan.
Eikös kauppakadun pitserian pitäjäkin tarjonnut lihakirvestä näille kun meinasivat remontoida paikan.
[/quote]
jotain tummoista minäkin muistelen.
[/quote]
jotain tummoista minäkin muistelen.
-
Ylälibadon
Harmi, että Kauppakadun pitserian yrittäjä ei lyönyt lihakirveellä kalloa halki. Sosiaalipummit häiriköimässä kunnollista yrittäjää, voiko groteskimpaa olla? Jos nämä pojat olisivat opetelleet käyttäytymään ja pukeutumaan normaalisti, ehkä yrittäjä olisi voinut ottaa heistä jonkun työharjoitteluun. Kai kierosilmähuoran tarkkailuluokan käynyt äpäräkin pitsataikinaa oppii tekemään, jos ajan kanssa opetellaan. Yrittäjä olisi saattanut saada jotain tukea kehitysvammaisen työllistämisestä, eli win-win
totta se on että näistä kuulapäistä ei ainakaan joensuun seudulla ollut muuta kuin haittaa, räikeimpänä esimerkkinä koripalloilija Darryl Parkerin pahoinpitely olikohan -95 syksyllä. joukolla päälle pesismailat heiluen, seurauksena katajan korisjoukkueen lupaava pelaaja ja mun valmentaja lähti takas jenkkeihin. sillon nämä apinat pääsi otsikoihin asti washington post lehteen. täkäläiset toimittajat käyttivät näistä junteista nimitystä "dickheads". vähän ot mutta Darryl oli huipputyyppi sen perusteella mitä häntä muutaman kerran näin.