Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
On, tai tarkemmin kuvailtuna terve itsetunto.inka03 kirjoitti:Ylimielisyys näistä kahdesta!
Onko sinulla hyvä itsetunto?
Kumpi ihailtavampaa: Kyky improvisoida vai suunnitella etukäteen?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Säälittävä."improvisoida - esittää tai tuottaa valmistelematta, esim. äkillisen tarpeen ilmaannuttua"inka03 kirjoitti:Kyky improvisoida...
Lien aika lähellä samaa??
....Eli on käytännössä toistensa vastakohdat noi edellisessä antamani vaihtoehdot.
Peruskoulun päästötodistuksen keskiarvo?
Ja siis todella tarkoitan, että säälittävä.
Tekemällä vai lukemalla opittu?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Doctor Lecter
- James Bond (Daniel Graig)
Mata Hari kirjoitti:en mie nyt mittanauhaa löydä, mutta c-kuppi, vaatekoko 38-40, 175 cm pitkä, kengännumero 39...työmatkan mitta 35 km![]()
oletko komea/kaunis?
En ole komea. Joskus se seikka on vituttanut, mutta ei enää aikoihin.
Mitä tekisit elämälläsi, jos Jyväskylän Prisman parkkipaikalla yhtäkkiä havahtuisit siihen, että olet vain säälittävä, poskihoitoa antava pirihuora?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher