Tynnyrillinen Negronia ja looshin portti lukkoon ettei nämä naiset katoa. Nyt puhutaan murhaa.
Pub Prison **AVATTU**
-
Kalessin
- Adrian Monk
murhista puheen ollen, kävin nostelemassa vanhoja ketjuja viime yönä ja siellä oli kyllä nostalgisia juttuja vuoden takaa.
*siirtää tuoliaan, jotta tynnyri saadaan mahtumaan pöydän ääreen*
ottaisiko Sadie jotain, vai diggaatko olla kuivin suin?
*siirtää tuoliaan, jotta tynnyri saadaan mahtumaan pöydän ääreen*
ottaisiko Sadie jotain, vai diggaatko olla kuivin suin?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
Seidi ottaa Negronin. Jollei muuten niin omanlaisensa. Negroni mikä Negroni.
Nostalgiasta puheen ollen... Prisonissa sitä vasta on biletetty! Lukaisin "ohimennen" koko ketjun
Missä fillarikuski ja Rymd-paukut? Miksei kukaan tanssi pöydällä? Kukaan ei kai ole kuolannut tiskillekään aikoihin? Kukaan ei enää kantele ketään minnekään eikä lähde jatkoille syömään sisäelinaladoobia...
Nostalgiasta puheen ollen... Prisonissa sitä vasta on biletetty! Lukaisin "ohimennen" koko ketjun
Missä fillarikuski ja Rymd-paukut? Miksei kukaan tanssi pöydällä? Kukaan ei kai ole kuolannut tiskillekään aikoihin? Kukaan ei enää kantele ketään minnekään eikä lähde jatkoille syömään sisäelinaladoobia...
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
Kalessin
- Adrian Monk
ok, mä sain omani värjättyä hetki sitten (joka siis tapahtui siinä rinnakkaisulottuvuudessa, samaan aikaan kun lennettiin Kylli kanssa pitkin taivaita)
*hyppää tiskin yli yhdellä valtavalla loikalla ja pelästyttää baarimikon henkihieveriin*
no worries, mä voin palvella itse itseäni sillä aikaa, kun sä tasailet hengitystäsi
*hyppää tiskin yli yhdellä valtavalla loikalla ja pelästyttää baarimikon henkihieveriin*
no worries, mä voin palvella itse itseäni sillä aikaa, kun sä tasailet hengitystäsi
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Sadie_Manson
- Olivia Benson
- Viesti:
^Korvaa reippari vanha korva tällä uudella, poimin sen Kulttuuritalon pihamaalta joten se on taatusti hienostunut. Ajattelinkin että sille tulee pian käyttöä eikä aikaa mennyt kun pari viikkoa. Kale, kiinnitäs rapierin uusi korva. Silmät kiinni, juujuu, miten niin, ainahan se on Hospital Prisonissa tapana. Vanhat roippeet saa sivuun vaikka puhaltamalla. Instrumentitko? Kyyppari säästää sirpaleet ihan tällaisia tilanteita varten.
NOIN: Hoitotoimenpiteistä huolehdittu. Nyt tynnyrin kimppuun. Ottaako rapier?
Maija: sulle on aina Negronihana auki, tiedäthän sä nyt sen!
NOIN: Hoitotoimenpiteistä huolehdittu. Nyt tynnyrin kimppuun. Ottaako rapier?
Maija: sulle on aina Negronihana auki, tiedäthän sä nyt sen!
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi