Kyllä! Joskus itsekin ihmettelen omaa sietokykyäni!Tiina kirjoitti: Mutta onneksi sinä olet noin ymmärtäväinen sentään.
Brittityttö oli isänsä seksiorjana 16 vuotta
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Re: Brittityttö oli isänsä seksiorjana 16 vuotta
Miksi??? No kyllä normaali äiti nyt alkaa vähän haistamaan palaneen käryä jos omaa tytärtä raiskataan oman miehen taholta... Kyllä lapsen ja nuoren käytöksestä huomaa jos jotain tuollaista tapahtuu. Silmänsä on sulkenut tämä äiti tai sitten hyväksynyt asian taikka kieltänyt viimeiseen asti. Ihan peruspsykologiaa. Vaan eipä tuossa perheessä kenenkään asiat ole kunnossa olleet.Marsalkka kirjoitti:Miksi?Tiina kirjoitti: Jotain kieroutunutta pitää olla äiti-tytärsuhteessakin kyllä....
Kuulostaa enemmänkin keittiöpsykologialta... Onhan sitäkin kiva harrastaa...ketsku kirjoitti: Ihan peruspsykologiaa.
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
No ihan miten vaan... Kannattaa ehkä lukea sitä peruspsykologiaa esim. siitä miten taitavasti ihmiset pystyvät kieltämään itseltänsä asioita joiden tietää tapahtuvan (defenssimekanismi) tai miten pystyy selittämään itselleen kaiken olevan hyvin. Tai läheisriippuvuudesta jonka seurauksena aina vaan uskoo ja rakastaa toista kun "nyt se lupasi yrittää tosissaan." Tai myös eri persoonallisuushäiriöistä/psykooseista jotka saavat ihmisen tekemään ja hyväksymään tuommoista. Myös henkinen alistaminen ja pelottelu voivat toimia esteinä sille, että äiti ei ole tehnyt mitään. Oli miten oli niin äiti-tytärsuhde ei ole ollut terve.Marsalkka kirjoitti:Kuulostaa enemmänkin keittiöpsykologialta... Onhan sitäkin kiva harrastaa...ketsku kirjoitti: Ihan peruspsykologiaa.
Meillä ei ole tietoa, oliko se kieroutunut.ketsku kirjoitti:Oli miten oli niin äiti-tytärsuhde ei ole ollut terve.
Kyllä on. Puutuun jatkossakin leppymättä kommentteihin, joissa kirjoittaja esittää faktana asioita, jotka eivät ole faktoja.Turri kirjoitti:Onko se Marsalkalta liikaa vaadittu, että olisit puuttumatta jatkuvasti toisten kirjoituksiin.
Näin se tahtoo olla. Joistakin asioista ei tulisi mieleenkään kertoa äidille. Ajattele jos äiti pitää isiä lähes jumalasta seuraavana, menepä sitten kertomaan että isi onkin perverssi inhotus - äiti pahoittaisi mielensä!hyvässä suhteessa tytär ei halua vahingoittaa äitiä tiedolla.
Nothing is quite what it seems
-
Tiina
- Sherlock Holmes
^Okei, mä oon sitten vissiin ainoa täällä jolla on jonkinlainen äiti-tytär suhde.
Minä meinaan olisin kertonut mammalle suurella älämölöllä kaikki likaiset yksityiskohdat JOS oma isä olisi käynyt kimppuun.
Muut näköjään pitäisi turpansa kiinni ja antas faijansa rutsata( Ketskua lukuunottamatta)
Okei.
No jokainen tavallaan.
Minä meinaan olisin kertonut mammalle suurella älämölöllä kaikki likaiset yksityiskohdat JOS oma isä olisi käynyt kimppuun.
Muut näköjään pitäisi turpansa kiinni ja antas faijansa rutsata( Ketskua lukuunottamatta)
Okei.
No jokainen tavallaan.
Helppohan se on täällä uhota...Tiina kirjoitti: Minä meinaan olisin kertonut mammalle suurella älämölöllä kaikki likaiset yksityiskohdat JOS oma isä olisi käynyt kimppuun.
Noh. Täällä netissä on aika paljon niitäkin, jotka kyllä vääntäisi raiskaajia nenästä tai vaikka tappaisi, jos oma läheinen joutuisi uhriksi. Ihmeen vähän noita tuollaisia tappoja oikeassa elämässä tapahtuu... Mutta netissä kyllä tiedetään, miten erilaisissa tilanteissa toimittaisiin... 
-
Tiina
- Sherlock Holmes
Juu, se on kyllä sääli. Kohtahan tässä loppuu puheenaiheet, jos porukat ei ala ripeämmin siirtymään puheista tekoihin.Marsalkka kirjoitti:Noh. Täällä netissä on aika paljon niitäkin, jotka kyllä vääntäisi raiskaajia nenästä tai vaikka tappaisi, jos oma läheinen joutuisi uhriksi. Ihmeen vähän noita tuollaisia tappoja oikeassa elämässä tapahtuu...
Mitä turhaan kun voi netissä vaikkapa selittää ja vannoa, että kyllä minä vaan olisin heti kertonut äitylille, jos minua olisi hyväksikäytetty. Paljon kätevämpää ja helpompaa näin.Tiina kirjoitti: jos porukat ei ala ripeämmin siirtymään puheista tekoihin.