Markja vs. naiset

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

rapier
Vic Mackey

Viesti Kirjoittaja rapier »

Gear777 kirjoitti:No esimerkiksi siksi, että miehet ovat pääsääntöisesti fyysisesti voimakkaampia kuin naiset. (Poikkeuksena se tietty aika kuukaudesta naisilla :lol: )

Hmm, miten olisi sellainen vuorottelu, että miehet rintamalla pääsääntöisesti ja menkkojen aikaan naiset? Ainakin viholliset yllättyisi :lol:

Edit: Markja, älä takerru älyyni, sinulla ei ole siihen yksinkertaisesti varaa.
Nojoo, PMS laskuvarjojääkärit! Lähitaisteluaseiksi kaulin tai silitysrauta.
"Näitteks muijat vanjan ilmeen kumä vähä silittelin sitä?" :shock:
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Älkääs ny pelleilkö. :D

Monet naiset on siihen aikaan kuukaudesta tosi surkeina ja itkuisina ja paikat kipeinä. Voimatkin voi olla niin vähissä, ettei edes kaulinta jaksa heilauttaa. Pitäiskin tehdä gallup siitä, kuinka moni on väkivaltainen hirviö ja kuin moni itkeskelevä ja sängyssä vällyjen alla viihtyvä menkkojen aikaan?
Nothing is quite what it seems
rapier
Vic Mackey

En tiedä asiaa paremmin, mutta tunnen tapauksen joka on useamman kerran pemsseissään melkein tappanut miehensä. Ei mun muija. :D
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

*nostaa kätensä* tunnustan, väkivaltainen hirviö.
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Itse olen käsittämättömän väkivaltaisia tunteita kokeva mutta ei niitä toteuttava sisäinen hirviö. Ehkä tuo silinteri jotenkin hillitsee, herrasmiehen hattu... 8)
Nothing is quite what it seems
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

rapier kirjoitti:En tiedä asiaa paremmin, mutta tunnen tapauksen joka on useamman kerran pemsseissään melkein tappanut miehensä. Ei mun muija. :D

Ahaa!...Nyt ymmärrän Rapierin PMS-kammon. :lol:....*muks*
rapier
Vic Mackey

Tiina kirjoitti:Ahaa!...Nyt ymmärrän Rapierin PMS-kammon. :lol:....*muks*
Ei mulla mitään PMS-kammoa ole, mä oon ihan submissionhenkinen. :lol: :oops:
ShipWreck
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Gear777 kirjoitti:No esimerkiksi siksi, että miehet ovat pääsääntöisesti fyysisesti voimakkaampia kuin naiset. (Poikkeuksena se tietty aika kuukaudesta naisilla :lol: )
Milloin mukamas sodan voittamiseen on fyysistä voimaa tarvittu? Eiköhän sodat voiteta henkisellä voimalla, ei fyysisellä.
rapier
Vic Mackey

Ei auta henkinen voima. Tarvitaan raakaa amitsuunia. Siis paljon aseita ja paljon niiden käyttäjiä. Tietysti myös taitoa niiden käyttöön.
Gear777
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Gear777 »

ShipWreck kirjoitti:
Milloin mukamas sodan voittamiseen on fyysistä voimaa tarvittu? Eiköhän sodat voiteta henkisellä voimalla, ei fyysisellä.
Öh, Spartalaisetko pisti ihan tuurilla vastaan? Sodassa on AINA vaadittu fyysistä, että henkistä voimaa... enemmän fyysistä.
"When diplomacy ends, war begins"
ShipWreck
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Jaa-a, vai niin. Itse olen sitä mieltä, että sodan voi voittaa vaikka käpyjä heittelemällä, jos kävyissä ja heitoissa on tarpeeksi ytyä. Tosin en ole ollut sodassa, joten nämä ovat vain olettamuksia.
Gear777
Lauri Hanhivaara

Ja sitä ytyä saa heittoihin jos on fyysisesti kunnossa.
markja
Adrian Monk
Viesti:

Viesti Kirjoittaja markja »

Gear777 kirjoitti:No esimerkiksi siksi, että miehet ovat pääsääntöisesti fyysisesti voimakkaampia kuin naiset.
1) Pääsääntöisesti. Poikkeuksia on melkoisesti, joten miksi sääntö? Miksei vain "kaikki vahvat rintamalle"?
2) Eivät kaikki hommat intissä vaadi hirveitä lihasvoimia.
3) Eikö samalla logiikalla miehet voisi pistää vaikka kaivamaan ojia, toimimaan poliiseina, palomiehinä, varastoapulaisina jne. PALKATTA ja PAKKOTYÖSSÄ?
4) Mitäs naiset sitten tekevät vastineeksi?

Kuten huomaat, heittosi on aika pirun tyhmä.

Vai sopiiko tämä:
- Miehet rintamalle ja naiset hellan ääreen. Jos tulee sota niin menen rintamalle sitten. Ja jos mulla on nälkä, voin mennä vaikka naapuriin kolkuttamaan että olisiko joku nainen siellä laittamassa mulle ruokaa?
Kotisivu: http://www.markusjansson.net
Blogi: http://markusjansson.blogspot.com
PGP: 6E9E375EC50A27FDB9DA1672A78C27BF735ADADA
PGP2: 9966C10DDC7F0DEDEC480A75FE952445F24D55DD
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

markja kirjoitti: 3) Eikö samalla logiikalla miehet voisi pistää vaikka kaivamaan ojia, toimimaan poliiseina, palomiehinä, varastoapulaisina jne. PALKATTA ja PAKKOTYÖSSÄ?
Miehet hoitavat nytkin n. 90% ojienkaivuusta, poliisienhommista, palomieheydestä, varastohommista jne. Palkka juoksee eikä ketään tarvitse pakottaa töihin, kun tarjontaa on muutenkin riittävästi. Jos työtä olisi enemmän tai sen tekijöistä olisi pulaa, tilanne voisi olla toinen.

Mutta kuten huomaat, esimerkkisi oli aika idioottimainen ottaen huomioon sen, että sinä yrität vakuuttaa kuinka armeija sopii naisillekin, mutta kuitenkin valitsit tuohon esimerkiksi äärimmäisen miesvaltaisia aloja.
Gear777
Lauri Hanhivaara

markja kirjoitti: 1) Pääsääntöisesti. Poikkeuksia on melkoisesti, joten miksi sääntö? Miksei vain "kaikki vahvat rintamalle"?
2) Eivät kaikki hommat intissä vaadi hirveitä lihasvoimia.
3) Eikö samalla logiikalla miehet voisi pistää vaikka kaivamaan ojia, toimimaan poliiseina, palomiehinä, varastoapulaisina jne. PALKATTA ja PAKKOTYÖSSÄ?
4) Mitäs naiset sitten tekevät vastineeksi?.
1. Ei niitä poikkeuksia aivan valtavasti ole.

2. Ei intissä, mutta sotatilanteessa kyllä.

3. joey jo vastasikin tähän

4. MIKSI tarvii tehdä jotain vastineeksi?
markja kirjoitti:Kuten huomaat, heittosi on aika pirun tyhmä.
Kuten sanoin sinulla jos jollain EI ole varaa haukkua toisia tai toisten sanomia asioita tyhmiksi. YMMÄRRÄ!
Lukittu