Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
En.inka03 kirjoitti:Oletko uteliaisuudesta mukana tässä ketjussa? Jos et niin miksi sitten?
Pikkunäppärä sanailu ja improvisointi on hauskaa.
Ei hajua... Mutta jos pistetään lotto vetämään, niin jokin musiikki tapahtuma?Tirskis kirjoitti:Teidätteko mitä on Siilinjärvellä 28.6.?
Kesäinen lämmin sade vai syksyn hämärät illat?
edit. tulin näköjään jälkijunassa...
Ps.Kiits huomioimisesta heille jotka tuumailivat haluavansa tutustua minuun
Viimeksi muokannut Mike Manner, Su Kesä 01, 2008 6:16 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Kesä... Marras-maaliskuun välinen aika on erittäin syvältä sieltä minne ei päivä paista.Tirskis kirjoitti:Talvi vai kesä?
Avustus/vapaaehtois töihin afrikkaan vai Intiaan?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Riippuu kohteesta. Afrikassakin kun aika monia apua tarvitsevia. Mutta siis, jos näillä vaihtoehdoilla mennään niin Aharikka.
Kenet tahtoisit linnaan ja miksi?
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=434
Kenet tahtoisit linnaan ja miksi?
http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=434
Viimeksi muokannut Kylli, Su Kesä 01, 2008 6:08 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Siilinjärvellä on 28.6. kissanäyttely. Odotan kovasti että menen. En tunne ihmista jonka tahtosin linnaan.Tirskis kirjoitti:Ei, eukonkannon kilpailu on Sonkajärvellä Savossa. En tiedä, mikä on Pudasjärvellä, vaikka Kuusamossa olin asunut 8v, mutta kun urheilu mua ei kiinnosta.
Olen tässä ketjussa utelliasuudesta.
Teidätteko mitä on Siilinjärvellä 28.6.?
Entäs Te?
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Linnan vai linnaan?Tirskis kirjoitti:En tunne ihmista jonka tahtosin linnaan.
Entäs Te?
Jos tyhmyys olis rikos, niin tietäisin moniakin hyviä vastauksia. Nyt ei kumminkaan tule mieleen ketään jonka voisin pistää kiven sisään jos valta olisi minulla.
Kissa vai koira?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Joukkue kokoja ja muodostelmia on sinkusta isompaan partioon.maija turjukka kirjoitti:Millaisella joukkueella suoritetaan umpihankihiihdon kisa? Mitä muuta kisaan kuuluu kuin hiihtämistä?
Setti menee samalla lailla kuin vaelluksen sm-kisoissa, eli matkalla tarvii olla tietyt tarvikkeet/varusteet ja sen lisäksi itse tarpeelliseksi katsomansa varusteet.
Matkan aikana on tehtävä rasteja ja itse eteneminen tapahtuu partiolle annetun toiminta-alueen puitteissa (rajattu alue jolla tulee pysyä) tarkoituksena edetä seuraavaan y(hteys)-pisteeseen.
Oletko osallistunut vaelluksen sm-kisoihin/umpihankihiihtoihin?
En voi vastata kellä on ihanin, enhän minä ole nähnyt kovinkaan monen hymyä, noin niinkuin miettien paljonko maailmassa on ihmisiä. Mutta jos pitäisi vastata joku, niin yksi aika kaunis hymy on Julia Robertsilla (en varmaan taaskaan kirjoittanut nimeä oikein), monella muullakin julkkiksella on suloinen hymy. Siis silloin kun eivät vedä sitä Pepsodent-hymyksi.antwerpen kirjoitti:Tänään on maailman ihanimman hymyn omaavan Justine Heninin syntymäpäivä. Joten kysyn kenellä on mielestäsi maailman ihanin hymy?
Minkä tapauksen haluaisit ehdottomasti saada ratkaistua? (Itse tai että poliisi ratkaisisi) Niin ja miksi?
Howler kirjoitti:Minkä tapauksen haluaisit ehdottomasti saada ratkaistua? (Itse tai että poliisi ratkaisisi) Niin ja miksi?
Niitähän on toki useita, mutta esim. Kirkkonummen kolmoissurma pitäisi saada selvitettyä jo kuolleen pikkutytön vuoksi. Hänen kuolemansa aiheuttaja ansaitsee asianmukaisen rangaistuksen. ~sensuroitu~
Mikesei Howlerin edelliseen kysymykseen saatu kunnon vastausta?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Ehkei siinä oliskaan käynyt niin kuin kysymyksen asettaja loppukaneetissaan toivoi.Kylli kirjoitti:Mikesei Howlerin edelliseen kysymykseen saatu kunnon vastausta?
Miksi ko. kysymykseen olisi pitänyt saada vastaus?