Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Vuoroin vieraissa.Kylli kirjoitti:Tätä välttelen yleensä (kysymykseen vastaamista kysymyksellä) mutta nyt on pakko: miksi kysymysketjun kysymykseen nyt yleensäkään pitää vastata?
Tähän ei ole tervettä vastausta olemassakaa, mutta ensimmäinen nimi joka tuli mieleen on William Calley.Mielimurhaajasi?
Tykkäätkö hengailla "pahojen poiken" kanssa?
edit: -aika tuulinen topic, kun kirjoitat 3min viestiäsi, niin olet jo auttamattomasti myöhässä.-
En. Murhaaja on tiedossa.Maybrick kirjoitti:Oletko kahden vaiheilla Bodomin jutussa?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
En, mä tykkään hengailla kaikenlaisten poikien kanssaMike Manner kirjoitti: Tykkäätkö hengailla "pahojen poiken" kanssa?
.
Onko tämän ketjun alkuperäinen tarkoitus (yksi napakka vastaus ja heti perään uusi kysymys) hämärtynyt jengiltä?
-jos et ehdi, niin et ehdi-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
^On, mutta siihen saattaa vaikuttaa myös se mainittu tuulisuus.
Tämä on heitetty ennenkin (ainakin suunnilleen) mutta laitanpa uhkarohkeasti uudestaan: mitä sanoisit minulle juuri nyt naamakkain?
Tämä on heitetty ennenkin (ainakin suunnilleen) mutta laitanpa uhkarohkeasti uudestaan: mitä sanoisit minulle juuri nyt naamakkain?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Moi, *nimeni+kättely katsekontaktin ja hillityn ystävällisen hymyn kera*, hauska tavataKylli kirjoitti:mitä sanoisit minulle juuri nyt naamakkain?
Terrieri vai palveluskoira?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Riippuu sinuttelijasta.Maybrick kirjoitti:Pahastutko jos outo sinuttelee sinua?
Maailman paras kysymys?
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Niskakiikku.Maybrick kirjoitti:Menisitkö ennemmin hirteen vai ottaisit myrkkypiikin, jos pakko olis?
Laukaus niskaan vai sydämmeen?