Holokausti

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Uskotko holokaustin tapahtuneen

Kyllä
104
54%
En
30
15%
On tyhmää epäillä holokaustia, tottakai se on totta
60
31%

Ääniä yhteensä: 194

combat18
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Loka kirjoitti:
combat18 kirjoitti: Ensinnäkin juutalaiset on aloittanut varmaan kaikki mailman sodat, ja sää voit esittää faktana juutalaisten kirjoittamaa historiaa se ei tarkoita kumminkaan sitä että juutalaiset kertoisivat totuuden!
Rauhoitu. Mä puhuin ainoastaan juutalaisten tappamisesta. Ymmärrä lukemasi.
:lol:
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

combat18 kirjoitti:...Jotkut valtiot ovat säätäneet erityislakeja tukahduttaakseen sananvapauden - ainoastaan holokaustin ympärillä. Onko tarkoitus, että suukapula korvaa argumenttien puutteen? Kenen etujen mukaista on tehdä holokaustista pyhä asia ja - ainoana historian aiheena - ottaa pois mahdollisuus kriittiseen historiantutkimiseen?

...Tuhansia kirjoja ja satojatuhansia lehtiartikkeleita on omistettu holokaustille, sekä myös lukuisia elokuvia. Ja eikä tämäkään vielä riitä: jotkut tekoon syyllistyneet ovat oikeudenkäynneissä tunnustaneet kaasukammioiden olemassaolon! Miten voi epäillä tämänlaisen valtavan todistusaineiston edessä?

Totta tosiaan: tällä tavalla voisi myös todistaa noitien olemassaolon. Vuosisatoja uskoi koko Eurooppa noitien olemassaoloon. Paksut kirjat, oppineiden herrojen kirjoittamia, polttomerkitsivät noitien häpeälliset työt ja toimet. Loppujen lopuksi lukuisat noidat tunnustivat tuomareidensa edessä, että he olivat lentäneet luutiensa kanssa vapunaattona kyöpelinvuorelle, jossa olivat paritelleet itsensä pirun kanssa. Eli noitia on olemassa...

...Israelilainen holokausti-historioitsija Yehuda Bauer sanoi 1989, että on lopultakin aika tiedostaa, että tuttu neljän miljoonana luku on tarkoituksellinen myytti. Kai tämäkin on sitten uusnatsi!
Combat18: Sinä olet vahingoksi asiallesi ja (mikä minun mielestä on rikollisempaa) olet tyhmä. Siis tyhmä tyhmä. Et vain tyhmä.

Et ilmeiseti sokeudessasi ja laajakatsoisuuden puutteessasi ymmärrä kokonaiskuvaa tämän päivän Saksan kannasta natsismia ja natsien edesottamuksiaan kohtaan.

Lisäksi maalaat mahdollisista tulevista kumppaneistasi idiootteja puheissasi
(
Totta tosiaan: tällä tavalla voisi myös todistaa noitien olemassaolon. Vuosisatoja uskoi koko Eurooppa noitien olemassaoloon. Paksut kirjat, oppineiden herrojen kirjoittamia, polttomerkitsivät noitien häpeälliset työt ja toimet. Loppujen lopuksi lukuisat noidat tunnustivat tuomareidensa edessä, että he olivat lentäneet luutiensa kanssa vapunaattona kyöpelinvuorelle, jossa olivat paritelleet itsensä pirun kanssa. Eli noitia on olemassa.
)
...Herättää varmasti sympatiaa. Ollaanko me tämän palstan kanssalukijat sinun mielestä niin tyhmiä, että on parempi ottaa varman päälle ja vajota lapsen ymmärryksen tasolle viestin perille saamiseksi?

Kaiken muun hyvän lisäksi et ymmärrä sitä faktaa, että joukkotuhonta (holokausti, niin kuin tässä ketjussa asiaa nimitetään) on tapahtunut, oli uhreja 1 000 000, tai vaikkapa 10 000 000... Tiettyjen kansanryhmien vainoaminen ja niiden merkitävävien osien hävittäminen on = Holokausti.

...Sivuhuomiot: :? Vittu mitä paska perusteluja täällä kuullaan omille näkökannoilleen ja juostaan niin laput silmillä, että huh huh...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

Huomaa, hra Manner, ettet kuitenkaan itsekään antanut juuri mitään vastusta epäilijöille :) Eli syyllistyt itse samaan kuin nämä "tyhmät, laput silmillä juoksevat". Olen kanssasi samaa mieltä, mutta jos oletetaan että joku ihan oikeasti, tosissaan uskoo siihen ettei holokaustia ole koskaan tapahtunut, siihen mielipiteeseen on todennäköisesti aika turha yrittää vaikuttaa vain haukkumalla tyhmäksi.
combat18
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Uskottava juutalainen holokaustista hengissä selvinnyt Jankel Wiernik ilahduttaa meitä lisäksi näillä pikanteilla yksityiskohdilla:

"Ruumiit upotettiin bensiiniin. Tästä koitui huomattavia kuluja, eikä lopputulos ollut tyydyttävä; miespuoliset ruumiit eivät tahtoneet yksinkertaisesti palaa. Heti kun lentokone ilmestyi taivaalle, keskeytettiin kaikki työt, ja ruumiit peitettiin lehdillä suojaksi lentokonepartioilta. Se oli kammottava näky, hirvein, mitä ihmissilmä koskaan oli nähnyt. Kun raskaana olevien naisten ruumiit poltettiin, vatsa halkesi, ja oli mahdollista
nähdä kuinka sikiö paloi kohdussa... Gangsterit seisovat tuhkan vieressä
ja tärisevät saatanallisissa naurunpuuskissa. Heidän kasvonsa hehkuvat puhtaasta pirunomaisesta ilosta. He kippistelevät vodkaa ja kaikkein halutuimpia väkijuomia, samalla kun he lämmittelevät tulen vieressä." (Donat, The Death Camp Treblinka, s. 170-171)

Birkenaussa käytetyt krematoriot pystyivät polttamaan korkeintaan 5 ruumista per päivä ja uuni. Professori Raul Hilbergin ja muiden holokaustin historiankuvauksen kuuluisuuksien mukaan Birkenaussa kaasutettiin ja poltettiin 400 000 unkarinjuutalaista 52 päivässä toukokuun ja heinäkuun välisenä aikana vuonna 1944. Birkenaun neljän krematorion 46 uunia pystyivät, mikäli ne toimivat moitteetta, polttamaan 230 ruumista päivittäin, joka 52 päivän aikana tekee kokonaiskapasiteetiksi 11 960 ruumista. Missä poltettiin loput 388 040 murhattua juutalaista?

Jos saksalaiset olisivat toden teolla tahtoneet tuhota kaikki juutalaiset, niin tuskin yksikään näistä ihmisistä olisi edes ollut hengissä toukokuussa 1945.

"Jos kansainvälinen finanssijuutalaisuus Euroopan sisä- ja ulkopuolella koskaan onnistuisi syöksemään kansat taas uuteen maailmansotaan, lopputulos ei tulisi olemaan juutalaisuuden voitto, vaan juutalaisen rodun tuhoutuminen Euroopassa!" (Adolf Hitler)

Kukaan ei ole 'ajatellut' tai 'suunnitellut' antisemitismiä/juutalaisvastaisuutta jossain työpöydän ääressä harpin ja viivoittimen kanssa, sitä vain on syntynyt aina kun juutalaiset ovat jonnekin menneet. Missään maassa minään aikana ei ole ollut tarkoituksena kaikkien juutalaisten tappaminen, heidän on vain käsketty joko lähteä tai sitten tulla ajetuksi väkisin ulos maasta.

Juutalaiset on historiassa opittu tuntemaan etupäässä roistokansana, joka hyötyy toisten kansojen kustannuksella. Neuvostoliiton ja Israelin tilanteesta huomaa, mitä tapahtuu, kun juutalaiset päästetään valtaan. Ei tämä ole heidän syytään, tämä kulkee heillä verissä. "Valittuna Kansana" he tuntevat suorastaan velvollisuudekseen orjuuttaa muut kansat.

Vaikka juutalaisjohtoinen media levittää "tasa-arvon" käsitettä, ei tämä tarkoita, että he itse uskoisivat moiseen humpuukiin. Tällaiset käsitykset perustuvat orwellilaiseen "kaksoisajatteluun", jossa hyväksytään totuudeksi kaksi toisilleen vastakkaista käsitystä, esimerkiksi "kaikki ovat tasa-arvoisia, mutta toiset ovat tasa-arvoisempia kuin toiset" sekä väite, että juutalaiset ovat uskontokunta eikä mikään rotu (uskontokunnaksi Valittu Kansa muuttuu aina silloin, kun heitä uhkaa kritiikki.)

Juutalaisten pyhin kirja Talmud sisältää tällaisia viisauksia: "Juutalainen, joka tappaa kristityn, ei tee syntiä" (Sepher or Israel 177b) sekä "Juutalaiset ovat ihmisiä, mutta kristityt eivät ole" (Kerithut 6b s. 78).

Myös Martti Luther oli perehtynyt tähän kirjaan ja kirjoitti sen pohjalta teoksen "Juutalaiset ja heidän valheensa."
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Mike Manner
Jessica Fletcher

joey kirjoitti:Huomaa, hra Manner, ettet kuitenkaan itsekään antanut juuri mitään vastusta epäilijöille :)
Onko siinä mitään epäselvää, että huomattava joukko juutalaisia, vallattujen alueiden alkuperäisväestöä ja vähemmistöryhmiä (oli luku sitten sadoissatuhansissa tai miljoonissa kaiken kaikkiaan) pistettiin kylmäksi Saksalaisten toimesta ww-II aikana?
Itse uhrilukuun minulla ei ole muuta tuumailtavaa, kuin että nähtävästi paljon niitä on mennyt.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Mike Manner
Jessica Fletcher

combat18 kirjoitti:..."miespuoliset ruumiit eivät tahtoneet yksinkertaisesti palaa. Heti kun lentokone ilmestyi taivaalle, keskeytettiin kaikki työt, ja ruumiit peitettiin lehdillä suojaksi lentokonepartioilta...."

..."Birkenaussa käytetyt krematoriot pystyivät polttamaan korkeintaan 5 ruumista per päivä ja uuni"...
Eli sinun katsomuksen mukaan Saksalaisilla ei ollut tarkoitus tuhota huomattavaa määrää, tai jopa niin paljon kuin suinkin ikinä pystyisivät, juutalaisia ja esim. vähemmistöryhmien edustajia, mutta heillä oli keskitysleirit, uunit jne...?
Olen perillä noista ongelmista mihin Saksalaiset törmäsivät -42 tuhotyön päästessä täyteen höyryyn - mm. tuollaisen ihmis määrän likvidoinnista ja ruumiiden hävittämisestä koitui erittäin suuria ongelmia juuri edellä mainitsemiesei esimerkkien vuoksi. Kummankin ongelman kanssa painittiin pitkään, mutta ontuva suunnittelu ei sinällään ainakaan minun mielestä ole mikään todiste sille, että joukkotuhontaa ei olisi tapahtunut.

Juutalaisten pyhin kirja Talmud sisältää tällaisia viisauksia: "Juutalainen, joka tappaa kristityn, ei tee syntiä" (Sepher or Israel 177b) sekä "Juutalaiset ovat ihmisiä, mutta kristityt eivät ole" (Kerithut 6b s. 78 ).
Mihin haluaisit nyt sitten oikeutuksen tuon katkelman avulla?
Tirskis
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Itse kävin katsomassa Auschwitzissa, ja vaikka oli niin monta vuotta sodan jälkeen, se paikka on silti masentava ja ahdistava. Vaikka siellä ei oli ehkä poltettu miljoonaa juutalaiset, silti siellä kuoli monta, monta viatonta ihmista, vain syystä että he olivat joko juutalaiset, mustalaiset, kommunistit, homoseksulaalit, ja taistelivat natseja vastaan. Ja ne uunit siellä olivat, vain saksalaiset rajähtivät ne sodan lopussa. Kun ei miljoona, varmasti satoja tuhansia ihmisia siellä kuolivat, ja he, jotka sieltä pääsivät elossa sodan jälkeen, heillä suurella osalla oli vakavia sairauksia ja kuolivat pian vapauttumisen jälkeen, ja pieni osa ihmisista- he olivat selvineet, mutta heilläkin oli pysyviä sairauksia ja psyykysia ongelmia loppu elämän asti .
Se leiri on valtava ja suosittelen käydä siellä. Se on Krakowan lähellä, mutta menee kyllä koko päivä, koska alue on tosi iso, varsinkin Birkenau.
bluerein

Viesti Kirjoittaja bluerein »

:o
Viimeksi muokannut bluerein, Ti Marras 04, 2008 9:18 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
joey
Angus MacGyver

Mike Manner kirjoitti:
joey kirjoitti:Huomaa, hra Manner, ettet kuitenkaan itsekään antanut juuri mitään vastusta epäilijöille :)
Onko siinä mitään epäselvää, että huomattava joukko juutalaisia, vallattujen alueiden alkuperäisväestöä ja vähemmistöryhmiä (oli luku sitten sadoissatuhansissa tai miljoonissa kaiken kaikkiaan) pistettiin kylmäksi Saksalaisten toimesta ww-II aikana?
Itse uhrilukuun minulla ei ole muuta tuumailtavaa, kuin että nähtävästi paljon niitä on mennyt.
Samaa mieltä minäkin siis olen, kuten sanoin, ja minulle asia on päivänselvä. Mutta jos joku ajattelee toisin vielä tämän keskusteluketjun luettuaankin, mielipiteeseen tuskin vaikuttaa enää pätkääkään se, että haukkuu tyhmäksi. Kyse on oltava jo jonkinnäköisestä suuremmasta ymmärtämättömyydestä :wink:

Ja sitten suoremmin itse aiheeseen:
bluerein kirjoitti:Todellisuudessa taistelu käytiin henkivalloissa, koska meillä ihmisillä ei ole taistelu lihaa ja verta vastaan, vaan henkivaltoja taivaan avaruuksissa, se pahuus mikä ihmisissä on , on peräisin sieltä syntiinlankeemuksesta, vihollinen eli saatana sai viekoiteltua ihmiset lankeamaan syntiin, ja siitä lähtien ihminen on ollut paha, mutta jo ennenkuin maailma luotiin, oli Jeesus Jumalan oikealla puolella, ja vasta viimeisinä aikoina hän tuli tänne maailmaan, miksi ? siksi että me hänen kauttaan saisimme pelastua Iankaikkiselta helvetin tulelta, eli kadotukselta, sen tähden kaikkia Jeesuksen opetuslapsia on kautta aikojen vainottu ja surmattu, alkaen ensin Jeesuksesta, kaikki uskovat on Juutalaisia Jeesuksen kautta sisäisesti, vaikka Jeesuksen surmaajat oli Juutalaisia, oli he perusluonteeltaan yhtä pahoja kuin ketkä tahaansa.
Ihmistä hallitsee joko pahuuden henkivallat, tai Pyhä-Henki joka on sama Henki mikä Jeesuksessakin on, on siis näkymätön maailma myös olemassa.
Anteeksi provosoiva kielenkäyttöni, mutta miten vitussa tämä liittyy mitenkään yhtään mihinkään?
Mike Manner
Jessica Fletcher

joey kirjoitti:
bluerein kirjoitti:Todellisuudessa taistelu käytiin henkivalloissa, koska meillä ihmisillä ei ole taistelu lihaa ja verta vastaan, vaan henkivaltoja taivaan avaruuksissa, se pahuus mikä ihmisissä on , on peräisin sieltä syntiinlankeemuksesta, vihollinen eli saatana sai viekoiteltua ihmiset lankeamaan syntiin, ja siitä lähtien ihminen on ollut paha, mutta jo ennenkuin maailma luotiin, oli Jeesus Jumalan oikealla puolella, ja vasta viimeisinä aikoina hän tuli tänne maailmaan, miksi ? siksi että me hänen kauttaan saisimme pelastua Iankaikkiselta helvetin tulelta, eli kadotukselta, sen tähden kaikkia Jeesuksen opetuslapsia on kautta aikojen vainottu ja surmattu, alkaen ensin Jeesuksesta, kaikki uskovat on Juutalaisia Jeesuksen kautta sisäisesti, vaikka Jeesuksen surmaajat oli Juutalaisia, oli he perusluonteeltaan yhtä pahoja kuin ketkä tahaansa.
Ihmistä hallitsee joko pahuuden henkivallat, tai Pyhä-Henki joka on sama Henki mikä Jeesuksessakin on, on siis näkymätön maailma myös olemassa.
Anteeksi provosoiva kielenkäyttöni, mutta miten vitussa tämä liittyy mitenkään yhtään mihinkään?
Eipä niin millään vitun tavalla, mutta bluerein on ilmeisesti saanut uskonlahkossaan tehtäväkseen tämän foorumin väen käännyttämisen...
Jos epäilette, niin vilkaiskaa ko. nicin lyhyt, mutta ytimekäs viestihistoria.
joey
Angus MacGyver

Minä haluaisin perehtyä tuohon nimimerkki bluereinin uskonnolliseen näkemykseen, joten koitan keskustella aiheesta sivistyneesti:

Minkä takia kristityt, jotka siis pitävät Jeesusta herranaan, olisivat tuominneet juutalaiset sen takia, että Jeesuskin oli juutalainen? Suuttuivatko kristityt kenties juutalaisille siitä, että nämä eivät tunnustaneet Jeesusta messiaakseen? Entä miten, bluerein, osaat selittää aikaisemmat juutalaisvainot, jos syy kerran oli Jeesuksessa?

Ja mitkä taistelut on käyty "henkivalloissa"? Mitä ne ovat? Eivätkö kasoihin kerätyt juutalaisten ruumiit kerro siitä, että taistelut käytiin todella ihan lihassa ja veressä?
Mike Manner
Jessica Fletcher

joey kirjoitti:Minä haluaisin perehtyä tuohon nimimerkki bluereinin uskonnolliseen näkemykseen, joten koitan keskustella aiheesta sivistyneesti:

Minkä takia kristityt, jotka siis pitävät Jeesusta herranaan, olisivat tuominneet juutalaiset sen takia, että Jeesuskin oli juutalainen? Suuttuivatko kristityt kenties juutalaisille siitä, että nämä eivät tunnustaneet Jeesusta messiaakseen? Entä miten, bluerein, osaat selittää aikaisemmat juutalaisvainot, jos syy kerran oli Jeesuksessa?

Ja mitkä taistelut on käyty "henkivalloissa"? Mitä ne ovat? Eivätkö kasoihin kerätyt juutalaisten ruumiit kerro siitä, että taistelut käytiin todella ihan lihassa ja veressä?
Menkää setvimään tää juttu ihan omaan ketjuunsa... Jooko? :shock:
bluerein

:o .
Viimeksi muokannut bluerein, Ti Marras 04, 2008 9:19 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
joey
Angus MacGyver

Mike Manner kirjoitti:
joey kirjoitti:Minä haluaisin perehtyä tuohon nimimerkki bluereinin uskonnolliseen näkemykseen, joten koitan keskustella aiheesta sivistyneesti:

Menkää setvimään tää juttu ihan omaan ketjuunsa... Jooko? :shock:
Holokaustiinhan tämäkin liittyy... ? Vai pitäisikö sinusta perustaa erikseen ketju holokaustin uskonnollisesta puolesta?
bluerein kirjoitti:Olettinkin tuon tyyppistä vastausta, mutta minä näen tämän tällä tavalla, ja joku toinen näkee sen toisella tavalla, katsos kun me ihmiset kaikki olemme erilaisia, jos joku pelkää että minä käännytän jonkun, niin minä sanon sen että en minä siihen pysty, minä olen vain ihminen ihmisten joukossa, mutta miksi reagoida niin voimakkaasti, se ihmetyttää.
Ehkä tämä keskustelun voi lppettaa ettei mene pois raiteiltaan, vaikka Suomi on vapaa maa ja mielipiteitä saa julkisesti esittää, miksi ei niitä voisi arvostaa, katsoin tämän Hologaustin Raamatun kantilta.
Kyllä silti pitäisi olla valmis perustelemaan oma mielipiteensä, mikäli haluaa antaa itsestään uskottavan ja vakavastiotettavan kuvan. "Se nyt vaan on niin mun mielestä" ei oikein vakuuta vastapuolta, joka ei ymmärrä näkemystä lainkaan.
bluerein

:cry:
Viimeksi muokannut bluerein, Ti Marras 04, 2008 8:26 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin