Seurusteletko?

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.

Seurusteletko?

kyllä
66
50%
en
67
50%

Ääniä yhteensä: 133

Tirskis
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Syvä ystävyys. Se on kestävä, ja paljon parempi kun rakkaus- siihen en usko. Ihastuminen ja rakkaus kestää vain lyhyt aikaa. Kestävä on ystävyys. Ja kun puolisot ovat hyviä ystäviä- niin liitto voi kestää.
Maybrick
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

Naimisissa. Ollaan myös muun ohessa "henkisesti" kavereita ja meillä on hauskaa... suosittelen avioliittoa noin yleensä, vaikka olen nähnyt ettei se onnistu monestikaan. Onnistuessaan se on parasta maailmassa. Tämä vain oma vaatimaton mielipiteeni.
Nothing is quite what it seems
Mike Manner
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja Mike Manner »

Hyvin puhuttu kahdelta edelliseltä! :D

Ja: Noup. En seurustele.
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Primavera
Jane Marple

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Maybrick kirjoitti:Naimisissa. Ollaan myös muun ohessa "henkisesti" kavereita ja meillä on hauskaa... suosittelen avioliittoa noin yleensä, vaikka olen nähnyt ettei se onnistu monestikaan. Onnistuessaan se on parasta maailmassa. Tämä vain oma vaatimaton mielipiteeni.
Maybrick on täysin oikeassa: onnistuessaan parasta maailmassa.
joey
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja joey »

^ En ymmärrä, miksei kukaan jaksa nykyään yrittää.
Valoviikate
Christopher Lorenzo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valoviikate »

En seurustele.
Jos joku on antamassa kumppaniaan pois, voin vaihtaa vaikka kaiuttimeni siihen.
Maybrick
Perry Mason

On hyvä, jos molemmilla on oma elämä, mutta vielä parempi, jos sen lisäksi on yksi yhteinen harrastus, jonka äärellä tavataan "ihmisinä" eikä niinkään aviosiippoina. Siinä näkee toisesta erilaisen puolen joka rikastaa suhdetta.

Ja huom. se yhteinen harrastus ei voi olla yhteiset lapset. Muun muassa siksi että lapset ovat vain lainaa vanhemmille, ja koska (Kahlil Gibranin sanoin) "he ovat elämän kaipuun poikia ja tyttäriä", he menevät pois...

pitää siis olla jotain yhteistä, joka ei mene pois.
Annie W
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Annie W »

^ noinhan se on meillä. Siis seurustelen.
Misery is almost always the result of thinking.
Mata Hari
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Naimisissa parhaan ystäväni ja tuntemani parhaan rakastajan ja lasten isän kanssa. Seukata ei oikein ehtisi, kun eletään elämää niin full powerilla. Ja taitais tuo mies tykätä kyttyrää, jos vielä seukkaisin jonkun kanssa :wink:
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Seukkaan. Mulle täydellisesti sopiva vastakappale jonka kanssa toivottavasti joskus saan perheen. Mies on suoraan kirjoittamani listan "passeli aviomies" -mukainen, lukuunottamatta ihan paria viimeistä kohtaa jota täytyy tulevaisuudessa hioa kyllä tarkkaan :D
Mata Hari
Agentti Scully

Viesti Kirjoittaja Mata Hari »

Heh, hiontavaihe kannattaa hoitaa huolella, niin saa palkaksi nauttia timantista :wink:
Maybrick
Perry Mason

Täydellinen timantti alkaa aikaa päälle tympiä.
Loka
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Loka »

Seurustelukin on parhaimmillaan parasta mitä on. Nykyään mennään yhteen ja erotaan samaan tyyliin kuin vaihdettaisi autoa. Tahtominen loppuu pienissä alamäissä ja kuustoistakesäset lapset menee kihloihin jo neljatta kertaa. :shock:
Mariella
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Mata Hari kirjoitti:Heh, hiontavaihe kannattaa hoitaa huolella, niin saa palkaksi nauttia timantista :wink:
Hyvin sanottu! :D

Ja Maybrick: itselle täydelliseen timanttiin ei kyllästy koskaan. Täydellisyys ei ole sitä, että kaikki menee niinkuin haluaa. Täydellisyys on sitä, että on elämässä sisältöä ja että joku tekee onnelliseksi kaikkine oikkuineen ja ihanuuksineen ja rakastettavine virheineen. Täydellisyydellä on jokaisella oma määritelmänsä. Minulle se on mun mies, haasteineen, virheineen ja plussineen, tuomalla juuri sen mun elämään mitä kaipaan 8)
Bombay
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Ei kannata yrittää hioa (lue: muokata miestä), ainakin mulle iskee sellaisen paniikin ja karkaan kuin nuori peura tilanteesta jos joku moista yrittää. Ymmärtäkää ja rakastakaa, noin kumminkin puolin.
Vastaa Viestiin