Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Jokaisen oma vapaa valinta. Itse valitsin varusmiespalveluksen.inka03 kirjoitti:Varusmiespalvelu vai sivari?
NATOon vai jatketaan niillä mitä on?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
Minussa ei taida olla murhaaja-ainesta. Sen sijaan en pistäisi ollenkaan pahakseni, mikäli eräs elämässäni runsaasti vaikeuksia aiheuttanut virkailija sairastuisi vakavasti/saisi väärää lääkettä/muun hoitokomplikaation.Maybrick kirjoitti:Sama: Kenet haluaisit murhata?
Uskotko, että lopulta puntit tasataan?
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
En.Mariacka kirjoitti:Uskotko, että lopulta puntit tasataan?
Jos tässä setissä on jokin helvetti, niin me ollaan siellä nyt.
Sääli vai vahvimman laki?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Itseni lisäksi yhden.fitness kirjoitti:En tykkää sikareista yhtään, ne haiseekin inhalle.
Jos otettais minfolaisista kahdenkymmenen hengen porukka ja pitäisi arvailla "henkilöllisyys", vähän visailu tuntemattomien tyyliin, monenko arvelisit tunnistavasi?
Lakikirjan- vai kadunmiehen oikeus?