Aikuisiän diabetes EI JOHDU ylipainosta, alkoholismista tai liikunnan puutteesta, vaan se tulee jos on tullakseen. Sen puhkeamista voi kuitenkin LYKÄTÄ pitämällä itsensä hyvässä fyysisessä kunnossa.ScamJaffa kirjoitti: Ke Marras 03, 2021 10:36 amAikuisiän diabetes johtuu nimenomaan ylipainosta ja alkoholismista kuin myös liikunnan puutteesta valtaosassa tapauksissa.Don MC kirjoitti: Ke Marras 03, 2021 10:02 amNyt ontuu vertaus ja pahasti. Nuo kolme ensimmäistä, mutta etenkin nuo kaksi lihavoitua, eivät useinkaan ole aiheuttaneet sairauttaan itse. Esimerkiksi diabetes usein vain tulee jos on tullakseen. Elämäntavoilla ei siihen ole vaikutusta. Krooninen sairaus taas voi olla mitä tahansa. Vaikkapa urheiluvamma, joka on jäänyt pysyväksi tulehdustilaksi tms. Ylipaino voi sekin olla jostain muusta sairaudesta johtuvaa, eli sekään ei aina ole itseaiheutettua.Insattsgruppen kirjoitti: Ke Marras 03, 2021 9:48 am Täällä jotkut tokotelampaat ovat väläytellyt sitä että rokottamattomat pitäisi itse maksaa terveydenhuoltonsa jos sairastaa SARS cov-2.
Ihan niinkuin meidän verorahoilla teho-osaston täyshoito ei olisi jo maksettu…
Mitäpä jos mieluummin laitetaan diabeetikot, ylipainoiset, kroonikot, huonoa ruokavaliota ja elämäntapoja noudattavat maksamaan omat hoitokulut?
Rokottamattomat sen sijaan ovat itse aiheuttaneet tilansa. Heidät laittaisin, yhdessä noiden huonojen elämäntapalaisten kanssa, maksamaan omat hoitonsa.
Ylipaino taas johtuu ruokavaliosta, liikunnanpuutteesta ja myös alkoholismista, joissain harvoissa tapauksissa myös lääkkeet kerryttävät nestettä kehoon ja onkin helpoimmin ratkaistavissa, eli hysteerikot lopettaa nyt niiden psyykelääkkeiden rouskuttelun ja heti.
Krooniset sairaudet taas johtuvat kaikkien edellämainittujen yhteisvaikutuksesta joten olit jälleen väärässä.
Rokotetut siis ovat aiheuttaneet itse nuo sairautensa joten maksakoon itse hoitonsa, eikä mitään sairauslomia rokotteen ottamisen vuoksi vielä vähemmän jos sairastuu rokotuksesta huolimatta sillä sekin on oma syy ja kuormittaa liikaa sairausvakuutus järjestelmää.
Krooniset sairaudet eivät nekään välttämättä johdu noista yllämainituista, vaan krooninen sairaus voi olla melkein mikä tahansa pitkäaikainen tai pysyvä vaiva. Esimerkiksi Long Covid.
Eikä myöskään tarvitse olla rokotettu saadakseen jonkun yllämainituista vaivoista, joten älä viitsi puhua puppua.