persearska kirjoitti: To Loka 28, 2021 5:06 pm
Kuluuko sulla jotenkin lukulaite ylimääräisestä tekstistä?
Tiesithän neurooseihi saa nykyään aika kivasti apuakin.
Katsoin ja luin teen sitä edelleenkin, ymmärrän myös lukemani ja sisäistän katsomani.
Meillä vaan erinlainen maailman katsomus.
Katsos kun kaikessa ei ole mukana salaliittoja tai kieroja poliiseja.
Osaan myös muuttaa kantaa heti kun todisteita on.
Jos tykkäät lukea niin suosittelisin perehtymään joihinkin vaikka selvitettyihin kadonneisiin ja keskity siihen miten pienestä juorusta voi asia lähteä laukalle lopputuloksen olessa hyvinkin simppeli.
Unohtamatta niitä asiaan kuulumattomia joiden elämä ruodittu asiattomasti.
Ei tässä mistään juoruista ole kyse, vaan silminnäkijä havainnoista joista poliisi pitää vain toista uskottavana. Siihen tahtoisin selitysksen, miksi varmana ja luotettavana pidetään kaukaa nähtyä havaintoa miehestä metsään kävelemässä ja läheltä korviksen nähnyttä havaintoa epätotena tai keksittynä juttuna?
Toisekseen pidän hiukan outona sitä, jos asiaan kuulumattomia on ruodittu asiattomasti, oliskohan silloin näiden "asiaan kuulumattomien" kannattanut jo alusta alkaen osallistua ystävänsä etsintään eikä sulkea suutansa ja käyttäytyä hämärästi?
Varmasti tässä keississä on mukana juoruja, mutta itse ainakin olen enemmän kiinnostunut näistä "faktoista" mitä Poliisi itse on kertonut Kadonneet ohjelmassa ja niissä on niin hämäriä piirteitä, että jo ilman juorujakin tämä on ihan jotain muuta, kuin että Antti vain käveli metsään.
Sekä Savukosken löytämä luukeissi, se tuskin on vain pelkkää juorua.