Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Kelaamaton
Frank Drebin

Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia

Viesti Kirjoittaja Kelaamaton »

MrDarcy kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:08 pm
hutkivajournalisti kirjoitti: To Marras 04, 2021 7:45 pm
Kelaamaton kirjoitti: To Marras 04, 2021 6:09 pm
Mitäs sitten tehdään kun rokottamattomat eivät saa mennä töihin? Valmiiksi jo työvoimapula.
Suurin osa rokottamattomista on jo valmiiksi poissa työmarkkinoilta.
Niin on, koska suurin osa rokottamattomista on alle 12-vuotiaita lapsia. Jos tarkoitit aikuisia, perustele väitteesi.
Alhaisin rokotusprosentti on Pohjanmaan ja pohjoisen Suomen alueella kunnissa, joissa työmoraali on tunnetusti korkea. Näissä kunnissa tietysti on vähemmän asukkaita kuin pääkaupunkiseudulla, jossa on yhteiskunnan tuella eleleviä elämäntapatyöttömiä. Onko jossain julkaistu tietoa rokottamattomien työllisyystilanteesta?
Ei ole mitään tilastoja, tää on näitten rokoterakastajien perus propagandaa, kannattaa ohittaa.
"Rokottamattomat tappavat!
"Rokottamattomat ovat huonosti koulutettuja!"
"Rokottamattomat eivät käy töissä"
"Rokottamattomat pilaavat yhteiskunnan" KAIKKI VALHEITA!
Viimeksi muokannut Kelaamaton, To Marras 04, 2021 8:10 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Valitettavasti COVID-19 Pandemia on todiste siitä, että ihmiskunta on ajautumassa kohti tuhoa äärettömällä tyhmyydellään. Sairas maailma.
hutkivajournalisti
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja hutkivajournalisti »

Haarahaukka kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:08 pm
– Rokotettujen koronapotilaiden toipumisennuste on parempi ja hoitoaika lyhyempi. Tämä ei tarkoita sitä, että ainoastaan rokotetuilla olisi pääsy sairaalahoitoon, mutta jos joudumme vaikeiden valintojen eteen suuronnettomuuden vuoksi,[/b] niin kaikki olosuhteet pitäisi ottaa huomioon, sanoo lääkäriliiton pääsihteeri Jaan Sutt.
Kuulostaa hyvältä! Virossa ollaan asteittain siirtymään siihen, ettei rokottamattomia hoideta. Itse ovat kuoppansa kaivaneet. Suomessa voitaisiin siirtyä suoraan internointivaiheeseen.
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Kelaamaton
Frank Drebin

hutkivajournalisti kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:10 pm
Haarahaukka kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:08 pm
– Rokotettujen koronapotilaiden toipumisennuste on parempi ja hoitoaika lyhyempi. Tämä ei tarkoita sitä, että ainoastaan rokotetuilla olisi pääsy sairaalahoitoon, mutta jos joudumme vaikeiden valintojen eteen suuronnettomuuden vuoksi,[/b] niin kaikki olosuhteet pitäisi ottaa huomioon, sanoo lääkäriliiton pääsihteeri Jaan Sutt.
Kuulostaa hyvältä! Virossa ollaan asteittain siirtymään siihen, ettei rokottamattomia hoideta. Itse ovat kuoppansa kaivaneet. Suomessa voitaisiin siirtyä suoraan internointivaiheeseen.
Ok. Mitä pahaa olen sinulle tehnyt kun olen jättänyt rokotteen ottamatta? Kerroppa se. hutkiva alkoi taas spammimaan roskaa tänne, jotta saadaan muut viestit piiloon. Miksi et vastaa kysymyksiini?
Viimeksi muokannut Kelaamaton, To Marras 04, 2021 8:12 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Valitettavasti COVID-19 Pandemia on todiste siitä, että ihmiskunta on ajautumassa kohti tuhoa äärettömällä tyhmyydellään. Sairas maailma.
hutkivajournalisti
Adrian Monk

MrDarcy kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:08 pm
Alhaisin rokotusprosentti on Pohjanmaan ja pohjoisen Suomen alueella kunnissa, joissa työmoraali on tunnetusti korkea. Näissä kunnissa tietysti on vähemmän asukkaita kuin pääkaupunkiseudulla, jossa on yhteiskunnan tuella eleleviä elämäntapatyöttömiä. Onko jossain julkaistu tietoa rokottamattomien työllisyystilanteesta?
Fiksuimmat hokaavatkin miten järjetön tuo vertauksesi on. :roll:
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
hutkivajournalisti
Adrian Monk

Kelaamaton kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:11 pm
Ok. Mitä pahaa olen sinulle tehnyt kun olen jättänyt rokotteen ottamatta? Kerroppa se.
Olet yhteiskunnallinen vaarallinen ja potentiaalinen iso kustannuserä. Voit viedä jonkun kunnon kansalaisen hoitopaikan. Siinä joitakin esimerkkejä.

Rokottamattomat ovat ali-ihmisiä. Kun ei luonnonvalinta toimi ja karsi pois holtittomasti eläviä ja laumalle vaarallisia yksilöitä, niin ihmisen pitää vähän avittaa luonnonvalintaa toimimaan.
Kelaamaton
Frank Drebin

hutkivajournalisti kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:14 pm
Kelaamaton kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:11 pm
Ok. Mitä pahaa olen sinulle tehnyt kun olen jättänyt rokotteen ottamatta? Kerroppa se.
Olet yhteiskunnallinen vaarallinen ja potentiaalinen iso kustannuserä. Voit viedä jonkun kunnon kansalaisen hoitopaikan. Siinä joitakin esimerkkejä.

Rokottamattomat ovat ali-ihmisiä. Kun ei luonnonvalinta toimi ja karsi pois holtittomasti eläviä ja laumalle vaarallisia yksilöitä, niin ihmisen pitää vähän avittaa luonnonvalintaa toimimaan.
Rokotettu Helsinkiläinen on vaarallisempi kuin minä. En ole tartuttanut ketään, enkä ollut teholla. Tuon verorahoja vuodessa enemmän Suomeen kun sinä elämäsi aikana. Miksi valehtelet ? "Holtittomat ihmiset" = eivät pelkää kuolemaa ja ymmärtävät kuoleman luonnollisena asiana. Vastaatko niihin kysymyksiin. Väität, että Suomessa ei ole korruptiota. Perustele.
Sahkotuoli
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sahkotuoli »

Mitäs sitten tehdään kun rokottamattomat eivät saa mennä töihin? Valmiiksi jo työvoimapula.
Ja loput tekee sellaisia hommia että niihin voi hakea vaikka Mogadishusta uudet moniosaajat tilalle.
hutkivajournalisti
Adrian Monk

Kelaamaton kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:17 pm Tuon verorahoja vuodessa enemmän Suomeen kun sinä elämäsi aikana.
Nettikirjoituksissa.

Rokottamattomat ovat ali-ihmisiä, jotka ovat vaaraksi yhteiskunnalle, eli omalle laumalleen. Siksi heidät pitää eliminoida pois. Normaalisti luonnonvalinta hoitelisi sen.
Kelaamaton
Frank Drebin

hutkivajournalisti kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:20 pm
Kelaamaton kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:17 pm Tuon verorahoja vuodessa enemmän Suomeen kun sinä elämäsi aikana.
Nettikirjoituksissa.

Rokottamattomat ovat ali-ihmisiä, jotka ovat vaaraksi yhteiskunnalle, eli omalle laumalleen. Siksi heidät pitää eliminoida pois. Normaalisti luonnonvalinta hoitelisi sen.
Sinulla ei ole harmainta aavistustakaan mistä puhut. Populaation kasvu on HIEMAN isompi uhka yhteiskunnalle, kuin Covid-19 0.001% tappavuudellaan. Viidennessä viestissä putkeen puhut p*skaa. Koitappa pysyä aiheessa ja vastata kysymyksiin. On kyllä mielenkiintoista, että tietyt nimimerkit saavat jatkaa tätä ohi aiheen spammaamista aina vain... Modet ei tee mitään, paitsi jos olet rokotevastainen.
Viimeksi muokannut Kelaamaton, To Marras 04, 2021 8:25 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
hutkivajournalisti
Adrian Monk

Sahkotuoli kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:19 pm
Ja loput tekee sellaisia hommia että niihin voi hakea vaikka Mogadishusta uudet moniosaajat tilalle.
Ja rokottamattomista iso osa on juurikin noita Mogadishun moniosaajia, eli matuja. Loput ovat kämyrintaman syvimmästä päästä, eli tyhmimmästä (todella sakeaa), kiihkokristittyjä hihhuleita (eli mielisairaita), naturalistihihhuleita. Kaikkia heitä yhdistää eriasteiset mielenterveysongelmat.
hutkivajournalisti
Adrian Monk

Kelaamaton kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:21 pm
Sinulla ei ole harmainta aavistustakaan mistä puhut. Populaation kasvu on HIEMAN isompi uhka yhteiskunnalle,.
No eikö ole vain hyvä jos populaatiosta otetaan pois se 5% elinkelvoton joukko?
Kelaamaton
Frank Drebin

hutkivajournalisti kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:24 pm
Sinulla ei ole harmainta aavistustakaan mistä puhut. Populaation kasvu on HIEMAN isompi uhka yhteiskunnalle,.
No eikö ole vain hyvä jos populaatiosta otetaan pois se 5% elinkelvoton joukko?
Elinkelvoton = Covidiin kuolevat :D Lopeta ketjun täyttäminen turhilla lainauksilla ja useilla perättäisillä viesteillä. Vastaa kysymyksiini. Jos haluat henkilökohtaisuuksiin mennä, tule kahville, mutta älä tuki foorumia!!! Eiku niin.. oot näitä maksettuja
Sahkotuoli
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Sahkotuoli »

hutkivajournalisti kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:20 pm
Nettikirjoituksissa.

Sinulla ei ole harmainta aavistustakaan mistä puhut. Populaation kasvu on HIEMAN isompi uhka yhteiskunnalle, kuin Covid-19 0.001% tappavuudellaan. Viidennessä viestissä putkeen puhut p*skaa. Koitappa pysyä aiheessa ja vastata kysymyksiin. On kyllä mielenkiintoista, että tietyt nimimerkit saavat jatkaa tätä ohi aiheen spammaamista aina vain...
Äläpä höpötä. Rokottamaton on oiva kasvualusta uusille mutaatioille jotka voivat mahdollisesti tulla sellaisiksi, että niihin rokotteet ei tehoa.
Rokote tappaa ihmisestä virusta ja niinpä se vähentää tuon mahdollisuutt selvästi. Kuten tartuttamisen riskiäkin.
Tästäkin asiasta on jauhettu 1,5 vuotta joka tuutista mutta ei elämänkoululaisiin vieläkään näytä uppoavan.
Kun siellä persu päässä on vain se minä minä ja minun oikeus
Kelaamaton
Frank Drebin

^Todella toivon uusia mutaatioita, mutta valitettavasti rokottamattomuus ei siihen johda. kyllä tässä ainoat itseään ajattelevat ovat ne jotka ottavat rokotteen. Kaikki rationaaliseen ajatteluun kykenevät, ymmärtävät, ettei tässä ole mitään järkeä.

Pelko on saanut teistä vallan :) Kun 80% kansasta saadaan pelkäämään, on käytännössä koko yhteiskunta ohjailtavissa.

Olet siis sitä mieltä, että tämänhetkinen virus on isompi uhka ihmiskunnalle, kuin esim. 10miljardin ihmisen maapallo. Hienosti ajateltu. Tässä näkee hyvin sitä kapeanäköisyyttä mitä teiltä löytyy kun ei osata ollenkaan ajatella out of the box vaan mennän täysin siihen median kertoman mukaan. Omia aivoja kun ei vain ole ja on helpompaa kun joku muu ajattelee puolestasi! Eikö? Sen takia haluat täysin valvotun maailman jossa yksilönvapautta ei ole. Eikö?

Uskomatonta, että rokotettu saa nautintoa siitä, että hän kirjoittaa foorumeille toivovansa, että kaikki rokottamattomat kuolee. SAIRASTA!
Lähes yhtä uskomatonta on se, että tämä on sallittua.
Viimeksi muokannut Kelaamaton, To Marras 04, 2021 8:50 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
hutkivajournalisti
Adrian Monk

Kelaamaton kirjoitti: To Marras 04, 2021 8:25 pm
Elinkelvoton = Covidiin kuolevat :D
Elinkelvoton = Covidiin kuolevat=rokottamattomat :lol:

Loputkin kuolisivat jos luonnonvalinta toimisi. Lauma karkottaisi tai tappaisi laumalle vaaralliset jäsenet (rokottamattomat).

"Holtittomat ihmiset" = eivät pelkää kuolemaa=eivät tajua pelätä vaaraa, vaarantavat oman ja lauman turvallisuuden ja kuolevat hyvin nopeasti.
Viimeksi muokannut hutkivajournalisti, To Marras 04, 2021 8:48 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin