Mikä ärsyttää tänään?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Alleviivaan, korostan ja huutomerkkejä perään tuhat. Ja ärsyttää juuri nyt todella paljon se, että jotkut nimeltä mainitsemattomat sekoittaa ketjut totaalisesti ja sitten vielä ottavat herneet nenäänsä huomautuksesta. ARGH.maija turjukka kirjoitti:Lisäksi tuntuu siltä, että minfon(-kin) vallannut yleinen vitutus on tällä kertaa tarttuvaa lajia
Ps. Joidenkin pitäisi muistaa, etteivät ole täällä kuin normaaleja käyttäjiä, eivät muuta, joten voisi pitää sen turvan kii
Pps. Loman paikka taas minulla kohta
-
synkempi hautajaisvieras
- Martin Beck
-
Bleddyn
- Neuvoja-Jack
Keskittymiskyky ihan nollassa. Luen joka ketjusta ihan mitä sattuu.
Yksikin otsikko oli muka " Asuntooni murtautujaa ammuttiin " ja minä heti klikkaamaan sitä hullunkiilto silmissä, että " vauVAUVAU joku täältä ammuskellu ei oo tosikaan! "
Lisäksi näin muka ihan selvästi, että naapurin pihalla makaa hevonen. Eipä maannutkaan. Siellä makasi kasa mattoja. Jes. Tästä voi tulla vielä hyvinkin hysteeristä.
Yksikin otsikko oli muka " Asuntooni murtautujaa ammuttiin " ja minä heti klikkaamaan sitä hullunkiilto silmissä, että " vauVAUVAU joku täältä ammuskellu ei oo tosikaan! "
Lisäksi näin muka ihan selvästi, että naapurin pihalla makaa hevonen. Eipä maannutkaan. Siellä makasi kasa mattoja. Jes. Tästä voi tulla vielä hyvinkin hysteeristä.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Puolimielet hajalla
Ajaha, ota nyt ne pillerit!Bleddyn kirjoitti:Keskittymiskyky ihan nollassa. Luen joka ketjusta ihan mitä sattuu.
Yksikin otsikko oli muka " Asuntooni murtautujaa ammuttiin " ja minä heti klikkaamaan sitä hullunkiilto silmissä, että " vauVAUVAU joku täältä ammuskellu ei oo tosikaan! "![]()
-
Ihraponnari
- Frank Drebin
Vittu mua ärsyttää suomalaiset ja niiden yksinkertaisuus.
Ihan saatanasti ärsyttää tapa pitää aurinkolaseja päälaella, naurettavan näköistä ja suomalaiset joukkoidiotismissaan kaikki pyrkivät tekemään samoin ja näyttämään samoin.
Edelliseen kuuluu myös pukeutumisen osalta lenkkarit.
Suomalaisten mielipiteet ärsyttävät myös ihan vitusti. Ensin surraan ihan suurella joukolla jonkin ennen tuntemattoman ihmisen kohtaloa, josta menehtymisen myötä tulee yhteinen surunaihe. Kellään ei kuitenkaan ole uskallusta esittää mielipidettään AVOIMESTI edes työpaikallaan. Yhteiskunnalliset päätökset saavat molelle aikaan mielipahaa, mutta kukaan ei kuitenkaan ole valmis kyseenalasitamaan mitään. Minkäänlaista edes laillista vastarintaa ei olla valmiita tekemään.
Ihan vitusti ärsyttää myös näiden suomalaisten luulo, että he olisivat jotenkin erikoisia, ainutlaatuisia maailmassa. Ainutlaatuisia ovat vain tyhmyydessään ja yksinkertaisuudessaan.
Ihan saatanasti ärsyttää tapa pitää aurinkolaseja päälaella, naurettavan näköistä ja suomalaiset joukkoidiotismissaan kaikki pyrkivät tekemään samoin ja näyttämään samoin.
Edelliseen kuuluu myös pukeutumisen osalta lenkkarit.
Suomalaisten mielipiteet ärsyttävät myös ihan vitusti. Ensin surraan ihan suurella joukolla jonkin ennen tuntemattoman ihmisen kohtaloa, josta menehtymisen myötä tulee yhteinen surunaihe. Kellään ei kuitenkaan ole uskallusta esittää mielipidettään AVOIMESTI edes työpaikallaan. Yhteiskunnalliset päätökset saavat molelle aikaan mielipahaa, mutta kukaan ei kuitenkaan ole valmis kyseenalasitamaan mitään. Minkäänlaista edes laillista vastarintaa ei olla valmiita tekemään.
Ihan vitusti ärsyttää myös näiden suomalaisten luulo, että he olisivat jotenkin erikoisia, ainutlaatuisia maailmassa. Ainutlaatuisia ovat vain tyhmyydessään ja yksinkertaisuudessaan.