Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Kyse on juurikin siitä että jos ihmiset sairastavat tämän virustaudin niin se muuttuu endemiseksi ja vaarattomaksi influenssamuodoksi. Rokotevillitys estää tämän tapahtumasta.
Tällekin varsin ronskille väitteelle haluan ilman muuta luotettavan lähteen. Kiitos.
Sikis:
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.
Influenssarokotteeseen vertaaminen on aikas typerää sillä se on ollut täysin vapaaehtoista. Ja mitä tuohon ennalta suunnitteluun tulee niin edelleen pari kuukautta ennen "pandemian" alkua järjestettiin Event 201 tapahtuma, jossa tämä kaikki käytiin ennalta läpi. Myös Maailman talousfoorumin perustajan ja johtajan kirjat ovat ennustaneet aikas hyvin nykytilanteen..
Se, että ylikansoitus ja lihan tehotuotanto voi tuottaa viruksia ja pandemioita, on ollut tiedossa jo vuosikymmeniä. Se, että mainitsemallasi Event 201-tapahtumalla olisi joku yhteys koronaepidemiaan, on aika ronski väite ja vaatii kivenkovat todisteet. Missä ne on? Jos joku sellaiset kykenee esittää, haastan näkemykseni ja maailmankuvani ilman muuta.
Sikis:
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.
Sahkotuoli kirjoitti: Pe Marras 05, 2021 12:55 pm
Kukaan tietämäni ihminen ei elävässä elämässä tunne ketään joka olisi saanut rokotteesta mitään pitkäaikaisia haittavaikutuksia
Sama täällä. Oman perhe-/tuttavapiirin oireet yleisyysjärjestyksessä:
1. Ei mitään.
2. Pistoskohdan lievä kipu. - Tämä oli itselläkin. Meni ohi parissa päivässä.
3. Rokottamista seuraanneena vuorokautena ohimeneviä vilunväristyksiä/lämmönnousua. - Tämäkin oli itsellä ensimmäisellä kerralla. Toisella kerralla ei.
Kukaan omassa piirissä ei ole ilmoittanut mistään muista oireista. Ei niin mitään. Mä olen kyllä kysellyt.
Minä taas tiedän ja todella monia tapauksia. Tiedän myös vakavia tapauksia 3 kpl joiden epäillään vahvasti liittyvän piikkeihin, mutta niitä selitellään epileptisillä kohtauksilla. Sikäli jännä kun kukaan ei ole sairastanut epilepsiaa, mutta niin vaan yritetään vakavat aivovauriot omaisille selittää sillä. Yhtään koronavirukseen vakavasti sairastunutta taas en tiedä lähi ja tuttavapiireistä jotka olisivat sairaalaan joutuneet.
Viimeksi muokannut Musta-Pekka2016, Pe Marras 05, 2021 1:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Reinchaos kirjoitti: Pe Marras 05, 2021 1:25 pmKukaan tietämäni ihminen ei ole saanut koronastakaan haittavaikutuksia. Rokotteenkaan haittavaikutuksen ei tarvitse olla järin suuri aiheuttaakseen sairauslomia kriittisillä aloilla.
Koronatartunta ei tarvitse haittavaikutuksia ollenkaan aiheuttaakseen sairausloman. Tartunnan saaneen pitää jäädä pitkään karanteeniin, oli ala mikä tahansa.
Rokotteen sivuvaikutus kestää korkeintaan päivän-pari, jos sitäkään.
Sahkotuoli kirjoitti: Pe Marras 05, 2021 12:55 pm
Kukaan tietämäni ihminen ei elävässä elämässä tunne ketään joka olisi saanut rokotteesta mitään pitkäaikaisia haittavaikutuksia
Sama täällä. Oman perhe-/tuttavapiirin oireet yleisyysjärjestyksessä:
1. Ei mitään.
2. Pistoskohdan lievä kipu. - Tämä oli itselläkin. Meni ohi parissa päivässä.
3. Rokottamista seuraanneena vuorokautena ohimeneviä vilunväristyksiä/lämmönnousua. - Tämäkin oli itsellä ensimmäisellä kerralla. Toisella kerralla ei.
Kukaan omassa piirissä ei ole ilmoittanut mistään muista oireista. Ei niin mitään. Mä olen kyllä kysellyt.
Minä taas tiedän ja todella monia tapauksia. Tiedän myös vakavia tapauksista 3 kpl joiden epäillään vahvasti liittyvän piikkeihin, mutta niitä selitellään epileptisillä kohtauksilla. Sikäli jännä kun kukaan ei ole sairastanut epilepsiaa, mutta niin vaan yritetään vakavat aivovauriot omaisille selittää sillä. Yhtään koronavirukseen vakavasti sairastunutta taas en tiedä lähi ja tuttavapiireistä jotka olisivat sairaalaan joutuneet.
Influenssarokotteeseen vertaaminen on aikas typerää sillä se on ollut täysin vapaaehtoista. Ja mitä tuohon ennalta suunnitteluun tulee niin edelleen pari kuukautta ennen "pandemian" alkua järjestettiin Event 201 tapahtuma, jossa tämä kaikki käytiin ennalta läpi. Myös Maailman talousfoorumin perustajan ja johtajan kirjat ovat ennustaneet aikas hyvin nykytilanteen..
Se, että ylikansoitus ja lihan tehotuotanto voi tuottaa viruksia ja pandemioita, on ollut tiedossa jo vuosikymmeniä. Se, että mainitsemallasi Event 201-tapahtumalla olisi joku yhteys koronaepidemiaan, on aika ronski väite ja vaatii kivenkovat todisteet. Missä ne on? Jos joku sellaiset kykenee esittää, haastan näkemykseni ja maailmankuvani ilman muuta.
Mitä jos itse tutustuisit siihen? Event 201 pandemic exercisessä käytiin edelleen lähes millilleen läpi tämä leikki. Erona tosin että virus tarttui lepakosta sikaan ja siitä ihmiseen, kun tässä meidän leikissä suoraan lepakosta ihmiseen.
Sahkotuoli kirjoitti: La Loka 09, 2021 11:16 pm
Meillä on mahtava ja suosittu hallitus ja se on tehnyt niin täydellistä koronapolitiikkaa
Reinchaos kirjoitti: Pe Marras 05, 2021 1:25 pmKukaan tietämäni ihminen ei ole saanut koronastakaan haittavaikutuksia. Rokotteenkaan haittavaikutuksen ei tarvitse olla järin suuri aiheuttaakseen sairauslomia kriittisillä aloilla.
Koronatartunta ei tarvitse haittavaikutuksia ollenkaan aiheuttaakseen sairausloman. Tartunnan saaneen pitää jäädä pitkään karanteeniin, oli ala mikä tahansa.
He puhuivat yli viikosta jopa useasta varmaan sitten valehtelevat tai liioittelevat. Itse en sillä palkalla olisi terveenä enkä kipeänä töissä.
"There is nothing wrong with violence in itself. In any particular case, whether violence is good or bad depends on how it is used and the purpose for which it is used."
-Theodore Kaczynski-
He puhuivat yli viikosta jopa useasta varmaan sitten valehtelevat tai liioittelevat. Itse en sillä palkalla olisi terveenä enkä kipeänä töissä.
Puhutko nyt sairaanhoitajista ja rokotteen sivuvaikutuksista? Siinä tapauksessa he todennäköisesti valehtelevat tai liioittelevat. Kukaan tuntemani ei ole rokotteen takia jäänyt töistä pois.
Koronankin sairastaneita on tuttavapiirissäni muutama. Kaikki jäivät tottakai töistä pois. Useimmat sairastivat pari viikkoa ihan kunnolla niin että tuntui. Yksi tuttavistani on kuollut koronaan.
Nyt syytetään koronarokottamattomia siitä, että he ovat turvassa koronavirukselta. Koronarokotetut saavat kaikki koronavariantit koronarokottamattomilta. Näin myös sanoo Krista Kiuru (SDP).
Siis kannattaa olla koronarokottamaton!
Koronarokottamaton ei levitä mitään tauteja. Koronarokotetulla on AIDS, joka on vaarallinen tartuntatauti!
Don MC kirjoitti: Pe Marras 05, 2021 1:37 pm
Puhutko nyt sairaanhoitajista ja rokotteen sivuvaikutuksista? Siinä tapauksessa he todennäköisesti valehtelevat tai liioittelevat. Kukaan tuntemani ei ole rokotteen takia jäänyt töistä pois.
Koronankin sairastaneita on tuttavapiirissäni muutama. Kaikki jäivät tottakai töistä pois. Useimmat sairastivat pari viikkoa ihan kunnolla niin että tuntui. Yksi tuttavistani on kuollut koronaan.
Miten voit tietää heidän valehtelevan tai liioittelevan? Väitteen kuolemantapauksesta jätän jokaisen itse arvioitavaksi. Mahdollisuus totuuteen tässä on 0,7%.
Mitä jos itse tutustuisit siihen? Event 201 pandemic exercisessä käytiin edelleen lähes millilleen läpi tämä leikki. Erona tosin että virus tarttui lepakosta sikaan ja siitä ihmiseen, kun tässä meidän leikissä suoraan lepakosta ihmiseen.
Jos esität väitteen, niin esität todisteetkin. Jos mä tästä nyt lähden tutustumaan, eli googlailemaan aihetta, niin enhän mä voi tietää olenko päätynyt oikeaan lopputulemaan. Netistä kyllä löytää monenmoisia tarinoita ja salaliittoja, se on tiedossa kyllä.
Sikis:
Sinä saat ryssiltä. Se tosin salataan, joten ei sitä kukaan saa tietää. Sanna Marin on sukua Bill Gatesille, mutta sekin salataan. Mutta silti ne tiedetään.
Jos esität väitteen, niin esität todisteetkin. -Samira