Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
-
Stonecold75
- Alokas
Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)
olen seurannut vuosia ryhmää, ja prkl hyviä keskusteluja ja teorioita erinäisistä rikoksista ja tapahtumista täält saanu seurata, mut nykyään alkanu esim annaanna (vaik välillä helv hyvin kirjottaakin) ja muutama muu pikkasen rasittaan ku ovat vähä niinku et heidän mielipide se ainoa oikea eikä muuta ole. (liekö jumala kompleksi vai mitä) ja ja tupla a. älä ole kaikile miehille vihanen. kyl meistä valkosistaki johonkin on ku maltat vain oottaa.
ja toi rasismi mitä tääl viljellään.. moni vetää yli, ja sanon sen vaik en itekkään siedä näit haittamuuttajia pätkääkään. on niist varmaa 10% oikeelaki asialla. muut suohon ja syvälle.. mut nää naurattaa.. iteppä kysyittä.
Sinä se jaksat olla muita tyhmempi.damfin kirjoitti: La Marras 06, 2021 8:12 pmMinustakin kuulostaa ja näyttää vahvasti siltä että Erkki on hyvin todennäköisesti asianomistajana tuossa Vastaamon tietomurrossa, eli yhtenä niistä monista joiden terapiaistuntojen tiedot on vuotaneet, eli oma lehmä todellakin ojassaEricBlair kirjoitti: La Marras 06, 2021 11:20 am Olen täysin perillä kuinka rikosta on mahdollista tutkia Kuulostaa siltä, että saattaa olla oma lehmä ojassa.![]()
-Kaikki on nykyään ok-
-
hutkivajournalisti
- Adrian Monk
Naurattaa epätoivoisesti kahviseuraa etsivä kelaamaton. Varmasti yksinäistä siellä foliokuutiossa, mutta minä en tuntemattomien mieleltään järkkyneiden kahvikutsuihin lähde mukaan.
SensuuriToimii
Lähetetty: To Marras 04, 2021 9:44 pm
Lähettäjä: Kelaamaton
Vastaanottaja: hutkivajournalisti
Hei, tuletko kahville?
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Asia ei minulle kuulu, mutta eikös toi lähtenyt palokirveelle?hutkivajournalisti kirjoitti: La Marras 06, 2021 9:23 pm Naurattaa epätoivoisesti kahviseuraa etsivä kelaamaton. Varmasti yksinäistä siellä foliokuutiossa, mutta minä en tuntemattomien mieleltään järkkyneiden kahvikutsuihin lähde mukaan.
SensuuriToimii
Hei, tuletko kahville?
-Kaikki on nykyään ok-
-
hutkivajournalisti
- Adrian Monk
Naurattaa rokotepsykoottiset elämänkoululaiset, jotka eivät edes osaa lukea.EricBlair kirjoitti: La Marras 06, 2021 9:38 pmAsia ei minulle kuulu, mutta eikös toi lähtenyt palokirveelle?hutkivajournalisti kirjoitti: La Marras 06, 2021 9:23 pm Naurattaa epätoivoisesti kahviseuraa etsivä kelaamaton. Varmasti yksinäistä siellä foliokuutiossa, mutta minä en tuntemattomien mieleltään järkkyneiden kahvikutsuihin lähde mukaan.
SensuuriToimii
Hei, tuletko kahville?
Olen kivenkova rasisti, sadisti ja fasisti. Siitä minä nautin. Sääli on sairautta.
Muisti on parempi kuin osaat kuvitella. Helposti noi on muokattavissa.hutkivajournalisti kirjoitti: La Marras 06, 2021 9:44 pmNaurattaa rokotepsykoottiset elämänkoululaiset, jotka eivät edes osaa lukea.EricBlair kirjoitti: La Marras 06, 2021 9:38 pmAsia ei minulle kuulu, mutta eikös toi lähtenyt palokirveelle?hutkivajournalisti kirjoitti: La Marras 06, 2021 9:23 pm Naurattaa epätoivoisesti kahviseuraa etsivä kelaamaton. Varmasti yksinäistä siellä foliokuutiossa, mutta minä en tuntemattomien mieleltään järkkyneiden kahvikutsuihin lähde mukaan.
![]()
-Kaikki on nykyään ok-
-
hutkivajournalisti
- Adrian Monk
Seli seli. Laita osoitteesi, niin ostan sinulle aapiskukon ja lähetän sen hoitolaitokseesi, niin voit alkaa harjoitella lukemista.EricBlair kirjoitti: La Marras 06, 2021 9:47 pm
Muisti on parempi kuin osaat kuvitella. Helposti noi on muokattavissa.
Eihän se minullekaan kuulu, mutta etkös sinä ole lähettänyt tuon Kelaamattomana, jokos se pääsi unohtumaan?EricBlair kirjoitti: La Marras 06, 2021 9:38 pmAsia ei minulle kuulu, mutta eikös toi lähtenyt palokirveelle?hutkivajournalisti kirjoitti: La Marras 06, 2021 9:23 pm Naurattaa epätoivoisesti kahviseuraa etsivä kelaamaton. Varmasti yksinäistä siellä foliokuutiossa, mutta minä en tuntemattomien mieleltään järkkyneiden kahvikutsuihin lähde mukaan.
SensuuriToimii
Hei, tuletko kahville?
No justiinsa.damfin kirjoitti: La Marras 06, 2021 9:52 pmEihän se minullekaan kuulu, mutta etkös sinä ole lähettänyt tuon Kelaamattomana, jokos se pääsi unohtumaan?EricBlair kirjoitti: La Marras 06, 2021 9:38 pmAsia ei minulle kuulu, mutta eikös toi lähtenyt palokirveelle?hutkivajournalisti kirjoitti: La Marras 06, 2021 9:23 pm Naurattaa epätoivoisesti kahviseuraa etsivä kelaamaton. Varmasti yksinäistä siellä foliokuutiossa, mutta minä en tuntemattomien mieleltään järkkyneiden kahvikutsuihin lähde mukaan.
![]()
-Kaikki on nykyään ok-
Sulla on putsarin ääni.hutkivajournalisti kirjoitti: La Marras 06, 2021 9:50 pmSeli seli. Laita osoitteesi, niin ostan sinulle aapiskukon ja lähetän sen hoitolaitokseesi, niin voit alkaa harjoitella lukemista.EricBlair kirjoitti: La Marras 06, 2021 9:47 pm
Muisti on parempi kuin osaat kuvitella. Helposti noi on muokattavissa.
-Kaikki on nykyään ok-
-
hutkivajournalisti
- Adrian Monk
- poikani
- Telkkaridekkareiden asiantuntija
Ketjun pitäisi koskea asioita, jotka naurattavat Minfossa. Sellaista ei ole enää vähään aikaan näkynyt, vaan touhu on mennyt toisten kirjoittajien nälvimiseksi. Täällähän on vittuiluketju ihan sitä varten, että turhautumistaan voi purkaa: https://murha.info/rikosfoorumi/viewtop ... =14&t=3493
????? ?? ??????.
Eipä ollut palokirves vaan putsari.
- Liitteet
-
- Putsaripalokirveshutkivasegregaatiokotiteurastajajne
- Screenshot_20211107-003734.jpg (84.4 KiB) Katsottu 1082 kertaa
-Kaikki on nykyään ok-
-
hutkivajournalisti
- Adrian Monk
Naurattaa tämä tulevaisuuden kuva.

Rokottamattomat hihhulit menossa suihkuun.

Rokottamattomat hihhulit menossa suihkuun.
-
Ghost hunting
- Sherlock Holmes
Pitäisikö murhikseen saada alkoholinkäytön nollatoleranssitalkoot. Näin viikonlopun ja alkavan viikon kunniaks, niin sanottu nenänvalkaisu viikko. Liikaa hönöilyä ilmassa