Miksi pitää olla lääkäri, että voi osoittaa patenttien avulla, että koko Corona on täysin tehty juttu. Debunkkaa Dr. Martinin löydökset patenteissa. Anna tulla otan kopin.OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Marras 10, 2021 7:36 pmEihän tuolla "Dr Martin":lla ole minkäänlaista lääketieteellistä koulutusta edes..![]()
![]()
Ja yllättyneitä olivat..
drMartin.jpg
Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia
- Ford Fairlane
- Vähänniinkuharrastaja
Re: Koronavirus CVD19 - Maailmanlaajuinen pandemia
-
OnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Joka ainoa kerta kun olen mennyt tähän vipuun, se on ollut jäätävää paskaa ja ajan tuhlausta. Ei näiden vtun oikeudenkäynneistä tule yhtään mitään. Sen kun keräävät rahaa idiooteilta. Ja minkä ihmeen takia kuuntelisin lääketieteellistä asiaa henkilöltä jolla ei ole minkäänlaista lääketieteellistä koulutusta? Niitäkin hörhöjä riittää aivan tarpeeksi joilla on edes jonkinlainen lääketieteellinen koulutus.Ford Fairlane kirjoitti: Ke Marras 10, 2021 7:57 pmKatso mitä Dr. Martin kertoo sinulle.OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Marras 10, 2021 7:50 pmNiin, eli kun niistä linkeistä löytyy niitä kaipaamiasi OIKEITA nimiä, niin ei kelpaa kun joku happihoitojoogaguru on "debunkannut". Yllättävää, ei herrajumala sentään..Ford Fairlane kirjoitti: Ke Marras 10, 2021 7:47 pm
Vitut. Minä katson Asiantuntijoita jollainen minäkin olen. Olen kaikessa puolueeton ja luen kyllä teidänkin THL juttuja, mutta kun niissä ei ole mitään muuta kuin tekstiä. Ei yhtään analyysiä, datan murskausta ja nimettömiä artikkeleita. Tai sitten on vain ja ainoastaan FäkStek sivuja jotka on debunkattu moneen kertaan. Nämä teidän https://factcheck.afp.com/busting-coronavirus-myths ovat juurikin sitä mitä juuri kirjoitin. Rahalla saa ja hevosellä pääsee, sanoi Rainer...![]()
Viimeksi muokannut OnyxPhoenix, Ke Marras 10, 2021 8:05 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Jos saat koronan vakavan muodon, menetkö sairaalaan pötköttelemään vai Pekka Lahtisen otsonihoitoon?
- Ford Fairlane
- Vähänniinkuharrastaja
Debunkkaa Dr. Martinin FAKTA Coron patenteista.OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Marras 10, 2021 8:03 pmJoka ainoa kerta kun olen mennyt tähän vipuun, se on ollut jäätävää paskaa ja ajan tuhlausta. Ei näiden vtun oikeudenkäynneistä tule yhtään mitään. Sen kun keräävät rahaa idiooteilta. Ja minkä ihmeen takia kuuntelisin lääketieteellistä asiaa henkilöltä jolla ei ole minkäänlaista lääketieteellistä koulutusta? Niitäkin hörhöjä riittää aivan tarpeeksi joilla on jonkinlainen lääketieteellinen koulutus.Ford Fairlane kirjoitti: Ke Marras 10, 2021 7:57 pmKatso mitä Dr. Martin kertoo sinulle.OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Marras 10, 2021 7:50 pm
Niin, eli kun niistä linkeistä löytyy niitä kaipaamiasi OIKEITA nimiä, niin ei kelpaa kun joku happihoitojoogaguru on "debunkannut". Yllättävää, ei herrajumala sentään..![]()
-
OnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Koko äijä kiinnostaa kuin kasa paskaa. Minkä ihmeen takia kuluttaisin aikaani häneen?Ford Fairlane kirjoitti: Ke Marras 10, 2021 8:05 pmDebunkkaa Dr. Martinin FAKTA Coron patenteista.OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Marras 10, 2021 8:03 pmJoka ainoa kerta kun olen mennyt tähän vipuun, se on ollut jäätävää paskaa ja ajan tuhlausta. Ei näiden vtun oikeudenkäynneistä tule yhtään mitään. Sen kun keräävät rahaa idiooteilta. Ja minkä ihmeen takia kuuntelisin lääketieteellistä asiaa henkilöltä jolla ei ole minkäänlaista lääketieteellistä koulutusta? Niitäkin hörhöjä riittää aivan tarpeeksi joilla on jonkinlainen lääketieteellinen koulutus.
Mitä ihmeen debunkkausta siinä edes tarvitaan että patentteja vanhoihin viruksiin liittyen löytyy?
Viimeksi muokannut OnyxPhoenix, Ke Marras 10, 2021 8:07 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Ford Fairlane
- Vähänniinkuharrastaja
Debunkkaa Dr. Martinin Corona patentti FAKTAputsari kirjoitti: Ke Marras 10, 2021 8:04 pmJos saat koronan vakavan muodon, menetkö sairaalaan pötköttelemään vai Pekka Lahtisen otsonihoitoon?
- Ford Fairlane
- Vähänniinkuharrastaja
Osoita Dr. Martinin olevan väärässäOnyxPhoenix kirjoitti: Ke Marras 10, 2021 8:06 pmKoko äijä kiinnostaa kuin kasa paskaa. Minkä ihmeen takia kuluttaisin aikaani häneen?Ford Fairlane kirjoitti: Ke Marras 10, 2021 8:05 pmDebunkkaa Dr. Martinin FAKTA Coron patenteista.OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Marras 10, 2021 8:03 pm
Joka ainoa kerta kun olen mennyt tähän vipuun, se on ollut jäätävää paskaa ja ajan tuhlausta. Ei näiden vtun oikeudenkäynneistä tule yhtään mitään. Sen kun keräävät rahaa idiooteilta. Ja minkä ihmeen takia kuuntelisin lääketieteellistä asiaa henkilöltä jolla ei ole minkäänlaista lääketieteellistä koulutusta? Niitäkin hörhöjä riittää aivan tarpeeksi joilla on jonkinlainen lääketieteellinen koulutus.
Tuosta kaverista tulee mieleeni joku One Coinin tai jonkun muun verkostomarkkinointihuijauksen käärmeöljykauppias. Aito Dressman-mies.

-
OnyxPhoenix
- Angus MacGyver
Miksi helvetissä minun pitäisi käyttää aikaani kaiken maailman hulluihin joita on maailma täynnä? Kaveri on jo osoitettu olevan väärässä monessakin asiassa, ja olen linkkejä tänne laittanut. Onnea vaan näiden oikeudenkäynteihin..Ford Fairlane kirjoitti: Ke Marras 10, 2021 8:07 pmOsoita Dr. Martinin olevan väärässäOnyxPhoenix kirjoitti: Ke Marras 10, 2021 8:06 pmKoko äijä kiinnostaa kuin kasa paskaa. Minkä ihmeen takia kuluttaisin aikaani häneen?
- Ford Fairlane
- Vähänniinkuharrastaja
Minä jatkan tätä haastetta kunnes ME yhdessä aletaan katsomaan mikä ja mitkä väitteet ovat väärin. Aletaan tekemään oikeasti TUTKIMUSTA. Olen laittanut teille nyt haasteen ja teidän on vastattava siihen, tai osoitatte, että valehtelette.putsari kirjoitti: Ke Marras 10, 2021 8:07 pm Tuosta kaverista tulee mieleeni joku One Coinin tai jonkun muun verkostomarkkinointihuijauksen käärmeöljykauppias. Aito Dressman-mies.![]()
![]()
Eli debunkatkaa Dr. Martinin väitteet Corona virukseen liittyvistä patenteista. Minä uskon häneen ja hänellä on niin kovat faktat asiasta, että niitä ei OLE kukaan vielä debunkannu.
^OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Marras 10, 2021 7:43 pmNiin et näe nimiä ja meriittejä koska luet ja seuraat vain salaliittopaskaa. Esim faktantarkastussivuille joissa noita nimiä esiintyy nauratte.Ford Fairlane kirjoitti: Ke Marras 10, 2021 7:39 pm NYTNIITÄ TEIDÄN ASIANTUNTIJOITA KEHIIN. LAITTAKAA NIITÄ NIMIÄ JA MERIITTEJÄ. Tutkitaan keitä HE ovat, jookos? Teillä ei ole antaa yhtään mitään. Olen näitä kysynyt jo kohta kuukauden. Tulos = 0
Eipä ihme ettei nimiä ole tullut vastaan, pässit.
Käyppä nyt vaikka aluksi kaikki nämä läpi, niin eiköhän nimiä ala löytymään:
https://factcheck.afp.com/busting-coronavirus-myths
Heheh,vai "faktantarkastus" sivulle nyt ohjasit ,olenpa yllättynyt
Samaan aikaan toisaalla "pandemia" ei olekkaan ohi 80% rokotekattavuuden täytyttyä vaan päinvastoin ollaan vasta päästy lähtösuoralle. Rajoituksia jatketaan hamaan tulevaisuuteen ja pyritään jopa korottamaan. Coronapassia puuhaillaan työpaikoille koska näin kuulemma "pandemialta" vältytään ja maailma pelastuu.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000008395637.html
Pääministeri Marin: Hallitus kannattaa koronapassin käytön laajentamista – ravintolarajoituksia jatketaan
Viimeksi muokannut sikakoira, Ke Marras 10, 2021 8:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Romaniassa covid listattuja kuolleita on seuraavan sivun mukaan 49 115 henkeäSerenity kirjoitti: Ke Marras 10, 2021 5:16 pm https://apnews.com/article/coronavirus- ... 8458fe43b0
Samaan aikaan Romaniassa: vain 40% väestöstä rokotettuja ja Bukarestin suurimman sairaalan ruumishuone on täyttynyt covid-potilaiden ruumiilla.
..
Rokotteita olisi kaikille tarjolla, mutta väestössä on vahva epäluottamus viranomaisiin ja joukko äänekkäitä antivaxxereita. Tiedottaminen rokotusten hyödyistä on myös epäonnistunut. Marraskuun toisena päivänä Romaniassa kuoli 591 ihmistä covid-tautiin, mikä oli uusi ennätys. Satoja kuolee päivittäin, joukossa parikymppisiä. Kuolleista 90% on rokottamattomia.
...
https://dc-covid.site.ined.fr/en/data/romania/
joista ikäryhmässä
0-9 15 henkeä
9-19 30 henkeä
20-29 155 henkeä
nuo yhteensä kaikista kuolleista on 0,41%
3.11 datasta irtoaa seuraava, tuosta jokainen löytää oman ikäryhmänsä osumatarkkuuden ilman käännöstäkin
Dintre cele 451 de decese,
2 au fost înregistrate la categoria de vârstă 20-29 ani,
5 la categoria de vârstă 30-39 ani,
15 la categoria de vârstă 40-49 ani,
42 la categoria de vârstă 50-59 ani,
103 la categoria de vârstă 60-69 ani,
160 la categoria de vârstă 70-79
ani și 124 la categoria de vârstă peste 80 ani.
Parikymppisiä siis mahtuu joukkoon, vaviskaa parikymppiset. Ja onhan tuolla ikäryhmällä vielä varaa petrata kun tulee delta+ variantti
Vuonna 2020 ikäryhmässä 0-30 kuolemia oli 3 291 (kaikki syyt)
evenimente_demografice_in_anul_2020_0.pdf
Yhteensä romanialaisia kuoli 2021 297 000 eli ~815 henkeä / vrk. Tuossa oli jo selkeää nousua vuoteen 2019 eli korona näkyi. Tuolloin kuoli ~710 / vrk
Jos nyt kuolee 450...500/vrk koronaan niin tuosta sitten päättelemme että tuohon päälle tulee 710 kuollutta/vrk kuten ajanlaskun viimeisenä vuonna 2019 ennen koronaa? Tai vaihtoehtoisesti korona on poistanut valkoisen miehen perussairaudet alzheimer&dementia, diabetes, sydän-ja verisuoni sekä syövät. No jotain hyvää koronassakin?
- Ford Fairlane
- Vähänniinkuharrastaja
Osoita, että Dr. Martin on "hullu". Laita faktat tiskiin. Me(kin) tulemme tätä jatkamaan, kunnes olet osoittanut, että hän on "hullu" ja kaikkia muita väitteitä hänestä. Aloita osoittamalla, että hänen FAKTA tietonsa ja tutkimuksensa liittyen Corona virukseen on epätosi.OnyxPhoenix kirjoitti: Ke Marras 10, 2021 8:13 pmMiksi helvetissä minun pitäisi käyttää aikaani kaiken maailman hulluihin joita on maailma täynnä? Kaveri on jo osoitettu olevan väärässä monessakin asiassa, ja olen linkkejä tänne laittanut. Onnea vaan näiden oikeudenkäynteihin..Ford Fairlane kirjoitti: Ke Marras 10, 2021 8:07 pmOsoita Dr. Martinin olevan väärässäOnyxPhoenix kirjoitti: Ke Marras 10, 2021 8:06 pm
Koko äijä kiinnostaa kuin kasa paskaa. Minkä ihmeen takia kuluttaisin aikaani häneen?![]()
Nyt aletaa pojat viemään asioita loppuun asti. Ns. jyvät alkaa erottumaan akanoista.
[EDIT
Olisitko ystävällinen ja laitat niitä linkkejä? Minä mielelläni katson ne läpi. En löytänyt kun yritin etsiä. Ok, etsin kyllä vain hetken, mutta jos sinulla on niitä valmiina, niin laita vaan. Vai tarkoititko noita Reuters ynnä muuta maksettujen mediatalojen "faktoja"?
Kuka omistaa Reuters median? Thomson-Reuters jonka omistaa Thomson Corporation tämän yrityksen omistaa: International Thomson Organization jonka omistaa: BlackRock joka on Partners with Thomson Reuters to Launch Industry’s First Inclusion & Diversity Fund...
Tämä nopealla Faktan tarkistuksella. Kaikki mediat maailmassa käytännössä menee samaan osoitteeseen -> Black Rock. Kuka omistaa Black Rock:n? No yllätys: https://stockzoa.com/ticker/blk/
Miksi luottaisin näihin FäckZeck sivuihin, kun jokaisen omistaa samat yritykset / sijoittajat? Jokainen siis jokainen media talo syö samaa leipää, niin onko ihme, että kaikilla on samat "faktat" käytössä. Laita parempaa ja kerro mikä on väärin Dr. Marti:n havainnot Corona virus patentteihin liittyen.
Tämä nopealla fäktsekillä...
[/EDIT]
Viimeksi muokannut Ford Fairlane, Ke Marras 10, 2021 8:48 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Mistä näitä Putinin trolleja sikiää usein tuntuu että ovat yksi ja sama henkilö sen verran yksinkertaisia ja vähä-älyisiä ovat nämä tarinat naturalnwews jne. Mutta vielä ihmeellisintä on että joku oikeasti uskoo näitä juttuja, voisi olettaa ÄO:n yltävän korkeintaan 70:een mutta joskus oon tavannut ihan työssäkäyvänkin ihmisen joka uskoo tätä soopaa rokotteiden vaarallisuudesta ja muita naurettavuuksiaOnyxPhoenix kirjoitti: Ke Marras 10, 2021 3:53 pmJep, nyt on kyllä vahvaa näyttöä: Naturalnews ja nimetön sähköposti joka perustuu vieläpä kolmannen tai neljännen käden huhuihin, huhhuh.qurqo kirjoitti: Ke Marras 10, 2021 3:39 pm Lastensairaalatkin täyttyy rokotetuista lapsista, jotka kärsii sydänvaivoista![]()
https://www.naturalnews.com/2021-11-10- ... ients.htmlAn email he received claims that one hospital’s three NICUs (neonatal ICUs) are all completely full of infant patients.
“Because this is a third- or fourth-hand rumor, I would ordinarily try to confirm it before sharing with anyone,” the email stated as a caveat.
Ei kannata tuhlata aikaa, kun kaveri on kerta toisensa jälkeen osoitettu olevan väärässä monessakin asiassa, niin se riittää.. verottajallekin riittää jos yksin tosite puuttuu veroilmoituksesta niin ei sen tarvitse etsiä enää toista, henkilö on todistetusti epäluotettava, vai onko joku kuullut tämän Martinin pyytelevän anteeksi valheitaan, jos on niin linkatkaa tähän nämä anteeksi pyynnöt niin voidaan tarkastella asiaa uudelleenOnyxPhoenix kirjoitti: Ke Marras 10, 2021 8:13 pmMiksi helvetissä minun pitäisi käyttää aikaani kaiken maailman hulluihin joita on maailma täynnä? Kaveri on jo osoitettu olevan väärässä monessakin asiassa, ja olen linkkejä tänne laittanut. Onnea vaan näiden oikeudenkäynteihin..Ford Fairlane kirjoitti: Ke Marras 10, 2021 8:07 pmOsoita Dr. Martinin olevan väärässäOnyxPhoenix kirjoitti: Ke Marras 10, 2021 8:06 pm
Koko äijä kiinnostaa kuin kasa paskaa. Minkä ihmeen takia kuluttaisin aikaani häneen?![]()