Pituutesi
-
Bleddyn
- Neuvoja-Jack
Heittäisin perinteisen kateuskortin. Pienet naiset vie pidempien miehet. Kokemusta on!joey kirjoitti: Olen vain itse huomannut alle 160-senttisenä naisena, että pidemmät naiset suhtautuvat todella nuivasti, miltei väheksyen. Tietysti aluksi ajattelin, että vainoharhaisuuksissani kuvittelin kaikkien vihaavan minua, mutta minulla on jonkun verran itseni mittaisia tyttökavereita, jotka ovat todenneet aivan saman. En pysty biologiaankaan tukeutuen millään keksimään, mitä haittaa pitkille naisille olisi pienistä..Kertokaa ihmeessä, jos asiasta on heittää jotain teoriaa.
Kiikun kaakun rajalla
Puolimielet hajalla
Puolimielet hajalla
n. 170 cm. Teini-ikäisenä tunsin itseni Goljatiksi (kasvoin nopeasti ja asuin Lapissa, jossa kaikki, miehetkin, olivat minua päätä lyhyempiä) ja silloin kyllä pienikokoiset tytöt saivat aikaan jotain lohdutonta kateutta. Ei enää. Etenkin pitkät jalat ovat se, mistä saa kuulla itsetuntoa hiveleviä kommentteja. Tietysti myös pääsee halutessaan lujaa ja yläkaappeihinkin ylettyy helposti. Muutama sentti puuttuu siitä, että eteisen kattovalon vaihtaminen olisi helppoa. Ne ottaisin mielelläni lisäksi. 
165,5 cm (ja tuo puolikas sentti on tärkeä, että naisten keskipituus ylittyy
)
Mielenkiintoista rajanvetoa. Suhteellisen alhaalle vedetyt oikeastaan... Itselläni on eräs 158-senttinen kaveri (on kyllä muutenkin todella pienikokoinen), jota olen aina ajatellut olevan aivan lyhimmästä päästä, mutta joka ei tuon määritelmän mukaan olisi itse asiassa edes lyhyt
http://www.hs.fi/artikkeli/Suomalaisten ... SI1TL01m36Suomalaisten naisten keskipituus 2005 oli 165 cm, miesten 178 cm.
Lyhyyden määritelmä on sopimuskysymys. Helsingin yliopiston kansanterveystieteen laitoksen elinolotutkimuksessa raja naisilla on 157 cm ja miehillä 170 cm.
Mielenkiintoista rajanvetoa. Suhteellisen alhaalle vedetyt oikeastaan... Itselläni on eräs 158-senttinen kaveri (on kyllä muutenkin todella pienikokoinen), jota olen aina ajatellut olevan aivan lyhimmästä päästä, mutta joka ei tuon määritelmän mukaan olisi itse asiassa edes lyhyt
Good wombs hath born bad sons
-Shakespeare
-Shakespeare
- Valoviikate
- Christopher Lorenzo
- Viesti:
Johtuisiko siitä, että melkein kaikki naiset (kuten sinäkin) haluavat pitkän miehen, mutta myös melkein kaikki miehet itseään reilusti lyhyemmän naisen? Siinä tulee vähän ylijäämää... Loput porukasta joutuvat tyytymään toisiinsa ja tulee paljon "the second best" -tilanteita. Tietysti ruumiinrakenne vaikuttaa myös, pahin yhdistelmä naisilla on "itäsaksaksalainen kuulantyöntäjä", miehillä taas lyhyt ja kapeaharteinen.joey kirjoitti:Maybrickille ja ABC:lle yhteisesti: en oikeasti yhtään tiedä syytäABC kirjoitti:Mistäköhän johtuisi...?joey kirjoitti: Olen muuten huomannut myös tuon, että miehet suhtautuvat yleensä itseään pidempiin, sekä erittäin pitkiin miehiin erittäin negatiivisesti. Samoin kun naiset eivät oikein välitä pienikokoisista naisista, jostain syystä.Olen vain itse huomannut alle 160-senttisenä naisena, että pidemmät naiset suhtautuvat todella nuivasti, miltei väheksyen. Tietysti aluksi ajattelin, että vainoharhaisuuksissani kuvittelin kaikkien vihaavan minua, mutta minulla on jonkun verran itseni mittaisia tyttökavereita, jotka ovat todenneet aivan saman. En pysty biologiaankaan tukeutuen millään keksimään, mitä haittaa pitkille naisille olisi pienistä..
Kertokaa ihmeessä, jos asiasta on heittää jotain teoriaa.
Ja noista miehistä: ehkä kokevat isokokoisemmat miehet jotenkin uhkana? En tietenkään puhu kaikkien naisten puolesta, mutta tilastollisestihan pidemmät miehet ovat lyhyitä kovemmassa suosiossa. Olen itse lääpälläni jättiläiskokoisiin miehiin, ja usein heidän vähäisinkin kehaiseminen aiheuttaa muissa miehissä valtaisan vastareaktion. Ja HUOM! yleistän taas, ja puhun vain ja ainoastaan omien kokemusteni pohjalta
Itse olen niitä nopeasti kasvaneita, pituuskasvu loppui 13-vuotiaana. Silloin olin aina eri porukkaa kuin muut, eikä minua katseltu "sillä silmällä". Aikuisena itsetunto palasi, kun ymmärsin, että kaikkea ei voi saada: ainakin olen lahjakas puntiksella ja pystyn vetämään turpaan melkein ketä tahansa...
Every ship must sail a world.