Maailmanlopun skenaarioita
nostradamus ja maya-kalenterit.. täs ois vielä 4 vuotta aikaa pistää hulinaksi. mitäs tekisitte, jos aikaa tosiaan olisi jäljellä enää nuo muutama vuosi? pankista lainaa ja ulkomaille vai ystävät kokoon ja elämään kommuuniin metsän keskelle?
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Voi pahus kun en ehtinyt nähdä eilen kokonaan enkä kunnolla Ulkolinjan dokumenttia "Yhdysvaltain velkahuuma". Taitaa jenkit kaivaa omaa hautaansa, talous on romahtamassa... Älytöntä koronkiskontaa valtion siunauksella.
Ohjelmassa oli hulluja esimerkkejä talonsa menettäneistä ihmisistä, esimerkiksi eräs nainen on tilannut remonttifirmalta taloon kalliin peruskorjauksen.. kun kaikki oli tehty, tuli häätö. Talo oli näes nyt firman omaisuutta.
Niin, miltähän maailma näyttää sen jälkeen, kun Yhdysvallat suistuu lamaan? Harmittaa vain, että sotku sattuu juuri Barack Obaman selviteltäväksi.
Ohjelmassa oli hulluja esimerkkejä talonsa menettäneistä ihmisistä, esimerkiksi eräs nainen on tilannut remonttifirmalta taloon kalliin peruskorjauksen.. kun kaikki oli tehty, tuli häätö. Talo oli näes nyt firman omaisuutta.
Niin, miltähän maailma näyttää sen jälkeen, kun Yhdysvallat suistuu lamaan? Harmittaa vain, että sotku sattuu juuri Barack Obaman selviteltäväksi.
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Ha. Eikä kaadu. Demokraatit iskivät kirveensä kiveen pääehdokkaineen. Mustaihoinen ja nainen. Sitä päivää ei vielä tällä vuosisadalla tulla näkemään, että jompikumpi näistä ryhmistä tullut pääsee siellä presidentiksi.Niin, miltähän maailma näyttää sen jälkeen, kun Yhdysvallat suistuu lamaan? Harmittaa vain, että sotku sattuu juuri Barack Obaman selviteltäväksi.
Vetoja vastaanotetaan!
Ja sitten asiaan. Öljyn hinta "romahti", näin uutisoitiin. Tätä kirjoittaessa oli 123,23. Pysyn yhä kannassani, että maksaa vuoden vaihteessa 150.
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Hahah, mitenkäs meinaat olla tämän vuosisadan loppuessa hengissä tuota vetoa lunastamassa?EuroJR kirjoitti:Ha. Eikä kaadu. Demokraatit iskivät kirveensä kiveen pääehdokkaineen. Mustaihoinen ja nainen. Sitä päivää ei vielä tällä vuosisadalla tulla näkemään, että jompikumpi näistä ryhmistä tullut pääsee siellä presidentiksi.Niin, miltähän maailma näyttää sen jälkeen, kun Yhdysvallat suistuu lamaan? Harmittaa vain, että sotku sattuu juuri Barack Obaman selviteltäväksi.
Vetoja vastaanotetaan!
-kuka vaan olisi parempi kuin Bush, vaikkapa latino-amerikkalainen pyykkimuija-
-Suru on hinta, jonka maksamme rakkaudesta.-
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Hekoheko, tarkoitin seuraavaa pressaa. Jo nyt on selvää demokraattien tappio. Vetoja siis vastaanotetaan seuraavasta pressasta jenkeissä.
Mulle periaatteessa on aivan sama kuka siellä on pressana. Eihän presidentillä noinkaan mahtavassa maassa loppukädessä ole kuin kumileimasimen virka ja keulakuvana olo kansalle. Tietysti kun olen seurannut näiden vasemmistolaissympatioita omaavien risupartojen ja nenäkorurokkarien Bushin parjausta, olen alkanut kannattaa Bushia!
Mulle periaatteessa on aivan sama kuka siellä on pressana. Eihän presidentillä noinkaan mahtavassa maassa loppukädessä ole kuin kumileimasimen virka ja keulakuvana olo kansalle. Tietysti kun olen seurannut näiden vasemmistolaissympatioita omaavien risupartojen ja nenäkorurokkarien Bushin parjausta, olen alkanut kannattaa Bushia!
Eihän sitä tiedä. Voihan republikaaneille käydä kuten rva Clintonille, että aliarvioivat täysin vastuksensa, ja kusevat itse oman vaalikampanjansa ja samalla koko homman
. Mutta joo. Uskon, että republikaanit vie nämäkin vaalit kaikesta huolimatta, vaikka mieluummin näkisinkin Obaman presidentinpaikalla. Noh, katsotaan.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
into his head.
Ei taida enää löytyä ketään, joka löisi vetoa kanssasi...:EuroJR kirjoitti: Ja sitten asiaan. Öljyn hinta "romahti", näin uutisoitiin. Tätä kirjoittaessa oli 123,23. Pysyn yhä kannassani, että maksaa vuoden vaihteessa 150.
http://www.taloussanomat.fi/uutiset/200 ... /12?rss=2i
Every ship must sail a world.
Minä olen nyt idealisti ja uskon todellakin Obaman voittoon. Ihmisten tyytymättömyys nykytilanteeseen USA:ssa on ennenkokemattomissa mitoissa. Normaalit työläiset joutuvat hakemaan ruokaa soppajonosta samaan aikaan kun hallitus syytää rahaa Irakiin. Sodan vastustus kasvaa sitä mukaa kun jenkit itse kurjistuu, ja Obama on luvannut kerätä joukot pois 16kk kuluessa. McCain taas on julistanut että sotaa käydään kunnes se on voitettu. 
Toisaalta taas, jos McCain valitaan, USA:n romahtaminen jatkuu.. ei siinä muuten mitään, mutta miten se vaikuttaa muuhun maailmaan ja meihin suoraan?
Jos äänestäminen on samanlaista sotkua kuin se on ollut tähän asti, vähän tosiaan pelkään minäkin ettei potentiaaliset Obaman kannattajat viitsi vaivautua.
Muistanko nyt aivan väärin, vai saiko Al Gore aikoinaan enemmän ääniä kuin Bush, mutta ihmeellisten sekoilujen kautta Bush kuitenkin valittiin?
Jos äänestäminen on samanlaista sotkua kuin se on ollut tähän asti, vähän tosiaan pelkään minäkin ettei potentiaaliset Obaman kannattajat viitsi vaivautua.
Muistanko nyt aivan väärin, vai saiko Al Gore aikoinaan enemmän ääniä kuin Bush, mutta ihmeellisten sekoilujen kautta Bush kuitenkin valittiin?
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Arvopaperi kirjoitti:Öljypamppu: Tynnyrihinta nousee 250 taalaan
10.06.2008 12:48 - Venäläisen öljyjätti Gazpromin pääjohtaja uskoo öljyn hinnan kasvavan vielä runsaalla 100 dollarilla.
Öljyjätti Gazpromin pääjohtaja Aleksei Miller uskoo öljyn hinnan nousevan huimasti ennakoitua korkeammalle.
Millerin mukaan öljyn tynnyrihinta tulee lähitulevaisuudessa kohoamaan 250 dollariin tynnyriltä, kertoo Bloomberg.
Öljyn viimeaikainen hintaralli on herättänyt paljon spekulaatioita siitä, mihin mustan kullan hinta vielä yltää.
Viime kuussa Goldman Sachsin analyytikot ennakoivat öljyn hinnan kipuavan 150-200 dollariin tynnyriltä seuraavan parin vuoden sisällä: http://www.arvopaperi.fi/article/id=27939/.
Commerzbankin analyytikko puolestaan arvioi eilen öljyn hinnan lähtevän jyrkkään laskuun lähikuukausina, kun kysyntä laskee hinnan nousun takia voimakkaasti: http://www.arvopaperi.fi/article/id=28548/.
Eeva Ahotupa
[email protected]
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uu ... 67&ext=rssBensan hinta rikkoi uuden kipurajan
Maanantai 09.06.2008 klo 14:31 (päivitetty ma 18:24)
Investointipankeista Goldman Sachs, Merrill Lynch ja Morgan Stanley odottavat öljyn hinnan kohoavan yli 150 dollariin lähiviikkoina.
Oijoi, jopa EuroJR oli liian optimistinen
-
bluerein
Kun Jeesuksen opetuslapset kyselivät Jeesukselta että: ..."sano meille;milloin se tapahtuu ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki ? Niin Jeesus vastasi;..te saatte kuulla sotien melskeitä ja sanomia sodista; katsokaa ettette peljästy, ( Jeesus puhui tässä opetuslapsilleen) , sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu. Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
Mutta kohta näiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee ja tähdet putoilevat taivaalta ja taivaitten voimat järkkyvät." Matt.24
Silloin myös Jeesus tulee toisen kerran , mutta nyt hän tulee näkyvällä tavalla, niin että kaikki saavat hänet nähdä, ihmiselle se on mahdoton käsittää, mutta jumalalle mahdollista, myös silloin Jumala lähettää Enkelinsä jotka kokoavat ihmiset ja viimeinen tuomio alkaa, jokainen tuomitaan tekojensa mukaan. " totisesti minä sanon teill; tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat" sanoo Jumalan sana.
Mutta kohta näiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee ja tähdet putoilevat taivaalta ja taivaitten voimat järkkyvät." Matt.24
Silloin myös Jeesus tulee toisen kerran , mutta nyt hän tulee näkyvällä tavalla, niin että kaikki saavat hänet nähdä, ihmiselle se on mahdoton käsittää, mutta jumalalle mahdollista, myös silloin Jumala lähettää Enkelinsä jotka kokoavat ihmiset ja viimeinen tuomio alkaa, jokainen tuomitaan tekojensa mukaan. " totisesti minä sanon teill; tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat" sanoo Jumalan sana.
Viimeksi muokannut bluerein, Ma Marras 03, 2008 7:06 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No voi saatana(huom pienellä kirjoitettu)! Eihän maailmanlopusta voi tulla mitään, jos senkin täytyy mennä Raamatun mukaan. Mikä monopoli Raamatulla(huom isolla kirjoitettu) on maailmanloppuun? Miksi vain hyvien pitää jäädä hengailemaan keskenään? Kuka sellaista loppua edes haluaisi? Se olisi se varsinainen helvetti, niinkuin eräs heluntailainen tuttuni asiaa osuvasti kuvaili: pullossa ja naisessa ei olisi reikää.