Ranskassa tutkitaan presidentinpalatsissa tapahtunutta raiskausta

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
palokirves
Axel Foley

Ranskassa tutkitaan presidentinpalatsissa tapahtunutta raiskausta

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Ranskassa tutkitaan presidentinpalatsissa tapahtunutta raiskausta – palatsin miessotilaan epäillään raiskanneen naiskollegansa

Ranskassa syyttäjät ovat käynnistäneet tutkinnan epäillystä raiskauksesta, joka tapahtui presidentin virka-asunnossa Elysee-palatsissa. Asiasta kertoo tutkintalähde uutistoimisto AFP:lle.

Tapauksesta ensin kertoneen Liberation-lehden mukaan miessotilaan epäillään raiskanneen naispuolisen kollegansa kenraalin lähtöseremonian jälkeen heinäkuussa. Epäiltyä vastaan ei ole vielä nostettu syytettä.

Liberationin mukaan epäilty ja uhri työskentelivät korkean turvaluokituksen tehtävissä Elysee-palatsissa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ran ... #gs.fp1x9q
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 9:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)

Re: Ranskassa tutkitaan presidentinpalatsissa tapahtunutta raiskausta

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

Hieno lehti tuo Liberation,pikkaisen kuin UMV täälläpäässä. Totuudet tulee julki auktoritäättejä kaihtamatta,respect. :wink:

Tarinan täytyy olla tosi koska MTV uutiset tämän kertoivat.
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti
Feliza
Lauri Hanhivaara

Viesti Kirjoittaja Feliza »

Ai Sikakoira tuntee Ranskan lehdistöä?
Itselleni - kumma kyllä - tuli mieleen marokkolainen tai tunisialainen, joka antoi lemmelleen vallan.
Ranska on menetetty.
"Halal on niinku jotain, ei sikaa"

Näyttäkää minulle maa, joka on kehittyvä, rikas, puhdas, turvallinen ja vapaa.
Ja jossa on musta tai värillinen kansa.
- ei sellaista ole. Miksi?
Mutta tänne tekee mieli tulla.
palokirves
Axel Foley

sikakoira kirjoitti: Pe Marras 12, 2021 11:55 pm Hieno lehti tuo Liberation,pikkaisen kuin UMV täälläpäässä. Totuudet tulee julki auktoritäättejä kaihtamatta,respect. :wink:

Tarinan täytyy olla tosi koska MTV uutiset tämän kertoivat.
Sinäkin tunnustat, että UMV on ryssien punikkilehti. Hienoa, totuus tekee vapaaksi. Tallennatko tämänkin viestin ja toimitat Kremliin, kiitos.
Even Steven kirjoitti: Ke Maalis 01, 2023 9:54 pm Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija

Viesti Kirjoittaja poikani »

Feliza kirjoitti: La Marras 13, 2021 1:32 am Itselleni - kumma kyllä - tuli mieleen marokkolainen tai tunisialainen, joka antoi lemmelleen vallan.
Sama täällä.

Uutisen mukaan sotilaat olivat ryypänneet palatsissa, sääntöjen vastaisesti. Olikohan oikeauskoinen jäänyt heimonsa tapojen mukaisesti odottamaan, että nainen humaltuu raiskauskuntoon, itse vain kivennäisvettä juoden?
Feliza kirjoitti: La Marras 13, 2021 1:32 amRanska on menetetty.
Näin o.
????? ?? ??????.
Sivustahuutelija
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Sivustahuutelija »

Feliza kirjoitti: La Marras 13, 2021 1:32 am Ai Sikakoira tuntee Ranskan lehdistöä?
Itselleni - kumma kyllä - tuli mieleen marokkolainen tai tunisialainen, joka antoi lemmelleen vallan.
Ranska on menetetty.
Voihan se olla Algerialainenkin
jotunheimen
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja jotunheimen »

Normimenoa eliitin palatseissa, nyt vain julkaistiin koska tekijänä miltei normi kansalainen. Itse pääjehu nyt ei voi kyseessä olla jo senkin takia, että uhrina nainen.
@veitera has blocked you
Lakalaka
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja Lakalaka »

Näinhän se on, eliitti on todella sairasta porukkaa. Todisteita löytyy pilvinpimein jos jaksaa asioita tutkia, esimerkkinä nyt vaikka noi katolilaiset. Paholaisia kaikki!
palokirves
Axel Foley

jotunheimen kirjoitti: La Marras 13, 2021 12:22 pm Normimenoa eliitin palatseissa, nyt vain julkaistiin koska tekijänä miltei normi kansalainen. Itse pääjehu nyt ei voi kyseessä olla jo senkin takia, että uhrina nainen.
Epäiltyhän on joku haalaritason punikki.
Vastaa Viestiin