Hyi sinua !Nice shirt kirjoitti: Ma Marras 15, 2021 4:59 pmMeillä miehillä on helpompaa. Tuoppi takin alle, kannatellaan pohjasta ja kohti veskiä. Wc:n lattialle tuoppi. On vain varottava ettei kusi roisku tuoppiinMarja kirjoitti: Ma Marras 15, 2021 4:51 pmEi aina yksinkertaista jos kukaan ystävä/tuttu ei jää vahtimaan juomaa (tai yksin) pissa-hätä tai tupakan-himo voi yllättää eikä röökikoppiin tai veskiin yleensää juomaa saa ottaa mukaan tai kaljupäinen möykky-poke tulee naisten-veskiinkin mölyämään. itse jätän juomani tiskin taakse mistä baari-mikko tai pirkko antaa sitten takaisin.Nice shirt kirjoitti: Ma Marras 15, 2021 4:10 pm Lasi juodaan joko pöydässä tyhjäksi tai odetaan mukaan vessaan. Ei kai kukaan nykyään enää jätä lasia vartioimatta? Raflat täynnä kaikenmaailman hörhöjä varsinkin kesäisin. Talvikelit ajaa hörhöt vähemmäksi talvisin.![]()
Turun ravintoloissa huumattu useita – poliisi pyytää vihjeitä
Re: Turun ravintoloissa huumattu useita – poliisi pyytää vihjeitä
Aika paljon pitäisi maksaa että noihin menisi, parempaakin tekemistä sentään, eikä kemalit vituta 
Neuvostoliitto
1922-2022
-
Nice shirt
- Jessica Fletcher
Marja kirjoitti: Ma Marras 15, 2021 8:41 pmHyi sinua !Nice shirt kirjoitti: Ma Marras 15, 2021 4:59 pmMeillä miehillä on helpompaa. Tuoppi takin alle, kannatellaan pohjasta ja kohti veskiä. Wc:n lattialle tuoppi. On vain varottava ettei kusi roisku tuoppiinMarja kirjoitti: Ma Marras 15, 2021 4:51 pm
Ei aina yksinkertaista jos kukaan ystävä/tuttu ei jää vahtimaan juomaa (tai yksin) pissa-hätä tai tupakan-himo voi yllättää eikä röökikoppiin tai veskiin yleensää juomaa saa ottaa mukaan tai kaljupäinen möykky-poke tulee naisten-veskiinkin mölyämään. itse jätän juomani tiskin taakse mistä baari-mikko tai pirkko antaa sitten takaisin.![]()
![]()
Naantalissa paistaa aurinko sinnekin, mihin se ei muilla paista!
Sanoisin että sen näkee melkeinpä ympärilleen katsomalla, että kannattaako jäädä vai poistua.Tuhkala kirjoitti: Ma Marras 15, 2021 8:16 pm Lisätietoja näistä kuppiloista? Itse en tuota yöelämää niin tunne, vaikka sinne joskus eksynkin.
Olin kerran kauan kauan sitten Kristiinankadulla eräässä näistä taatuista mömmöä lasiin -yökerhoista. Olin juonut varsin vähän ja tanssin lasini vieressä tanssilattialla, ystävät minne lie kadonneina.
Virolaisesta mieskaksikosta toinen alkoi virittää kanssani juttua ja toinen vaivihkaa tipautti lasiini jotain. Olin kuin en olisi huomannutkaan. Juttelin vaan iloisesti ja olin jatkuvasti aikeissa hörpätä lasista mutta aina tuli muka jotain sanottavaa ja laskinkin lasin takaisin. Huomasin miten kaverit alkoivat tuskastua ja hermostua, ja pelasin samaa peliä niin pitkään kuin jaksoivat siinä kärkkyä. Lopulta syntyi kiivas vironkielinen keskustelu ja tyypit poistuivat paikalta.
Kiusa se on pienikin kiusa.
- H.Moilanen
- Ainesta Watsoniksi
Just näin. Olen harrastanut samaa juoma huulille -leikkiä, mutta aina tuttujen ihmisten kanssa. Lopulta päätin, että pitäköön p@skat baari-iltansa. Ei kannata luottaa edes ystäviin aina...
Etsivän Keskuspoliisin mukaan Suomeen jääneet emigrantit olivat poliittisesti epäluotettavia. Lisäksi monet olivat juutalaisia, joita Etsivä Keskuspoliisi luonnehti lausunnoissaan ”epämieluisiksi henkilöiksi”.
Aiheesta lisää täällä.
Aiheesta lisää täällä.
- Järki Käteinen
- Remington Steele
Juuri näin !ReissuLasse kirjoitti: Ma Marras 15, 2021 5:15 pm Paras on silti kunnon pohjat, tulee halvemmaksikin.
Jotain hyvää sentään "vanhaksi" tulemisessa, kun ei jaksa nuo 20-vuotiaiden monikulttuuriset limudiskot oikein kiinnostaa ja kun tätä kulttuurinrikastumis-uutisointia seuraa, niin onnea vaan teille jotka tätä halusitte.
-
sikafleksi
- Hercule Poirotin viikset
No mulla on _ystäviä_ vain pari ja kyllä mä heihin luotan jotta voin juomani heille jättää. Sen verran kaikenlaisia piirejä itsekin tunnen, että tiedän kyllä onko ystäväni niissä vai ei. Jos ystävältä saa juomaansa ylimääräistä, ei silloin kyseessä ole mikään luotettava ystävä. Jos liikkuu piireissä missä tällaista tapahtuu, kerjää itse ongelmia.H.Moilanen kirjoitti: Ma Marras 15, 2021 6:55 pmTämä on siinä mielessä hankala vaihtoehto, että osaavathan ne ystävätkin. Ne kerrat, kun olen saanut juomiin ylimääräisiä aineita, ovat aina olleet "ystävien" tekosia. Eivät kuitenkaan hyväpäiväntuttujen.sikafleksi kirjoitti: Ma Marras 15, 2021 5:26 pm Juoman jätän myös tarvittaessa ystävälle, mutten edes millekään hyvänpäiväntutulle.
Sehän on nimittäin vanha juttu tietyissä piireissä, että potentiaalisten uhrien tai jengiin pakolla rekrytoitavien seuraan soluttaudutaan ja stalkkaus-väsytys-alistus-pakkorekrytoiminen voi kestää joskus jopa useamman vuoden. Aika monissa oikeusjutuissakin setvitään entisten ystävien, puolisoiden, työkavereiden, sukulaisten ja perheenjäsenten välisiä riitoja.
Paras ratkaisu on jättää menemättä baareihin. Suurin osa Suomen baareista ja yökerhoissa on rikollisten omistamia, joten samalla välttyy tukemasta niitä saastoja.
Näitähän tapahtu aikoinaan enemmänkin, sit tuntu et katos kokonaan noi tyrmäystippa yms. perseilyt ja taas tullu takas. Melkein vois vetää vetoa et joku katkeroitunut mieslapsi asialla, tai sit taparikollinen eipä niillä paljoa eroa ole tosin.
- Oikeus ennen kaikkea
- James Bond (Daniel Graig)
Turkulaisravintoloita koskeva tutkinta paisuu – lisää huumausten uhreja ilmoittautunut
Poliisi on saanut useita vihjeitä silminnäkijöiltä.
Poliisi ei vielä ota kantaa siihen, liittyvätkö tapaukset toisiinsa ja onko asialla ollut sama tekijä. Poliisilla ei ole myöskään vielä tietoa, mitä uhrien huumaamiseen käytetty aine on.
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000008411063.html
Poliisi on saanut useita vihjeitä silminnäkijöiltä.
Poliisi ei vielä ota kantaa siihen, liittyvätkö tapaukset toisiinsa ja onko asialla ollut sama tekijä. Poliisilla ei ole myöskään vielä tietoa, mitä uhrien huumaamiseen käytetty aine on.
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000008411063.html