Meitsi70 kirjoitti: Ke Marras 24, 2021 12:38 amVäärinMeni kirjoitti: Ti Marras 23, 2021 11:14 pmEi ole kukaan kavereistani sairaalasta, hyvä valehtelun yritys jälleenSamira kirjoitti: Ti Marras 23, 2021 11:12 pm ]
Samanlaisella uhmakkaalla asenteella varustettuja kanssaveljiäsi on sairaalat täynnänsä.
Kyllä se nöyryys sieltä lopulta löytyy, sairaalapedissä ei rokotekriittisiä paljon liene.sieltä löytyy mamut / läskit, jotka muutenkin olisivat siellä. Höpsö, etkö oikein ymmärrä. Lääkeyhtiö kusettaa teitä monta vuosikymmentä ja tuhoaa läheistenne elämiä ja silti luotatte heihin ? Mitä vittua ?
Alempaan : ei huhhuh sä olet pihalla.
Jos mä kauppaisin sulle myrkkyjä mihin sun läheises kuolee, ostaisitko viellä vittu uudestaan samaa kamaa itelles? HERÄTYS. MIKSI TUET VALEHTELEVAA SUURYRITYSTÄ? KERRO MINULLE Ostat volkkarin, koska se menee päästöistä läpi ja on halpa. Otat rokotteen ku se on ilmanen ja helppo tapa päästä baarin. HELPPO ELÄMÄ, RIKAS ISÄ JA KOIRAAA. Hyväksynnänhuoraaja. Olet niin vitun laiska, ettet jaksa omilla aivoilla enää edes ajatella vaan hyppäät siihen porukkaan missä eniten populaa. Huoraaa![]()
No asiaan; argumentointisi kaveripiirisi sairastumattomuudesta ei merkitse isossa kuvassa mitään. Suomessa on vahvistettuja tartuntoja ~3% populaatiosta, joten isolla osalla suomalaista ei ole sairastuneita tuttuja tai kavereita.
Olisi kiva kuulla myös perustelusi millä tavalla nämä mainitsemasi suuryritykset sinulle ovat valehdelleet ja mitä myrkyllistä koronarokotteissa on? Millä tavalla nämä lääkeyhtiöt ovat kusettaneet vuosikymmeniä?
Äläkä ulise vastauksessasi kuin kiukutteleva teini, vaan yritä perustella se ja laita jotain todisteita sanojesi tueksi.
Luulen, että olet kuitenkin suomalainen, joten oletan, että olet saanut kansallisen rokotusohjelman mukaiset rokotukset.
Kansallinen rokotusohjelma Suomessa
Onko kenties tuttuja yrityksiä valmistajina? Onko nämäkin myrkkypiikkejä? Oliko tiedossa kaikki haittavaikutukset ennen kuin meni piikki lihaan
Jos jopa huimat 3% populaatiosta on mielestäsi sairastanut taudin, on siinä tarpeeksi hyvä syy olla ottamatta rokote. Vastaa kysymykseen miksi tuet valehtelevaa suuryritystä? Luuletko, että tämä johtaa hyviin asioihin? En kirjoita enää lääketeollisuudesta tähän, mutta tuolta yleempää voit lukea vaikka wikipedia linkkien takaa kuinka sinulle ollaan valehdeltu. Koronarokotetta ei hyväkuntoinen tarvitse, myrkyllisyydestä en tiedä, mutta aiheuttaa sydänvaivoja jne. ei kuulosta hyvältä. Lääkeyhtiöt ovat TAHALLEEN HARHAANJOHTAVASTI MARKKINOINEET TUOTTEITA sanon tämän nyt tuhanteen kertaan. Joten miksi olisin tekemisissä tälläisten psykopaattien kanssa? Sinä et pysty kumoamaan yhtäkään väitettäni ja väität että minä olen se uliseva teini. vastaappa nyt kysymyksiin. Eipä näy Pfizeriä eikä Astra Zenecaa tuolla listallasi joten mitä vittua siellä mussutat.
Lääkeyhtiöt ovat kuin jumalia teille, mitä ihmettä tekisittekään ilman lääkkeitä? Herranjestas tämä touhu menee sairaaksi. Aina 10 rokoterakastajaa kimpussa . TAHALLINEN KULUTTAJAN HARJAANJOHTAMINEN LÄÄKKEEN MARKKINOINNISSA (SSRI Syynä kouluampumisiin, opioidit, astmalääkkeet jne, kaikki tietää mistä puhun ) ON TEILLE OK JA RAKENATTE TÄLLÄ TAVOIN HYVINVOINTIYHTEISKUNTAA
Höpöhöpö väitteitä tukeutuen mukautettuihin tilastoihin, ei mitään konkreettista näyttöä. Onko viruksen pelko laittanut pollanne sekaisin vaiko rokote? Siinä vasta kysymys. Suomen uudet hävittäjät tekivät tehtävänsä.
Päivän huomio : Rokotetut tarvitsevat lääkkeitä muutenkin jokapäiväisessä elämässään. Itse en moisesta tiedä, kun ei ole lääkkeitä koskaan tarvinnut. Kumma juttu, mistäköhän johtuisi
Kuolemanpelko, se se on millä teitä ohjataan
WW4: Big Pharma ja niiden lampaat vs. ihmiset