agatonsax kirjoitti: Ke Marras 24, 2021 3:05 pm
PAlle
No usko mitä uskot vaikka hamaan tappiin asti mutta vaihda kanavaa jos ei tämä lanka kiinnosta

Sunhan piti olla huumor miehii ku heittelet täällä itsekin noita tonnin seteli vitsejä? Täällä keskustellaan vaihtoehdoista mitä Antille olisi voinut tapahtua, koska ruumista ei 15 vuoteen ole vielä löytynyt. Poliisin teorian nyt kaikki tietää (etenkin sinä), mutta eipä ole tulosta etsinnöistä huolimatta syntynyt. Jos ja kun ruumis sieltä erämaasta sattuu löytymään, niin tämän langan voi sulkea ja homma ok. Siihen asti täällä jatkuu keskustelut ja asian tutkinta kaikkine huhuineen, juoruineen ja vaihtoehtoteorioineen miellytti se sinua tai ei! Kerroppas Persearska miksi sinä roikut niin hanakasti täällä kun sinun intressisi kovasti kiinnostaa lukijoita? Puuttua ja sotkea asian tutkintaa.? Olet kyllä tehnyt kantasi kovasti selville ja kaikki tietävät sen mutta edelleen täällä roikut hokemassa noita samoja naurettavia poliisiteorioitasi. Sotket vielä kaverisi Timon velat aiheeseen?? Häpeä!
Kuka on timo ja mitkä vitun velat.
Et sinä kyllä ole terve ihminen, menkoilla ei enää voi kuitat kun jatkunut jo sekoilu viikkoja.
Jauhat samaa mitä ketjun alussa on jo kerrottu ja silti antin löytyminen ei ole sen lähempänä kuin 2007.
Mikään muu linja ei käy, tappo se on ja piste.
Minä muutan mielipiteen välittömästi kun aihetta ilmenee.
Mitään uutta et ole tuonut esille mikä auttaisi edes millään lailla epäilemään henkirikosta.
Jos käyt paskalla ja käytät pyyhkimiseen yhtä arkkia josta sormi menee läpi, laitatko seuraavalla kerralla vähintään kaksi vai jatkatko yhden käyttöä?
Ei sinua voi kyllä mitenkään päin kutsua edes hiekkalaatikkodekkariksi kun kaikki kaivamasi tieto löytyy jo täältä tai googlella jos tarvetta.
Erimieltä kanssasi olevat kuittaat hassun leikkisästi hymiöillä joita suollat aikuiseksi hivenen liikaa ja sitä paitsi ylläpito potkii pois jos näkee tarvetta, et sinä enkä ole kyllä menossa itsekkään.
Siksi olen vähän eri mieltä ja myöskin siks, että kaltaistesi hiekkalaatikkodekkarreiden innoittamana jää useasti katsomatta ympärilleen voisiko olla toinenkin mahdollisuus mitä on tapahtunut.
Tuon edelleenkin esille ajatuksen, miksi ainoastaan yksi ihminen on noussut todistetusti taivaaseen maapallolta parissa tuhannessa vuodessa jossa nykyään on n.7 miljardia ihmistä ja näistä siihen uskoo, sanotaan reilusti
Elä esitä enää minulle kysymyksiä olen vastannut samoihin jo useasti.
Sanoisinko näin hassun leikkisästi hommaa apua ongelmiisi, olet minulle ilmaa.