Mielialalääkkeet

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
Huru
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Huru »

Jaa. Rimma, sä tartuit mun kommenttin, joten vastaan vain siihen (ja ehkä niille muillekin...)
Olen ollut erittäin pahasti masentunut tyyppi n. -83 alkaen, kuitenkin kävin töissä, mutta siinä on n. 3 vuoden ajanjakso, mistä en oikeastaan muista mitään = töiden jälkeen kännäämään ja sen jälkeen töihin.
Sitten, kas kummaa, sairastuin ihan oikeasti (tai DIAGNOOSI löytyi!!) v. -90 ja sen sen jälkeen olin tyystin sumussa 3 VUOTTA!
Mä oon TÄLLÄ hetkellä aika tyytyväinen, siihen, että silloin 90-luvun alussa pääsin ihan noin mielenterveystston terapiaan. Joka tosin loppui siihen, että lääkäri lähti jonnekin koulutukseen, mutta jatkui taas tällä vuosituhannella...Sen takia, että jouduin perkeleelliseen jamaan narsistisen persoonallisuushäiriö-tyypin kanssa. No jaahas, nyt olen kusessa lääke-ja viinariippuvaisen kanssa...Jotkut ihmiset ei vaan ikinä opi :roll:
Huru
Nikke Knatterton

Ja. Ihan tohon otsikkoon viitaten, olen syönyt aikoinaan Pertriptyliä ja Imovanea, jotka muuttivat persoonallisuuden ja aiheuttivat riippuvuuden.
Nykyisin on varalla Zoloft ( no niinno joo, ei tehoa hetkessä!) ja Doxal, mikä ainakin nukuttaa.
Mun mielestä ne lääkkeet EI vaan auta, ellei selvitä juttuja, mitkä aiheuttaa ahdistukset, pahat olot, paniikit jne. Ja tää on edelleen mun milipide. Mies tällä hetkellä toista viikkoa "kuntoutuksessa" viina- ja lääkeriippuvuuden takia.
loneliness
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja loneliness »

Tsemppiä huru vieroitukseen!
Viimeksi muokannut loneliness, La Marras 08, 2008 2:18 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Huru
Nikke Knatterton

Tackar, tackar, paitsi et mä en oo se vieroitettava, enää! :D
loneliness
Jessica Fletcher

riippuvuudesta selvinneet o badassei...itekin voisin yrittää juomista vähentää...vaikkakin "vain" 2 krt viikos kännään.
Huru
Nikke Knatterton

Niinpä, niinpä...kun juominen aiheuttaa masennusta ja juomattomuus samaten...
Meni muuten äsken noi palstat jotenkin sekaisin, tai viestit... :o
loneliness
Jessica Fletcher

kun juo niin tulee morkkis ja jos ei juo vkonloppuna niin on olo että jostain on jäänyt paitsi. vaikee päätös. jos tissuttelee niin tulee morkkis ja jos vetää perseet ni hirvee masis ja krapulapainajaiset iskee...mitä siinä sitten tekis
Huru
Nikke Knatterton

Mitäs jos eläis? :D
loneliness
Jessica Fletcher

niinpä, mitä sitä sitten tekis kun eläis, kun ei oo naista, eikä perhettä vielä yms, on tuo tölkki vaan seurana. elämän valintoja. kyllä joku mimmi kummasti tois virikettä, kuhan ei ois mikää deekumimmi.
Huru
Nikke Knatterton

No miten sä voit vinkuu jotain -ei-deekumimmiä, jos sä ite vedät lärvit 2/krt/viikko?
loneliness
Jessica Fletcher

sellanen rauhottais ku ois virikettä, ois tekemistä niin ei jois niin paljo
Huru
Nikke Knatterton

Eikä, mä tarkotin ELÄMÄÄ, se on jokaisella ja se yks ainoa! Sitä ei todellakaan kannata haaskata pikkujuttujen miettimiseen! Ne "jutut" selviää ihan oikeesti, sitten kun ikääkin tulee lisää, sanoo nimim. "kokemus" :D
loneliness
Jessica Fletcher

no toivottavasti selviää, 25 mittaris ja elämä hakusessa :D
Huru
Nikke Knatterton

No tottakai selviää! Sulla on ihan oikeesti elämä edessä! Herranenaika, vaikka se kuulostaa pahalta, mulla oli lekuri ,joka otti mua 30-vuotiaana olasta ja sanoi: Me hoidamme teitä seuraavat 30 vuotta! Silloin ajattelin, että saatanan hullu, kun ei tajua sitä tilannetta missä olin ja vajaat 10 vuotta myöhemmin luin sen lekurin kuolinilmoituksen...Tuntui jotenkin pettymykseltä....
No oikkesti, ei tää elämä niin paskaa ole, on huonoja ja hyviä aikoja :o
loneliness
Jessica Fletcher

kiitos rohkaisevista sanoista!annapas mulle noin kokemuksen äänellä jotain vinkkiä miten vähentää tätä juomista. vaikka se on "vain" kaksi kertaa viikossa niin alkaa ottamaan pannuun pikkuhiljaa.joskus voisi jotain mielekkäämpää keksiä.

miten itse pääsit pahasta tavasta eroon?
Vastaa Viestiin