Mikä ärsyttää tänään?
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Nii-in... Just ollu pari vk. hyvät ilmat, sitten vähän viilenee niin alkaa vinkuminen, että sais vähän lämmetä...Loka kirjoitti:^Meilläpäin oli aamulla +6 astetta. Himppasen tympii kun taas on kylymä. Ja viikon päästä juhannus, saisi vähän lämmetä prkle.
Varmastikkin lämpeää, mutta ottaa muutaman päivän...
Ja juhannukseen on liki 2vk. aikaa...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Mä olin ollut koko elämä kun olin asunut Tshekissa aurinko-palvoja, en tykä talvesta olenkaan, ei kylmyydesta- mulle sopiva sää on 27astetta plussa. Kyllä mä haluan muutaa pohjoisesta pois, tää pitkä talvi ja kylmyys ärsyttää kovasti, koko talvi olin odottanut että vihdoin tulee kesä- ja mä haluan oikea intiaani-kesä, kuuma aamusta iltaan.
Ei löydy Suomesta kyllä tuollaista ilmastoaTirskis kirjoitti:Mä olin ollut koko elämä kun olin asunut Tshekissa aurinko-palvoja, en tykä talvesta olenkaan, ei kylmyydesta- mulle sopiva sää on 27astetta plussa. Kyllä mä haluan muutaa pohjoisesta pois, tää pitkä talvi ja kylmyys ärsyttää kovasti, koko talvi olin odottanut että vihdoin tulee kesä- ja mä haluan oikea intiaani-kesä, kuuma aamusta iltaan.
kämpässä on ollut jo pari viikkoa 28 astetta lämmintä, eikä viilene edes yöllä. nukkuminen on täyttä tuskaa. läpivetoa en saa yksiössä aikaiseksi.. kylpyhuone on ainoa viileämpi paikka, mutta sinne ei mahdu nukkumaan ellei käperry vessanpöntön ympärille kerälle
p.s. mistä tulee noi pienet kukkakärpäset?? onko mun kämppä tosiaan niin paskanen vai onko muillakin sama ongelma
p.s. mistä tulee noi pienet kukkakärpäset?? onko mun kämppä tosiaan niin paskanen vai onko muillakin sama ongelma
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
Kyllä, otin selvää, mutta en uskonut että täällä on niin kylmää ja kesälläkin. Prahassa voi olla monta kuukauta yli 30 astetta, ja oli jopa lähes 40, mitä on jo hirveä- koska siellä ei ole mitään metsä, ja kun talot kuumenevat, se on vasta jotain- se on jo paljon. Mulle riitää ne 25-27 astetta ja olen iloinen.joey kirjoitti:Ei löydy Suomesta kyllä tuollaista ilmastoaTirskis kirjoitti:Mä olin ollut koko elämä kun olin asunut Tshekissa aurinko-palvoja, en tykä talvesta olenkaan, ei kylmyydesta- mulle sopiva sää on 27astetta plussa. Kyllä mä haluan muutaa pohjoisesta pois, tää pitkä talvi ja kylmyys ärsyttää kovasti, koko talvi olin odottanut että vihdoin tulee kesä- ja mä haluan oikea intiaani-kesä, kuuma aamusta iltaan.Otitko Suomen sääolosuhteista mitään selvää etukäteen?
-
loneliness
- Jessica Fletcher
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Pitäisikö tuo ymmärtää niin, että se peli on suunnattu vain hieman...yksinkertaisille?loneliness kirjoitti:Hehe kalessin, onhan jalkapallo vähän yliarvostettu laji, mutta se johtuu siitä, kun sitä voi pelata missä vaan ja tarvii vaan pallon. Hollanti - Italia silti pitää katsoa, hyvii pelejä tulossa.
Ärsyttää luku 54. Olisi mieluummin vaikka 1.
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
-
loneliness
- Jessica Fletcher