Ei ole pelkkiä puheita tai vitsi tekijöiltä on takavarikoitu suuri määrä räjähdysaineita ja kymmeniä aseita ja ammuksia.Jazzermasser kirjoitti: La Joulu 04, 2021 6:01 pm Mä vähän feikkaan että tää skene on vaan näitten tyyppien typerä vitsi...! Ei ole mitään oikeesti ollut edes suunnitteilla vaan höpötetty netissä ja kaikessa jonnin joutavaa paskaa ja sit poliisi tästä hommasta veti johto päätöksen et nyt jossain jysähtäis...Mä oon sitä mieltä että jätkillä vaan meni jutut pikkasen ylis...(toivottavasti näin)
Täällä on kuvaakin takavarikoiduista räjähteistä ja aseista:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008452585.html
Persuissahan on poliitikkoja, jotka vakuuttivat, että "kaikki muslimit eivät ole terroristeja, mutta kaikki terroristit ovat muslimeita". Nämä terroristit, jotka ovat valmistautuneet aseilla ja räjähteillä olivat kaikki valkoihoisia. Oli ihan silkkaa tuuria, että nämä viisi jäivät kiinni ennen kuin ehtivät tappaa mahdollisesti suuren määrän ihmisiä, koska nämä jäivät kiinni pelkästään sen takia, että yksi tekijöistä oli tallentanut puhelimeensa terrorismiin viittaavia keskusteluita ja tekijä oli jäänyt kiinni pahoinpitely rikoksen yhteydessä baari illan jälkeen ja poliisi oli tehnyt puhelimeen laite etsinnän ja löytänyt keskustelut. Tämän takia poliisi alkoi tehdä lisäselvityksiä ja koko kopla jäi kiinni. Nämä eivät olleet missään SUPON tai KRP seurannassa entuudestaan.