Vuokranantajat määrättiin maksamaan hyvityksiä sateenkaariparille sekä suomalais-irakilaiselle pariskunnalle

Tähän osioon onnettomuudet ja muu rikoksiin liittyvä keskustelu.
jmit
Vic Mackey
Viestit: 1929
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 2:55 pm

Re: Vuokranantajat määrättiin maksamaan hyvityksiä sateenkaariparille sekä suomalais-irakilaiselle pariskunnalle

Viesti Kirjoittaja jmit »

No nyt on odotettavissa, että kymmenet tuhannet suomalaiset miehet saavat korvauksia syrjinnästä, kun vuokranantajat preferoivat naisia. :) Jostain kumman syystä on pieni kutina, että yhdenvertaisuus ei koske kantasuomalaisia heteromiehiä. He voivat mennä pakkaseen ja miettiä etuoikeuksiaan jäätyessään bussipysäkille.
Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Vuokranantajat määrättiin maksamaan hyvityksiä sateenkaariparille sekä suomalais-irakilaiselle pariskunnalle

Viesti Kirjoittaja poikani »

jmit kirjoitti: Pe Joulu 10, 2021 5:52 pm No nyt on odotettavissa, että kymmenet tuhannet suomalaiset miehet saavat korvauksia syrjinnästä, kun vuokranantajat preferoivat naisia. :) Jostain kumman syystä on pieni kutina, että yhdenvertaisuus ei koske kantasuomalaisia heteromiehiä. He voivat mennä pakkaseen ja miettiä etuoikeuksiaan jäätyessään bussipysäkille.
Hyvin sanottu!
????? ?? ??????.
Marja
Martin Beck
Viestit: 759
Liittynyt: To Tammi 24, 2019 7:45 pm

Re: Vuokranantajat määrättiin maksamaan hyvityksiä sateenkaariparille sekä suomalais-irakilaiselle pariskunnalle

Viesti Kirjoittaja Marja »

poikani kirjoitti: To Joulu 09, 2021 8:36 pm Ja höpsis .se riippuu minkälainen sopimus tehty vuokralaisen kanssa.
Mitä tarkoitat?
[/quote]

Tarkointain sitä että ,kun vuokralaisen kanssa tehdään Sopimus niin hän yksiin asuu , tupakkaa ei poltella sisällä eikä parveekkeella kun minä Olen määritellyt sopimuksen .
Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Vuokranantajat määrättiin maksamaan hyvityksiä sateenkaariparille sekä suomalais-irakilaiselle pariskunnalle

Viesti Kirjoittaja poikani »

Marja kirjoitti: La Joulu 11, 2021 12:35 am
poikani kirjoitti: To Joulu 09, 2021 8:36 pm
Marja kirjoitti: To Joulu 09, 2021 8:28 pm Ja höpsis .se riippuu minkälainen sopimus tehty vuokralaisen kanssa.
Mitä tarkoitat?
Tarkointain sitä että ,kun vuokralaisen kanssa tehdään Sopimus niin hän yksiin asuu , tupakkaa ei poltella sisällä eikä parveekkeella kun minä Olen määritellyt sopimuksen .
En ole ikinä kuullut sellaisesta sopimuksesta, joka estäisi esimerkiksi kaksioon yksin muuttavaa ihmistä tuomasta myöhemmin avo- tai aviopuolison samaan asuntoon. Tietysti siitä pitää sitten ilmoittaa esimerkiksi veden käytön vuoksi. Ehkä sellaisiakin sopimuksia on, mutta ne lienevät äärimmäisen harvinaisia.
????? ?? ??????.
Kummisetä
Jessica Fletcher
Viestit: 3279
Liittynyt: Ma Joulu 16, 2019 4:52 pm

Re: Vuokranantajat määrättiin maksamaan hyvityksiä sateenkaariparille sekä suomalais-irakilaiselle pariskunnalle

Viesti Kirjoittaja Kummisetä »

Eli jos laitan kämpän vuokrattavaksi nettiin, tulee 25 kiinnostunutta joista jokainen haluaa vuokrata sen ja 24 jää ilman. Joudunko maksamaan pari donaa jokaiselle kuka minkäkin syyn keksiikään kun eivät saaneet kämppää?
Kyllähän se jumalauta on niin että minä päätän kuka minun omistamaani asuntoon tulee vuokralaiseksi eikä siihen ole kenelläkään muulla mitään sanomista.
Knobster:
Äläs nyt sössötä. Tässäkihän äiti on kai siis näitä seonneita "persuuntuneeita" hörhöpuolueissa pyöriviä kristallihippejä. Ja tämä ilmiöhän on Persujen siittämää sekasikiötä. En tosin tiedä paljonko tämä vaikutti itse kuolemaan.
satakunta
Harjunpää
Viestit: 299
Liittynyt: Ke Loka 27, 2021 10:27 am

Re: Vuokranantajat määrättiin maksamaan hyvityksiä sateenkaariparille sekä suomalais-irakilaiselle pariskunnalle

Viesti Kirjoittaja satakunta »

Kummisetä kirjoitti: La Joulu 11, 2021 12:42 am Eli jos laitan kämpän vuokrattavaksi nettiin, tulee 25 kiinnostunutta joista jokainen haluaa vuokrata sen ja 24 jää ilman. Joudunko maksamaan pari donaa jokaiselle kuka minkäkin syyn keksiikään kun eivät saaneet kämppää?
Kyllähän se jumalauta on niin että minä päätän kuka minun omistamaani asuntoon tulee vuokralaiseksi eikä siihen ole kenelläkään muulla mitään sanomista.
Juurikin näin. Ja helpolla lisäyksellä saat niin ettei valaan uusi pojufrendi muuta omine lupineen siihen asuntoosi.
Vuokranantajien keskusliitossa suosittelevat tuota lisäystä nykyään oletuksena.
Jeebutnoubat
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 98
Liittynyt: Su Heinä 19, 2020 9:40 pm

Re: Vuokranantajat määrättiin maksamaan hyvityksiä sateenkaariparille sekä suomalais-irakilaiselle pariskunnalle

Viesti Kirjoittaja Jeebutnoubat »

Kummisetä kirjoitti: La Joulu 11, 2021 12:42 am Eli jos laitan kämpän vuokrattavaksi nettiin, tulee 25 kiinnostunutta joista jokainen haluaa vuokrata sen ja 24 jää ilman. Joudunko maksamaan pari donaa jokaiselle kuka minkäkin syyn keksiikään kun eivät saaneet kämppää?
Kyllähän se jumalauta on niin että minä päätän kuka minun omistamaani asuntoon tulee vuokralaiseksi eikä siihen ole kenelläkään muulla mitään sanomista.
Niin päätät, kunhan syynä ei ole se että hakija on neekeri tai arabi.
weisses fleisch
Harjunpää
Viestit: 309
Liittynyt: To Loka 20, 2016 5:53 pm

Re: Vuokranantajat määrättiin maksamaan hyvityksiä sateenkaariparille sekä suomalais-irakilaiselle pariskunnalle

Viesti Kirjoittaja weisses fleisch »

jmit kirjoitti: Pe Joulu 10, 2021 5:52 pm No nyt on odotettavissa, että kymmenet tuhannet suomalaiset miehet saavat korvauksia syrjinnästä, kun vuokranantajat preferoivat naisia.
Mistä ihmeestä sä näin päättelet? Eivätköhän vuokranantajat preferoi (hetero)pariskuntia, koska kaksi työssäkäyvää ihmistä on aina varmempi vuokranmaksaja kuin yksi. Pitävät bileitäkin pienemmällä todennäköisyydellä kuin villiä sinkkuelämää viettävät. Ja yksinasujalle vuokrattaessa sukupuolella taas tuskin on merkitystä, vaan tulotasolla, joka miehillä on keskimäärin parempi.
Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Vuokranantajat määrättiin maksamaan hyvityksiä sateenkaariparille sekä suomalais-irakilaiselle pariskunnalle

Viesti Kirjoittaja poikani »

weisses fleisch kirjoitti: La Joulu 11, 2021 5:46 amJa yksinasujalle vuokrattaessa sukupuolella taas tuskin on merkitystä, vaan tulotasolla, joka miehillä on keskimäärin parempi.
Perinteisestihän yksityiset vuokranantajat ovat halunneet vuokralaiseksi ennemmin yksinäisen naisen kuin miehen, koska naiset ovat tunnollisia ja viattomia, kun taas miehet ovat manalasta nousseita petoja.
????? ?? ??????.
ReissuLasse
Jessica Fletcher
Viestit: 3218
Liittynyt: To Touko 07, 2015 6:47 pm

Re: Vuokranantajat määrättiin maksamaan hyvityksiä sateenkaariparille sekä suomalais-irakilaiselle pariskunnalle

Viesti Kirjoittaja ReissuLasse »

satakunta kirjoitti: La Joulu 11, 2021 12:51 am
Kummisetä kirjoitti: La Joulu 11, 2021 12:42 am Eli jos laitan kämpän vuokrattavaksi nettiin, tulee 25 kiinnostunutta joista jokainen haluaa vuokrata sen ja 24 jää ilman. Joudunko maksamaan pari donaa jokaiselle kuka minkäkin syyn keksiikään kun eivät saaneet kämppää?
Kyllähän se jumalauta on niin että minä päätän kuka minun omistamaani asuntoon tulee vuokralaiseksi eikä siihen ole kenelläkään muulla mitään sanomista.
Juurikin näin. Ja helpolla lisäyksellä saat niin ettei valaan uusi pojufrendi muuta omine lupineen siihen asuntoosi.
Vuokranantajien keskusliitossa suosittelevat tuota lisäystä nykyään oletuksena.
"Ei lemmikkejä" sehän se lisäys on.
Alex Smith
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1438
Liittynyt: Su Helmi 18, 2018 12:05 pm

Re: Vuokranantajat määrättiin maksamaan hyvityksiä sateenkaariparille sekä suomalais-irakilaiselle pariskunnalle

Viesti Kirjoittaja Alex Smith »

satakunta kirjoitti: La Joulu 11, 2021 12:51 am
Kummisetä kirjoitti: La Joulu 11, 2021 12:42 am Eli jos laitan kämpän vuokrattavaksi nettiin, tulee 25 kiinnostunutta joista jokainen haluaa vuokrata sen ja 24 jää ilman. Joudunko maksamaan pari donaa jokaiselle kuka minkäkin syyn keksiikään kun eivät saaneet kämppää?
Kyllähän se jumalauta on niin että minä päätän kuka minun omistamaani asuntoon tulee vuokralaiseksi eikä siihen ole kenelläkään muulla mitään sanomista.
Juurikin näin. Ja helpolla lisäyksellä saat niin ettei valaan uusi pojufrendi muuta omine lupineen siihen asuntoosi.
Vuokranantajien keskusliitossa suosittelevat tuota lisäystä nykyään oletuksena.
Tietenkään ei kannata sanoa ääneen ettei vuokraa isismatulle ja homolle. Lumihiutaleet vetävät herneen nenuun.

Mutta aina voi itse valita vuokralaisen. Älä valitse muslimia tai matupatjaa ( vaalea, lihava, ruma, huono koulutus, sosiaalisella alalla tai työtön,)

Tottakai saat valita oman vuokralaisen, mutta älä vitussa kerro perusteluja ääneen
URSA
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11516
Liittynyt: Pe Loka 25, 2013 6:57 pm

Re: Vuokranantajat määrättiin maksamaan hyvityksiä sateenkaariparille sekä suomalais-irakilaiselle pariskunnalle

Viesti Kirjoittaja URSA »

Tuossahan paljastui hyvä keino tienata. Menee asuntoesittelyyn kaverin kanssa, pusuttelee tämän kanssa ja on "oi hanipuppeli, tähän me muutetaan" ja sitten jos asuntoa ei tarjota, kertoo vuokranantajalle (livenä) että tämä voi maksaa korvausta syrjinnästä heti 500 euroa käteisenä tai tonnin oikeuden määräämänä.
töölöläinen
Remington Steele
Viestit: 202
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 12:46 am

Re: Vuokranantajat määrättiin maksamaan hyvityksiä sateenkaariparille sekä suomalais-irakilaiselle pariskunnalle

Viesti Kirjoittaja töölöläinen »

poikani kirjoitti: La Joulu 11, 2021 12:40 am En ole ikinä kuullut sellaisesta sopimuksesta, joka estäisi esimerkiksi kaksioon yksin muuttavaa ihmistä tuomasta myöhemmin avo- tai aviopuolison samaan asuntoon. Tietysti siitä pitää sitten ilmoittaa esimerkiksi veden käytön vuoksi. Ehkä sellaisiakin sopimuksia on, mutta ne lienevät äärimmäisen harvinaisia.
Tietääkseni laissa on erikseen säädetty, että vuokrasopimuksessa oleva ehto, joka kieltää vuokralaista ottamasta av(i)opuolisoaan samaan asuntoon, on pätemätön.
Marja
Martin Beck
Viestit: 759
Liittynyt: To Tammi 24, 2019 7:45 pm

Re: Vuokranantajat määrättiin maksamaan hyvityksiä sateenkaariparille sekä suomalais-irakilaiselle pariskunnalle

Viesti Kirjoittaja Marja »

URSA kirjoitti: La Joulu 11, 2021 12:44 pm Tuossahan paljastui hyvä keino tienata. Menee asuntoesittelyyn kaverin kanssa, pusuttelee tämän kanssa ja on "oi hanipuppeli, tähän me muutetaan" ja sitten jos asuntoa ei tarjota, kertoo vuokranantajalle (livenä) että tämä voi maksaa korvausta syrjinnästä heti 500 euroa käteisenä tai tonnin oikeuden määräämänä.
Asiahan ei toimi niin.Vuokranantajan ( yksityisen) ei tarvitse mitenkään perustella miksei vuokraa hakialle, jos vuokran-antaja niin idiootti että vastaa hakemukseen ' ei lesboja tai matuja' jolloin saakin maksella korvauksia ,kun ei osaa pitää päätään kiinni.
Marja
Martin Beck
Viestit: 759
Liittynyt: To Tammi 24, 2019 7:45 pm

Re: Vuokranantajat määrättiin maksamaan hyvityksiä sateenkaariparille sekä suomalais-irakilaiselle pariskunnalle

Viesti Kirjoittaja Marja »

töölöläinen kirjoitti: La Joulu 11, 2021 1:23 pm Tietääkseni laissa on erikseen säädetty, että vuokrasopimuksessa oleva ehto, joka kieltää vuokralaista ottamasta av(i)opuolisoaan samaan asuntoon, on pätemätön.
Aina kannattaa soppari tehdä määräaikaiseksi niin välttyy moisiltakin ongelmilta ( jos on ongelmaa) .
Vastaa Viestiin