No lue se helvetin kirja, että ollaan samalla viivalla! Voit sieltä sitten perustellen kertoa, miksi joku asia ei mielestäsi pidä paikkaansa, niin mä voin yrittää kertoa, miksi mun mielestä pitää. Tämä homma ei etene mihinkään, kun kukaan ei viitsi nähdä minkäänlaista vaivaa, vaan saa aikaan jotain kolmen rivin mölinöitä aina vaan vuosikymmenestä toiseen. Tietotaso on aivan erilainen, niin eihän tästä synny mitään tutkimista eikä keskustelua. Säkään et tunnu oppineen yhtään mitään jutusta, jota olet täällä jauhanut jo ennen kuin minä tulin palstalle. Ei sun ymmärrys kasva siitä, jos vaan väität, että tekipäs. Keskity, lue materiaalia, päättele vähän pidemmälle, älä jää johonkin otsikoihin. No pain, no gain. Ja jos on liian vaikeeta, ni se kertoo siitä, ettei sulla ole rahkeita ymmärtää.awa kirjoitti: Su Joulu 12, 2021 11:03 pm ^Sinun kirjasssako se tapahtumien kulku kerrotaan?
Anneli Aueriako haastattelit?
Olen sitä mieltä, että ei tarvitse olla salapolisi kun Jukan vammoista, kuullusta häkepuhelusta, verijäljistä sisällä ja ukona ja kulutetusta ajasta voi varmuudella sanoa, että paikalla ei ole ollut kookasta huppishemmoa!
Mitä tiedät esim "verijäljistä sisällä ja ulkona"?? Tiedätkö yhtään mitään? Oletko nähnyt kuvia? Oletko miettinyt syntyhistoriaa?