Diagnoosisi? Eli mitä sairauksia sinulla on diagnosoitu?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
"keskiastetta vaikeampi masennus F6"
pakko-oireinen käyttäytymishäiriö
paniikkihäiriö
bulimia
muuten ihan terve, ei elimellisiä sairauksia mitä nyt pää välillä reistailee. onneks on lääkitys nykyään melkein kohdallaan..
pakko-oireinen käyttäytymishäiriö
paniikkihäiriö
bulimia
muuten ihan terve, ei elimellisiä sairauksia mitä nyt pää välillä reistailee. onneks on lääkitys nykyään melkein kohdallaan..
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Saako kysellä minkälaisia pakko-oireita? Itsellä on vähän valojen levyjen yms tarkastelua, mutta ei ole vakavaa verrattuna muihin juttuihini. Tuskin tollanen pakonomainen tarkisteluvimma mitä mulla on niin edes diagnosoidaan miksikään pakko-oireiseksi käytökseksi....
Viimeksi muokannut loneliness, Ke Kesä 11, 2008 3:15 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
loneliness
- Jessica Fletcher
No eihän tuo nyt ihan normaalilta kuulosta?! Häpeiletkö syömistä tai tuleeko huono omatunto tai jotain jos syöt jossain muualla kuin kotona. Luuletko, että toiset vahtivat syömistäsi, ettei sinun kuuluisi syödä?joey kirjoitti:No, en voi syödä oikeastaan yhtikäs mitään, mistä johtuen en muutoin kuin äärimmäisissä poikkeustilanteissa syö mitään oman kotini ulkopuolella. Lasketaanko se?
Noin muutoin Tiinan linjoilla mennään.
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Jos Loka toi "anna mun kaikki kestää" oli mulle, niin mun mielestä pieneltä vaikuttavat asiat voi olla merkki jostain suuremmasta, tai sitten ei heh.
Viimeksi muokannut loneliness, La Marras 08, 2008 2:28 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
pakko-oireet alkoi just valojen napsutteluilla ja hellan tarkastamisella. hanat, ikkunat, sähköjohdot.. kaikki piti käydä läpi ennenku uskalsin lähteä kotoa. olin aina myöhässä tapaamisista. sit alko muistilappujen ja listojen kirjoittelu. koko päivän ohjelma piti kirjoittaa paperille tai muuten ei tullut tehtyä mitään.
jos olin kirjoittanut listaan "käy suihkussa", mutta olin liian väsynyt peseytymään ni päivä oli pilalla. piti omaan itkuunsa sen takia nukahtaa. ihan hyvin oisin voinu käydä suihkussa vasta seuraavana aamuna, mut kun se oli ylös kirjoitettu ni se oli kuin jonkinlainen sitoomus. tämä johti ennenpitkää siihen etten päässyt poistumaan asunnostani ollenkaan ilman kauheaa ahdistusta että olen jotakin unohtanut. kotoa ei voinut lähteä paria tuntia pidemmäksi aikaa minnekään. se rajoitti niin paljon elämää että menin lopulta lääkäriin.
jos olin kirjoittanut listaan "käy suihkussa", mutta olin liian väsynyt peseytymään ni päivä oli pilalla. piti omaan itkuunsa sen takia nukahtaa. ihan hyvin oisin voinu käydä suihkussa vasta seuraavana aamuna, mut kun se oli ylös kirjoitettu ni se oli kuin jonkinlainen sitoomus. tämä johti ennenpitkää siihen etten päässyt poistumaan asunnostani ollenkaan ilman kauheaa ahdistusta että olen jotakin unohtanut. kotoa ei voinut lähteä paria tuntia pidemmäksi aikaa minnekään. se rajoitti niin paljon elämää että menin lopulta lääkäriin.
"Jos jokaisen päivän kadoksissa olleen teinin perään laitettaisiin etsintäpartio, niin sillä saataisiin kyllä koko Suomi harrastamaan ulkoiluliikuntaa ympäri vuorokautisesti". -Sergei
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Hyvä hommajoey kirjoitti:Hahah, loneliness, kiitos vain huolestuneisuudesta mutta ei, pahoista allergioista on vaan kysymysKyllä söisin, jos pystyisin.
Viimeksi muokannut loneliness, La Marras 08, 2008 2:31 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.