Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
Oikeus katsoisi toisenkin sisaruksen syyllistyneen vähintään avunantoon ja henkirikoksen suosimiseen koska hän ei estänyt itse tekijää surmaamasta uhriaan. Molemmat tuomittaisiin kuolemaan.
Mitä sanoisit Minfon omalle pikku johanna tukiaiselle juuri nyt?
Mitä sanoisit Minfon omalle pikku johanna tukiaiselle juuri nyt?
Yö ja aamu jokainen, jollekin on viimeinen. Joka ilta, joka yö, jonkun sydän riemuin lyö. Jonkun sydän riemuin lyö, jonkun osa ikiyö...
Matti Nykänen!
Tai sitten se kummallinen, kalju mies, jonka pärstä oli tuossa taannoin iltapäivälehtien lööpeissä tiuhaan tahtiin. Sai jonkun fitnessurheilijan raskaaksi ja käytti yritystoimintaansa lainaamat rahat sormukseen, tai jotain? Mutta siis täysi turhake kumminkin.
Kuka on mielestäsi Suomen väärinymmärretyin henkilö?
Tai sitten se kummallinen, kalju mies, jonka pärstä oli tuossa taannoin iltapäivälehtien lööpeissä tiuhaan tahtiin. Sai jonkun fitnessurheilijan raskaaksi ja käytti yritystoimintaansa lainaamat rahat sormukseen, tai jotain? Mutta siis täysi turhake kumminkin.
Kuka on mielestäsi Suomen väärinymmärretyin henkilö?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
Tuossa pari päivää sitten kassajonossa osui lehti silmiini. Samoin se osui myös takanani olleen pariskunnan (Olivat varmaan 20-25 vuotiaita.) silmiin. Nainen luki otsikon ääneen. "Mitä tuohon nyt voi sanoa?" vastasi mies.Tiina kirjoitti:
Olettekos jo nähneet Nykäsen Matin uuden masun seiskan kannessa?
(Aatelkaa, kalja kuulemma lihottaa!!!)
Kysynkin, että mitä tuohon (Nykäslööppiin) nyt voi sanoa?
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Todennäköisesti muutaman mäyriksen bisseä ja viikon lääkkeet, että pääsee vetämään kunnon sekakuurit. Seuraavalla viikolla sitten uutta juttua putkeen...fitness kirjoitti:Kuinka paljon Matti saa rahaa seiskalta per juttu?
Onko Matti tyhmä, vai pelkästään naiivi?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Usko, sanan varsinaisessa merkityksessä. Toivo on itsensä pettämistä.inka03 kirjoitti:usko vai toivo?
Askeettinen vai mukavuuksilla varustettu?
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe