Tein pienen kartan sen mukaan mitä mä ymmärrän Kadonneet-jakson Angelin ajeluista. Todennäköisesti käsitykseni on täysin väärä, mutta tällä tavalla sijoittelemalla saan ainakin kaikki jaksossa kerrotut tapahtumat mahtumaan loogisesti kartalle.
Kaikki lähtee liikkeelle siitä, kun Antti poistuu mökiltä ja menee rälläämään läheiselle sorakuopalle. Tutkinnanjohtajan mukaan tästä on ainakin kuulohavainto. Aikansa rällättyään Antti lähtee sorakuopalta ja suuntaa kohti Inaria/Ivaloa. Saako "
Jaakko" kuitenkin Antin puhelimella kiinni ja pyytää kyytiä? Tämän takiako Antti tekee U-käännöksen ja palaa hakemaan "
Jaakkoa"? Rajavartijan seurueen auton kulkusuunta on Inarista Angeliin ja sieltä edelleen kohti Karigasniemeä (idästä länteen, etelästä pohjoiseen).
- sininen nuoli - rajavartijan seurueen auton kulkusuunta
- vihreä nuoli - kävelevä "Jaakko" ja hänen kulkusuuntansa havaintohetkellä
- punaiset pallot - neljä tärkeätä paikkaa: hylätty auto, mökki, poroaitaus, sorakuoppa
HUOM! Kartta ei ole mitenkään mittakaavassa, vaan osoittaa eri tapahtumien sijoittumisen toisiinsa nähden kartalla.

- Kartta Angeli.jpg (74.49 KiB) Katsottu 2109 kertaa
TAPAHTUMAT:
1. Antin auto tulee rajavartijan seuruetta vastaan - kulkusuunta Angeli-Inari
2. Antin auto tekee U-käännöksen - Angeli-Inari tiellä
3. Antin auto ohittaa rajavartijan seurueen - kulkusuunta Angeli-Karigasniemi
4. Antin auto pysähtyneenä tienlaidassa - nokka kohti Karigasniemeä
5. "
Jaakko" kävelee rajavartijan seuruetta vastaan - kävely kohti Angelia "
mökiltä kohti Antin autoa"
6. Kuskia vaihdetaan, U-käännös - kulkusuunta Karigasniemi-Angeli (-Inari)
7. Poromies pysäyttää Antin auton - kulkusuunta Karigasniemi-Angeli (-Inari)
8. "
Jaakko" hyppää pois autosta - kävely kohti Karigasniemeä "
autolta kohti mökkiä"
9. Poromies lähtee aitaukselta - kulkusuunta Karigasniemi-Angeli
10. Poromies havaitsee tiessä kiemurtelevia jälkiä - välillä poroaitaus-Angeli
11. "
Jaakko" kävelee poromiestä vastaan - kävely kohti Karigasniemeä "
autolta kohti mökkiä"
12. Poromies havaitsee Antin hylätyn auton Angeli-Karigasniemi tiellä - nokka kohti Angelia (-Inaria)
13. "
Jaakon" kyyti saapuu - mökille välillä Angeli-Karigasniemi
14. Poistuessaan reittiä mökki-Angeli-Inari "
Jaakko" havaitsee Antin hylätyn auton - nokka kohti Angelia (-Inaria)
Näiden lisäksi on vielä havainto metsään kävelevästä miehestä (Antti). Mun käsittääkseni tämän pitää sijoittua kartalle auton löytöpaikan ja sorakuopan väliseen maastoon. Periaatteessa sekin siis sopii täysin kuvioon.
Voi olla - ja todennäköisesti olenkin - aivan kujalla mitä Angelissa todellisuudessa tapahtui. Tämä on nyt mun käsitykseni Kadonneet-jakson perusteella visuaalisessa muodossa. Oikaiskaa ja korjatkaa missä kohdin olen kävellyt metsään pahemmin kuin Antti.