Onko sinulle koskaan tapahtunut mitään yliluonnollista?
-
bluerein
Tästä kaikille yliluonnollista kohtaamista halajaville nyt oma pyhä mies kotiin! http://plainfront.com/theholytoaster/
Edit: ja tästä vielä helpommalla pyhä nainen: http://www.iwantoneofthose.com/holy-toa ... index.html
Edit: ja tästä vielä helpommalla pyhä nainen: http://www.iwantoneofthose.com/holy-toa ... index.html
Viimeksi muokannut Merope, Ke Kesä 11, 2008 4:35 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
into his head.
bluerein hyvä, koska tämä on keskustelupalsta eikä chat (huom. chat on erikseen), niin voisitko välttää noita yhden rivin kommentteja, kun ne eivät liity ketjun aiheeseen. Huomaa, että voit muokata edellistä viestiäsi (Muokkaa-komento löytyy viestin oikeasta yläkulmasta, kun olet kirjautuneena).
Kiitos.
Kiitos.
Every ship must sail a world.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Nyt liikutaan samoissa piireissä bluereinbluerein kirjoitti:Kun siskoni kuoli, näin edellis yönä unen että jotain on tapahtunut nuorelle naiselle...myös hän itse oli melkein varma kuolemastaan yhtenä päivänä, veli oli tulossa käymään hänen luon, mutta edesmennyt siskoni sanoi : "ei hän ehdi tulemaan, ja kun kuolen , minusta ei saa laittaa kuolin ilmoitusta lehteen" kuolema ei ollut itsemurha, hän vain kuoli veritulppaan yöllä. joskus ihminen enteilee oman kuolemansa, eikä saata itse sitä huomata, mutta siskoni vaistosi sen voimakkaasti, kun hän sanoi vielä että: " tänä Jouluna hän ei laita valoja ikkunoihin." sisko kuoli 16.12
Kuitenkin Jumala yksin tietää meidän jokaisen elinpäivämme tarkalleen, hän tietää sen ennenkuin olemme syntyneetkään.
Tämä ei ole huuhaata, vaan tosi.
Itselläni on myös vastaavanlainen tapaus lähipiirissä ja uskon itse juuri noihin "etiäisiin" tai miksi niitä itse haluaa ikinä nimittääkkään. Tosin ero tuohon sun kantaan on se, että itse uskon noita myös henkiolentojen tekosiksi, mutta mitään Jumalaa tai Jeesusta en usko olevan olemassa...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
Tästä tuli mieleen, että jokainen ihminen uskoo johonkin, joku rahaan ja omaisuuteen, joku koulutukseen ja sen mukana tuleviin asioihin, joku uskoo yhteen läheiseen ihmissuhteeseen ja paljoon kokemukseen ja mitä kaikkea voi ollakaan. Itse tunnen henkilöitä joille raha ja asema on heidän jumalansa, eivätkä ymmärrä toisia joille ne asiat eivät ole kuin yksi osa elämää.
Naurattaa, että siinä suhteessa elämä on oikeudenmukainen, että lopulta jokainen kuolee ja menettää kaiken keräämänsä, vaikka olisi kuin paljon ympärilleen kerännyt.
Naurattaa, että siinä suhteessa elämä on oikeudenmukainen, että lopulta jokainen kuolee ja menettää kaiken keräämänsä, vaikka olisi kuin paljon ympärilleen kerännyt.
Nothing is quite what it seems
^ Ja se on vasta katsottavaa, kun ihminen menettää yhdessä hetkessä tämän palvontansa kohteen, olipa se mikä tahansa. Kaikki tuntuu sortuvan ympäriltä eikä ole enää mitään. Jotkut ovat avioliitossakin vain lasten takia ja kun nämä jonain päivänä lähtevät, ei olekaan mitään yhteistä.
kun tuuli käy hänen ylitseen...
kun tuuli käy hänen ylitseen...
Nothing is quite what it seems
Onko tämä sitä kristillistä rakkautta...Maybrick kirjoitti:
Samalla tavalla voisin sanoa että naurattaa kun Jumalaan uskova kuolee ja tajuaa viimeisessä vilauksessa että kaikki sadut ja teennäiset käskyt joita on elämänsä totellut onkin valhetta ja ihminen vaan maatuu ja kuolee, ilman toivoa taivaista.
Itse uskon itseeni, tekoihini ja elämääni, en ainakaan keksi näin äkkiseltään, että palvoisin mitään, jumalaa, rahaa tai ihmistä. Enkä tuhlaa näitä muutamia elon vuosia palvomalla jotain ihmisen keksimää taruolentoa. Mutta en silti hihitelly uskovaisen mummoni kuollessa. Siinä mielessä elämä on oikeudenmukainen, että jokainen kuolee.
Taas bluerein sotki uskonnon mukaan noin voimakkaasti.
Mutta, tuli tuossa mieleen, muistellessani. Serkkuni sanoi aina, ettei hän elä kolmekymppiseksi, siis ihan aina, lapsesta asti. Hän kuoli vähän päälle kaksikymppisenä onnettomuudessa.
Lisäksi olen lukenut erään kirjan, jonka nimeä en nyt muista, jossa pieni poika (about 5-vuotias?) puhui vanhemmilleen tyyliin "Kun lähden täältä, tuleeko isi mukaan?" (ei ihan suoraan noin mutta tuohon tyyliin) ja kyseli myös saako hän tuttipullon mukaan kun lähtee jne. Vanhemmat eivät oikein ymmärtäneet mistä moinen juonsi juurensa, mutta ymmärsivät sitten kun pieni poika kuoli tapaturmaisesti...
Mutta, tuli tuossa mieleen, muistellessani. Serkkuni sanoi aina, ettei hän elä kolmekymppiseksi, siis ihan aina, lapsesta asti. Hän kuoli vähän päälle kaksikymppisenä onnettomuudessa.
Lisäksi olen lukenut erään kirjan, jonka nimeä en nyt muista, jossa pieni poika (about 5-vuotias?) puhui vanhemmilleen tyyliin "Kun lähden täältä, tuleeko isi mukaan?" (ei ihan suoraan noin mutta tuohon tyyliin) ja kyseli myös saako hän tuttipullon mukaan kun lähtee jne. Vanhemmat eivät oikein ymmärtäneet mistä moinen juonsi juurensa, mutta ymmärsivät sitten kun pieni poika kuoli tapaturmaisesti...
Minä söin eilen raparperipiirasta (Ai, että mitenkä tämä liittyi mihinkään, no ei sen enempää kuin sinun käännytyskampanja.) Ja minä en naura, enkä niin väittänytkään. Ja sitä paitsi, et edes vastannu kun jossain topicissa kyselin toteutuneista ennustuksista.bluerein kirjoitti:Bombay.. saat sinä nauraa ihan rauhassa, se ei tee tyhjäksi sitä että Jumala on kaikkivaltias ja on sinutkin luonut, hän näki sinutkin jo silloin, kun sinä et ole vielä ollut syntynytkään, jumala ja Jeesuksen voi elää todelliseksi täällä maanpäällä, ja se vahvistuu sitten kun ihminen kuolee, sinunkin sisimpään on laitettu iankaikkisuus kaipuu, mutta sinä haluat tukahduttaa sen omilla epäuskoisilla ajatuksilla, ettet kuulisi Jumalan ääntä, kun se kutsuu sinua Jeesuksen kautta: anna pelastaa itsesi, anna Jeesuksen veri pestä pois syntisi, niin saat rauhan sydämeesi, sinusta tulee silloin sisäisesti vapaa, ja sinun elämälläsi on tarkoitus, kun ihminen kuolee, silloin on liian myöhäistä tehdä ratkaisua. Minä olen saanut elää todeksi Raamatun lupauksia, ja Jeesus on tullut minulle tärkeäksi ja koko elämäksi, koska hän elää sydämessäni, ja saan tuntea hänen läsnäolonsa, kukaan ei voi riistää tai tehdä tyhjäksi sitä iloa ja rauhaa mitä Jeesus on antanut minulle, hän itse on ilmestynytkin minulle Henkensä kautta. Kaikki Raamatun ennustukset toteutuu silmin-nähtävällä tavalla, kun osaa niitä katsoa ja tulkita.
-
bluerein
Ei Jumala liity millään tavalla siihen, että joku uskoo jollain tavalla kuolevansa ennen tiettyä ikää tai ennen tiettyjä ihmisiä. Ei pahalla, mutta voisit vähentää tuota Jumala sitä, Jumala tätä juttua, koska se ei yksinkertaisesti selitä jokaista tapahtumaa. Edelleen, minä voin mieluusti keskustella kanssasi uskonnosta tarkemmin sille tarkoitetussa oikeassa ketjussa, jos välttämättä tahdot.bluerein kirjoitti:Howler.. no eikös nämä enne kuolemat jus liity siihen että Jumalalla on meidän elämämme käsissänsä, hän tietää ajan kohdan koska me täältä ajasta lähdemme, minä uskon että ihminen vaistoo oman kuolemansa, mutta ei sitä tajua tai ei huomaa, kerroinkin jo siskoni tapauksen tänne.