Kysy ihan mitä vain seuraavalta. ( ketju 2)
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
28 on hyvä ikä...Mariacka kirjoitti:Jos voisit valita ikäsi, mikä se olisi?
Tosin "nuori" (vielä nuorempi kuin nyt) olisi kiva olla, eli taidan kumminkin vastata, että 22.
Sama eteenpäin (laiskan tapa keksiä kysymys)...
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
On. Haluaisin haukkua seläntakana jätkäkaverin exää
Mut annan olla.. Tekohymy päälle vaan vaikka kuinka kirvelisi 
Tuletko täysin omana itsenäsi toimeen appivanhempiesi kanssa, vai joudutko hieman miettimään sanavalintoja ja muotoilemaan lauserakenteita jotta vävysuosio pysyisi kunnossa?
Tuletko täysin omana itsenäsi toimeen appivanhempiesi kanssa, vai joudutko hieman miettimään sanavalintoja ja muotoilemaan lauserakenteita jotta vävysuosio pysyisi kunnossa?
Nerot hallitsevat kaaoksen
-
loneliness
- Jessica Fletcher
Traumaattisin, eräs aseellinen selkkaus, olen tylsä ja varovainen, enkä kerro enempää.Mariacka kirjoitti:Ehdottomasti hometalojupakkaan ajautuminen ja vuosia kestänyt toisen luokan kansalaisuus velkataakan kanssa.loneliness kirjoitti:traumaattisin kokemuksesi? kiperä
Jos voisit valita ikäsi, mikä se olisi?
Ikä voisi olla joku 18, voisi tehdä joitain asioita toisin ja muuttaa vähän mahdollisesti elämää parempaan suuntaan, vaikka ei takeita olisi.
Kuinka monta työpaikkaa teillä on ollut?
Paavo Arhinmäki on äijä!
-
loneliness
- Jessica Fletcher
-
loneliness
- Jessica Fletcher