Olen kuullut joskus puhuttavan, että lapset alkaa ymmärtämään sarkasmia vasta n.7-8 vuotiaina. Liekkö pitää paikkaansa?groot kirjoitti:Jahas. Kun edellinen on tumpattu, jo seuraavaa vongataan. Talle on sanakin olemassa ja se alkaa kirjaimella.......
Markja Vs. Palsta
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
H?groot kirjoitti:Jahas. Kun edellinen on tumpattu, jo seuraavaa vongataan. Talle on sanakin olemassa ja se alkaa kirjaimella.......
Peipe, mä olen iso tyttö jo, soita kuule mulle niin isketään TAAS kerran faktat tiskiin. Luuletko sä tosiaan, että mä isken miehiä in internet..?
Mun ei tarvitse.
Äääh. Edit. Miten mä voin ketään dumpata ilman seurustelua?
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Loka kirjoitti:Fine.groot kirjoitti: MSN sopii hyvin, no phone calls
Grootille:

...Ja Lokalle:

"Mä olen sitä mieltä, et jos 5 senttiä on liikaa OMASTA viestistä Minfoon, kannattaa harkita poistumista kokonaan. Perusteena se, että "harrastuneisuus" palstalle, ei ole likimainkaan riittävä!" -John Doe
^Kauhee kun oot ilkee Mike

Mun mielestä henkilökemiat on aina ihania, oli ne sitten samaan suuntaan tai ristiin. Aika söpistä seurata missä liikutaan..
(OT. kohta menen nukkumaan ennenkun mut leimataan viralliseksi ketjujen aiheen harhaanjohdattelijasekopääksi joka vaan hörhöilee että "on niin ihanaa kun ihmiset ihastuu".. Ei tsiisus..
)
Sonmoro
Ja jopa ehkä hivenen aiheesta ollaan eksytty?
Mun mielestä henkilökemiat on aina ihania, oli ne sitten samaan suuntaan tai ristiin. Aika söpistä seurata missä liikutaan..
(OT. kohta menen nukkumaan ennenkun mut leimataan viralliseksi ketjujen aiheen harhaanjohdattelijasekopääksi joka vaan hörhöilee että "on niin ihanaa kun ihmiset ihastuu".. Ei tsiisus..
Sonmoro
Nerot hallitsevat kaaoksen
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Ei sen niin väliä, veikkaan että markja on saanut taas bannit...Mariella kirjoitti:Ja jopa ehkä hivenen aiheesta ollaan eksytty?
Miten on Raid
-
Maxwell Smart
- Nikke Knatterton
No eikä sitä saa pihalle heittää, hyvänen aika. Se on persoona! Melkein kulttihenkilö. Voisin hommata paidan missä on markjan naaman kuva.Mike Manner kirjoitti:Ei sen niin väliä, veikkaan että markja on saanut taas bannit...Mariella kirjoitti:Ja jopa ehkä hivenen aiheesta ollaan eksytty?Toivottavasti lopullisesti...
![]()
Miten on Raid
Enkä edes vittuile.
Viimeksi muokannut Maxwell Smart, To Kesä 12, 2008 11:07 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Mike Manner
- Jessica Fletcher
Persoona jolla on hiukan ongelmia sen caps lockin ja omien hermojensa kanssaMaxwell Smart kirjoitti: Se on persoona!
-
Loka
- Alibin Kestotilaaja
Vitun söpöä ja vitun ihastunutta. Vitun ihania henkilökemioita. Etpä vois enempää olla väärässä tässä tapauksessa Mariellabella, mutta se siitä. Antaa ihanan ja komean Markuksen jatkaa.Mariella kirjoitti:^Kauhee kun oot ilkee Mike![]()
(OT. kohta menen nukkumaan ennenkun mut leimataan viralliseksi ketjujen aiheen harhaanjohdattelijasekopääksi joka vaan hörhöilee että "on niin ihanaa kun ihmiset ihastuu".. Ei tsiisus..)
Sonmoro![]()
![]()
Mike saa rangaistuksen kuhan tässä on aikaa.