Miksi "jaakko" ei puhu tai ota osaa etsintöihin?
Sen nyt jotenkin ymmärtää ettei täällä puolusta itseään en itsekään tekisi niin. Siitä syttyisi vaan entistä pahempi sota. Kaikkia taisteluita ei vaan voi voittaa.
Niin sekava soppa ja monella varsinki täällä toisenkädentietoa olevat huhut muuttuu tosiksi.
Mä luulen että Karigasniemellä Antti on ainakin vielä ollut.
Jos tapettu niin matkalla Angeliin tai Angelissa.
Kuinka varma tuo juttu on että Angelissa joku on kävellyt tyyliin ikkunan alta kohti erämaata? Mikä talo se voisi olla ?
Täältä sai sen käsityksen että punainen rintamamiestyylinen talo mikä näkyy kuvassa missä Antin auto on hylkäyspaikassa oli jo 2006 asumaton?
Miks helvetissä Antti ois kävellyt itsetuhoisena metsään hyvin harvinainen tapa päättää päivänsä. No tietty vesistö on yleinen paikka suorittaa oma exodus ..
Tuo Carinan rälläys tuohon kuntoon on vaikea tajuta
Ja se ehkä verinen penkinpäällinen vaan lisää mysteeriä ja että Carinasta varastettiin Ivalossa seisoessaan vänkärin penkki? Huhuja vai 100% totta?
Penkinsuoja näytti veriseltä mutta the mestarijunttimetsäsalapoliisi sanoi että ei ollut mitään syytä epäillä rikosta jos auto tuossa kunnossa ja penkki tuonnäköinen niin hyvin outo lausunto
Tuota kun miettii niin tuoreen veren kyllä tunnistaa ja jos auto olisi ollut tuoreessa veressä niin jopa vähä puolueellinen poliisi niin pakkohan auto olisi sinetöidä viedä jatkotutkimuksiin kyllähän noista tieto leviäisi ja monoa tulisi
Auto tuossa kunnossa ja tuoreessa veressä joo ei oo syytä epäillä mitään... jos olisikin kiero poliisi kuin korkkiruuvi niin noin tyhmään temppuun en usko hänen sortuneen
Jos rikos on tapahtunut niin siihen ei yksin "Jaakko" olisi varmastikaan ollut osallinen?
Ja koska asia näin ja koska autolla käynyt muutakin porukkaa niin totta helvetissä ne olisi verisen päällisen ottanut mukaansa..vielä kaikki päälliset ettei näytä pahalta että vain vänkärin penkinpäällinen puuttuu tai sitten vielä todennäköisempi jos auto verta ja rikokseen puoltavia asioita täynnä niin todennäköisesti olis tuikattu tuleen kyllä siihen olis konstit löytynyt eikö ?
Vaikea olis ollut selittää verinen auto ja jos vielä Antin verta.
Tietenkin jos poliisi läpeensä mätä niin ehkä nuo kaikki olis mahdollista mutta kumpi on todennäköisempi henkirikos joka noin huonosti suoritettu ja läpimätä poliisi joka edesauttaa ettei rikos selviä vai se että Antti vaan syystä tai toisesta katosi omista syistä katosi erämaahan/metsälampeen
Vaikka kuinka haluaisinkin uskoa kaikessa omaisia ja ettei sympaattinen Antti olisi itseään hukannut erämaahan niin mielestäni historia/elämä on opettanut että tuo tylsempi ja yksinkertaisempi vaihtoehto on todennäköisempi.
Voi kuitenki olla että olen väärässä ja rikos on tapahtunut koska elämässä nyt vain sattuu joskus epätodennäköisiäkin asioita ja sympatiat on Antin perheen puolella. Itsekin olin kerran väärässä paikassa väärään aikaan mikä johti siihen että paras ystävä kuoli syliini.
Paljon on koettu, pahaakin tähän ikään.